Jump to content

Мултитроник на Ауди А4


Recommended Posts

Здравейте!

до сега съм карал само японски автомобили, но изведнъж изпитах апетит към немско и то ауди.

Та така се спрях на Ауди А4 2.0 143коня, автомат, след използване на търсачката, обаче установих, че повечето мнения се обединяват, че автомата е калпав, та въпроса ми е до каква степен мога да очаквам проблеми от въпросната вариаторна кутия(понеже достигнах до извода, че в този мотор се насажда само този автомат).

Екземпляра, който харесах, собственика сподели, че още в началото е имало някакво тракане и след смяна на демферен маховик проблема е бил решен.

Може ли да се очакват още изненади и колко скъпо струващи биха могли да бъдат.

Също ако може да ме ориентирате към по читав модел ауди с автомат и читав дизелов агрегат, сумата, която съм приготвил е около 12 000.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Глупости !

Колата е хубава и здрава ,само да не е над 500 000 км.

Карах такава и е много приятна с разход среден 6.5 !

Лесно и евтино се поддържа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Krischan написа:

Глупости !

Колата е хубава и здрава ,само да не е над 500 000 км.

Карах такава и е много приятна с разход среден 6.5 !

Лесно и евтино се поддържа !

Точно така е, лошото е, че тук не знаеш на какви км е....

Иначе да, на 100К ако е, ще кара спокойно ако се обслужва мултитроника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщането на километри е практика навсякъде. Например според официално Нидерландско проучване между 10% и 50% от колите внесени в Нидерландия от Германия са с върнат километраж: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този двигател търси само ръчка, 6 степенна е и е доста добра спрямо разход и вървеж. И естествено произход на колата! Но за тези пари едва ли ще намериш читав екземпляр!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километри човека, който я продава също няма на идея, закупил я е внос, в момента по километраж е на 200000.

Като я карах, не усещах никакво привключване, присъщо за тези CVT кутии, има ли някакви симптоми по които се хваща започващ проблем или отказва изведнъж, той сподели, че при смяната на демферния маховик в кутия е сменил маслото, спомена и за смяна на някакъв шестограм на маслена помпа мисля?

На диагностика кутията може ли да се хване?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако работи плавно, най-вероятно си е съвсем наред. Може да има лека разлика при студена и топла при потегляне. Задна само от 0 км/ч. Изправна е удоволствие да се управлява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мултитроника.......от опит, А6 С5 с 1.8Т. на близо 300К реални(по показания на таблото 220К) ми нЕма дерт, сменя кАт'тролЕй.

За други преднячки....неАм идея.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се возих на 1.9ТДИ в Б6 на над 300000 и там нямаше проблем

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забравих да ви попитам, при включване на директна и махане на крака от спирачката при нормално работещ мултитроник, потегля ли без подаване на газ?

Не съм много запознат с автоматите, до сега почти само ръчки съм карал.

Благодаря ви за отговорите на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е много загряла може и да не потегли... Но при лек наклон държи без спирачка, а и при спускане помага сама.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в нормални условия няма как да стане. На мен ми се случи само веднъж когато се качвах на Черни връх по черния път с каманаците. В един момент малко преди военното съоражение просто отказа да върви напред. Давам газ, тя си стои все едно че е на P. Забих ЕЛМ-а в буксата, стартирах Торк-а и видях че температурата на кутията беше стигнала 120 градуса. Оставих я да изстине и тя тръгна, но реших да се върна обратно защото бях сам и не ми се закъсваше на такова място, а и започна да се стъмнява. След това се качих още веднъж чак до горе, но този пък бях с още един човек и постоянно следях температурата с Торк-а и не позволявах да се вдига над 110 градуса.

 

Преди 5 часа, bpashkulov написа:

Колеги забравих да ви попитам, при включване на директна и махане на крака от спирачката при нормално работещ мултитроник, потегля ли без подаване на газ?

Не съм много запознат с автоматите, до сега почти само ръчки съм карал.

Благодаря ви за отговорите на всички :)

 

Да, потегля си. За да не потегли и да иска газ, наклона трябва да е доста сериозен - нещо като рампа на подземен паркинг.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се ровех и аз из темите да търся за мултитроника. Един познат иска да вземе моя Олроуд, който продавам и ми предлага бартер пак за А4, б8, 2008 година, 2.0 дизел (143 кс) с мултитроник. Огромното предимство на колата е, че е на 127 000 км (реални, купувана е от Порше София). Да кажем, че доплащането от негова страна ме устройва към момента. Първоначално като чух мултитроник реагирах отрицателно, но викам да се позачета малко. Общо взето витае мнението, че е кофти кутия, но ако колата е на малко километри и направя едно обслужване сега нещата май не изглеждат толкова зле, нали колеги?

 

Другият ми въпрос би бил - понеже и тази ще я продавам (не ми трябва кола, но явно при този умрял пазар съм склонен да мина през бартер, а и сме близки пък той иска Олроуда), имате ли идея реално какви пари може да се вземат на подобен автомобил? В мобилето вървят от 10 до 16 000 лв, ама т'ва не ме ориентира много. Повечето са на по 200-300 к по километраж, италианки сигурно. Реалистично за кола на 130к км тоя мотор какви пари може да се очакват? Като екстри - оранжев кожен салон, подгрев, датчици за светлина и дъжд, биксенон с ЛЕД дневни, предни и задни парктроници, черен таван, автохолд функция за светофари... друго не се сещам. 

 

Ще съм благодарен за всякакво инфо.

Редактирано от dacheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако искаш да я реализираш сравнително бързо. Едва ли ще ти доплади 10к обаче.

Според мен по-добре си продавай твоята, той неговата. Ако той я продаде да купува твоята и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, 10к е доста малко, да. В мобилето тия на под 180к км вървят по 14 хил. ама аз много доверие там нямам. Там има обяви дето седят маса време на някакви нереално високи пари и просто си стоят в сайта ей така. Хм, аз се надявах да могат да се вземат 12-13 за тоя мултитроник като е на малко километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти най-евтиния Дупнешки Мултитроник от Мобилето: цък!

 

С нея се конкурираш ако искаш да я продаваш. Защо тази да заслужва 2-3 хил. лв. повече? Защото е само на 127 хил. км. ли? Да кажем че ти вярвам колкото вярвам че Дупнешката е на 162 хил. Можеш ли да го докажеш без никакво съмнение?

 

Както каза колегата по-горе, направи бартер, но за пари. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На първо четене - освен, че е Дупница и няма номера, виждам следното - текстилен салон, еднозонов климатроник, по-гадния волан, халогенни фарове без LED DRL, няма парктроник (даже и заден), ТФТ дисплей между километража и оборотомера, няма ел. седалки... Абе почти нямат общо двете освен мотора и кутията :) Само от изброените неща си заслужават 2-3к отгоре. А километрите мисля са доказуеми, не е моя все още че да знам точно какви документи има.

 

Иначе разбира се предпочитам директно да си продам моята, но като няма желаещи... А и по-евтина кола се продава по-бързо, това ми е идеята на бартера. Гледам колегата горе е загледал кола внос, дето никой не й знае реалните километри, по километраж е на 200к и е готов да задели 12 хил лв. Оф, де да знам...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре сваляй цената на твоята до реализиране нс сделка. Защото поне знаеш, какво продаваш.

В другия случай ще прибереш 6-7к и пак ти остава филма с продаването на кола. Пак ще стигнеш до сваляне на цената и пак ще си продаваш кола.

Мултитроника е познат на широката публика като проблемна кутия и всеки го избягва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.09.2020 г. at 8:26, dacheff написа:

Уау, 10к е доста малко, да

Преди месец гледахме фейслифтов седан, куатро 6 скорости на джанти, бяха го обявили 90К км, да е бил на 150 защото колата беше в перфектно състояние от всякъде!

Продаде се за 2 дни за 15... 

За мен нямаш шанс над 10, но това си е лично мое мнение.Колата няма нищо изключително в нея да мислиш, че ще и вземеш много пари.Пълно е с 2.0 ТДИ, еле пък на предно с мулти... Освен това и сам се убеждаваш, че като си във високия рейндж на цените колата ти стои сума време за продажба. Това е като оня пич дето искаше 18К за Б7 3.0 ТДИ , вярно с всички екстри и супер състояние, ма обявата вися повече от 2 години...

Иначе мултито на тея километри е пеффектно.

 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го карах мултито - верно е супер приятно за шофиране. Даже на таблото няма индикатор на коя скорост си като си на Д - просто пише Д и толкоз :D Само на S като отидеш ти ги пише. Но да - за града беше голям кеф, изобщо не разбираш кога превключва. Сблъсъкът ми със СВТ кутии е при Ситроен и Тойота - и двете са бахти гредите (говоря за по-стари коли). На баир се побъркваха и нямаха идея какво да правят. При мултито не е така.

 

Колкото и да ги гледам по сайтовете, тия коли на сходни километри с такива екстри са си 14+ хиляди лева. Километрите са и доказуеми, има си книжки, има си история в Порше, пък и колата не е внос, а е купувана оттук и винаги е била с тия регистрационни номера. Най-малкото по ГТП може да й се проследят километрите.

 

Майната му де - аз ще я взема, разбрахме се вече, ще си я обслужа сега и ще я пусна да си се продава, пък дотогава ще си я карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма индикатор на D, защото няма точно определени скорости. Веригата е свободна да бъде навсякъде между двата конуса. Това е главната идеята на всички вариатори. На S и на +/- софтуерно има зададени определени позиции които веригата заема с цел да се симулира обикновен автоматик или ръчни скорости.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...