Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Е обдухва се мотора и при мен е така с разликата че повече от 100гр не съм виждал.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Gangbango: винаги карам на auto и само нагласям градуси според ситуацията, даже ме дразни жената като си пипне нейната врътка и ми направи synch off по този начин :D 

 

с мексиканския е супер зле - влиза прах и гняс, отварям си само люка назад, когато е приятно времето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.06.2021 г. at 16:47, djuni_ibiza написа:

Колеги само на мен ли ми умират над 30 коня след като пусна климатика??? Че понякога едвям се движа на сфетофарите.

 

На 24.06.2021 г. at 17:00, CVT написа:

Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра.  Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня.

 

 

Искам да коригирам това което съм написал по-горе. Миналата седмица се оказах в Пловдив в най-големите горещини и докато чаках на един светофар забелязах че климатика дърпа 20 нютон-метра, а не 10 както бях писал:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите вървят постоянно по CAN шината, но могат да се гледат и през VAG-COM или OBDeleven като се иде на 08 - HVAC на 2-ри и 3-ти канал:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI С магнит не става материала на щеката е нещо като стъкломат. Успяхме да  я изкараме с един леко подкрепен и подобрен тел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.06.2021 г. at 17:00, CVT написа:

Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра.  Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня.

 

Точно и прецизно написано.

Особено на фона на мешаната скара, която един варненски "специалист" си позволява да прави с понятия като мощност и въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но това е на празен ход, после как се променят стойностите ми е интересно, че моя климатик май е за зареждане, защото поотслабна тази година и ми се струва, че колата харчи повече на климатик отколкото миналата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз гледам всяка година да правя профилактика на климатика в Елбатрон, миналата пропуснах и тази от 520 грама фреон бяха останали около 320. Нямах никакви оплаквания към работата му, въпреки загубата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Вярно че не е метална щеката, важното е, че сте успели да я извадите.

 

@Tonikaradjov За дневните стават LED крушките на OSRAM, които са по 2W, единствено трябва да се кодира на колата, че фаровете са с DRL LED за да не записва грешки. Има си тема по този въпрос с модели крушки и т.н. - потърси я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже 255/40/19 най-вероятно няма да влязат без да опират или поне никой не е пробвал със спортното окачване -2см, сега обмислям дали да не пробвам с 245/40/19 за следващия сезон. Идеята е гумата да не е толкова нископрофилна заради дупките и кривенето на джанти. Знам че разликата е 17мм, което е по-малко от 1см като го разделим на 2, но мисля че пак ще е по-добре, освен това гумата е 1кг по-лека и може би ще падне малко и разхода. Навсякъде където гледам за 8,5j джанти дават размер 245, а защо от Ауди слагат 255 не знам? Някой пробвал ли е въпросния размер, да не би да стои гумата разтегната и да е грозно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като размер 255/40/19  ЕТ 48, 8,5j няма проблеми дори със с -лайново окачване, даже джантите ако са с голям офсет като тоя горе може и фланци да набодеш за по Фенси визия :D до ЕТ28 е относително безопасно..

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да дам мнение за комбинацията 19" ЕТ30, 8.5J с гуми 235/40 и окачване (-3см). Много е добре. Визията е супер, возията е много прилична. С две думи......нямам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papi123: с B12 pro ли си или си карал за малко такова? Точно за такова питах тук преди 10 дни, а колегата @Gangbango е с такова, покарах му колата и няма нищо общо като комфорт дори с моето 1BE спортно, а какво остава с sline

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pufa, каква ти е идеята да сложиш 255/40 вместо 235/40. Визията ще е кофти според мен с високата гума. Аз като гледам моята дето е 235/40 и е на границата да стои кофти. Ти ако сложиш по-висока гума, ще убиеш ефекта на 19ката. Мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визията не ми е проблем,  проблем са ми дупките и това че всяка година имам криви джанти. Твоите 235/40 са високи колкото моите 255/35, а аз искам по-високи гуми. Ако знам със сигурност че няма да опират веднага купувам 4 гуми, ама ако ги взема и опират ще съм 1000лв вътре, затова питам ако някой е пробвал и потвърди че стават със сигурност.  За нормално и въздушно стават, но за спортно и sline не съм сигурен. 

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква визия не се убива с 255/40/19 ;)

Или поне при мен с въздушното на dynamic с 255/40/19 е чук. На снимката по-долу съм все още със зимният сет, за протокола джантите са 9J и ET35

 

@pufa  8,5J и ЕТ48 са параметрите на оригиналните 19-ки за 4F. Иначе намери някой с 255/40/19 за пробата.

RS4 B7 e с малко по различни параметри на джантите (9J x 19 и ET29)

 

IMG-20210424-180621-Copy.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...