chefoukr Публикувано 7 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 Е обдухва се мотора и при мен е така с разликата че повече от 100гр не съм виждал.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 (Редактирано) Питай @grizzly, той ще ти разЯсни нещата от тая сФера. Ако иска. Редактирано 7 Юли 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 @Gangbango: винаги карам на auto и само нагласям градуси според ситуацията, даже ме дразни жената като си пипне нейната врътка и ми направи synch off по този начин с мексиканския е супер зле - влиза прах и гняс, отварям си само люка назад, когато е приятно времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 На 24.06.2021 г. at 16:47, djuni_ibiza написа: Колеги само на мен ли ми умират над 30 коня след като пусна климатика??? Че понякога едвям се движа на сфетофарите. На 24.06.2021 г. at 17:00, CVT написа: Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра. Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня. Искам да коригирам това което съм написал по-горе. Миналата седмица се оказах в Пловдив в най-големите горещини и докато чаках на един светофар забелязах че климатика дърпа 20 нютон-метра, а не 10 както бях писал: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 @CVT интересно как ги мерят тези стойности братушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 (Редактирано) Стойностите вървят постоянно по CAN шината, но могат да се гледат и през VAG-COM или OBDeleven като се иде на 08 - HVAC на 2-ри и 3-ти канал: Редактирано 8 Юли 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 @VBI С магнит не става материала на щеката е нещо като стъкломат. Успяхме да я изкараме с един леко подкрепен и подобрен тел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Колеги, някой използва ли лед крушки на дневните? Такива които са с вградени съпротивления, да не дават грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 На 24.06.2021 г. at 17:00, CVT написа: Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра. Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня. Точно и прецизно написано. Особено на фона на мешаната скара, която един варненски "специалист" си позволява да прави с понятия като мощност и въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Да, но това е на празен ход, после как се променят стойностите ми е интересно, че моя климатик май е за зареждане, защото поотслабна тази година и ми се струва, че колата харчи повече на климатик отколкото миналата година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 аз гледам всяка година да правя профилактика на климатика в Елбатрон, миналата пропуснах и тази от 520 грама фреон бяха останали около 320. Нямах никакви оплаквания към работата му, въпреки загубата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Те тия нали се преместиха към Лозен, бах го ще бия път чак до там. Ники пълни климатици на Илиенци, ще му я карам да я зареди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 @Vasil82 Вярно че не е метална щеката, важното е, че сте успели да я извадите. @Tonikaradjov За дневните стават LED крушките на OSRAM, които са по 2W, единствено трябва да се кодира на колата, че фаровете са с DRL LED за да не записва грешки. Има си тема по този въпрос с модели крушки и т.н. - потърси я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Колеги понеже 255/40/19 най-вероятно няма да влязат без да опират или поне никой не е пробвал със спортното окачване -2см, сега обмислям дали да не пробвам с 245/40/19 за следващия сезон. Идеята е гумата да не е толкова нископрофилна заради дупките и кривенето на джанти. Знам че разликата е 17мм, което е по-малко от 1см като го разделим на 2, но мисля че пак ще е по-добре, освен това гумата е 1кг по-лека и може би ще падне малко и разхода. Навсякъде където гледам за 8,5j джанти дават размер 245, а защо от Ауди слагат 255 не знам? Някой пробвал ли е въпросния размер, да не би да стои гумата разтегната и да е грозно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 (Редактирано) Като размер 255/40/19 ЕТ 48, 8,5j няма проблеми дори със с -лайново окачване, даже джантите ако са с голям офсет като тоя горе може и фланци да набодеш за по Фенси визия до ЕТ28 е относително безопасно.. Редактирано 8 Юли 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 да, то спортното не е никак ниско окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Аз мога да дам мнение за комбинацията 19" ЕТ30, 8.5J с гуми 235/40 и окачване (-3см). Много е добре. Визията е супер, возията е много прилична. С две думи......нямам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 -3 окачване, но не sline, иначе вече щеше да си я засилил в нЕкой язовир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Е да.....моето е настроено меко, ама какво ти обяснявам.....ти си преписвач. Скоро ще сложиш същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Моята e с 1BE окачване, а джантите са оригиналните мисля от RS4 8,5j ЕТ48 мисля. Значи няма проблем за 255 / 40 / 19 сигурно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Вярно е, че с-лайняното окачване е гадно. За съжаление в момента съм с такова. Билщайн б12 и айбах про кита е доста по поносима комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 @Papi123: с B12 pro ли си или си карал за малко такова? Точно за такова питах тук преди 10 дни, а колегата @Gangbango е с такова, покарах му колата и няма нищо общо като комфорт дори с моето 1BE спортно, а какво остава с sline Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 @pufa, каква ти е идеята да сложиш 255/40 вместо 235/40. Визията ще е кофти според мен с високата гума. Аз като гледам моята дето е 235/40 и е на границата да стои кофти. Ти ако сложиш по-висока гума, ще убиеш ефекта на 19ката. Мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 (Редактирано) Визията не ми е проблем, проблем са ми дупките и това че всяка година имам криви джанти. Твоите 235/40 са високи колкото моите 255/35, а аз искам по-високи гуми. Ако знам със сигурност че няма да опират веднага купувам 4 гуми, ама ако ги взема и опират ще съм 1000лв вътре, затова питам ако някой е пробвал и потвърди че стават със сигурност. За нормално и въздушно стават, но за спортно и sline не съм сигурен. Редактирано 8 Юли 2021 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Никаква визия не се убива с 255/40/19 Или поне при мен с въздушното на dynamic с 255/40/19 е чук. На снимката по-долу съм все още със зимният сет, за протокола джантите са 9J и ET35 @pufa 8,5J и ЕТ48 са параметрите на оригиналните 19-ки за 4F. Иначе намери някой с 255/40/19 за пробата. RS4 B7 e с малко по различни параметри на джантите (9J x 19 и ET29) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts