Prokopi90 Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 (Редактирано) преди 16 минути, CVT написа: Дали ще върви не ми се слиза от тоя автомат .....много е мазен за градско каране Имам цяла кола DTM донор мога да го конвъртна утре,ама не ми се кара ръчка градско 🥴 В момента е на 120К автомата, едва ли ще го счупя Обаче като го нагазиш от място се чуди накъде да фане и се осветква от боксуване...щото не е куатро Между другото, слизам от BFB куатро, разликата във вървежа е осезаема без куатро ПП И при мен е така обороти/километри, ръчката ще е на 3500 и горница с тея километри ПП2 ако се счупи автомата става куатро ,240 съединител, генерация(DTM-а е със спортна генерация и катализатор) FMIC и тнт... ше го докараме до 300 коня без проблеми. Редактирано 26 Септември 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Колкото и да се напрягат някой юзъри...винаги има изключения ,2018та купих 4F-ka 2010г на 122К по километраж,преди да я взема проверка в Порше...което пак не е 100% гаранция за истински километри,е да де ама като я погледнах вътре "ТЯ" сама си подсказа километрите ,та 2 години по късно и навъртяни почти 50К мултитроника "мърка",смяна на маслона 140К в Порше и "хвърка"...Смятам на 200К живи и здрави пак да го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Почнах да го търкалям мултито из града последните дни и е бахти кефа. Тая кола специално ли има нещо повече или всички са така, ама воланът се върти с поглед. Сервотроник ли, не знам, ама нищо общо с волана на олроуда. Те само на дизайн си приличат иначе са тотално различни коли. Но мултито е голем кеф за каране, чак ми е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonchosi Публикувано 2 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2020 On 9/26/2020 at 10:47 AM, CVT said: Не може да се каже че Мултитрошляка е по-добър от S-трошляка, но не може да се каже и че е по-лош. Ако пък се концентрираме само на Б8-ците, където имаме последен модел вариатор в който почти всички проблеми са изчистени и начален модел DSG с един куп детски болести, тогава по-интелигентния избор е вариатора. Здравейте, Според вас има ли разлика в издръжливоста на мултитроника между б8 само с предно и такива куатро,както и 170 к.с.Тези които са куатро не са ли по издръжливи да речем при сходна употреба в годините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 2 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2020 Куатро с мултитроник няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване