Jump to content

Въпрос за вакуум помпа


nikibars

Recommended Posts

Здравейте,

Развали ми се централното заключване. Ауди А3, 8L, 1,9 TDI, 2002г. Майсторът каза, че е изгоряла вакуум помпата. В магазина за авточасти погледнаха помпата и ми казаха 1700 лв за оригинална!!! Въпросът ми е може ли да се ложи друга вакуум помпа, защото от Megaparts ми изпратиха оферта за вакуумпомпа за 40 лв, след като им написах модела, колко врати е и годината на колата?

Благодаря

119674720_695182851350166_6067755670566563257_n.jpg

119737741_2377470882547962_773477044193104850_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Алегрото са едни и същи за А3, А4 и А6 и струват около 50 лева: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоряла е електрониката или графитеното колелце е счупено? Защото ако е колелцето, е известен проблем на А3/Г4, и дори да купиш вакуум помпа, пак ще се счупи след месец два. Варианта е да смениш компресорчето в помпата с такова от Поло/Пасат, колелцето е двойно по-дебело. Обърни внимание и на номера на помпата, има значение ако си с дистанционно, някои не го поддържат, за това по възможност да е същия като твоя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак щяло да се счупи след месец-два. Интересно моето как кара вече 6 години. Айде няма нужда от заблуждения.
Същата заблуда е, да не се купува различен номер централно. Всяко централно ще работи, а ако е с дистанционно, колегата може да си купи ключ с дистанционно, да си прехвърли ампулата на имобилайзера в "новият" стар ключ и да си го ползва дистанционното.

Тъй че, кърпежите от всеизвестни и безизвестни модели не са единственият вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблуждение, и кое е заблуждението? Ти кодирал ли си такава помпа че да знаеш? А знаеш ли че на всички помпи има опция да се кодират към дистанционно, а в същото време няма никой, защото софтуера им е еднакъв, а разлика в хардуера има? Че от всичките 20тина помпички които съм сменил 2ра ръка всички дават фира максимум до година след смяната? Евала че твоята е изкарала толкова, но явно си късметлия.

Редактирано от ppireff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше БЕЗ дистанционно и БЕЗ аларма, с обикновения ключ. Ключа се добавя елементарно и може да се добави или през VCDS или чрез ключалката на вратата, което аз направих. В момента си работи всичко. Единственото нещо, което трябваше да добавя, бе допълнителен кабел, играещ ролята на антена, защото иначе обхвата е не повече от 7-8м.

А единствената разлика между помпите е това, че работят на различни честоти и не всеки ключ работи с всяка помпа. Абсолютно никаква разлика нямат механично, освен ако не са ти набутали помпа от друг модел. И тук идва тънкият момент, в който проверяваш коя помпа на каква честота работи, взимаш ключ, който също предава сигнал на тази честота и проблемите ти рЕзко спадат до 0. Има цял списък с помпите, с информация и данни за всяка една.

Отделно да не говорим, че има възможност да се ползва помпа от А4. Там вече не съм наясно кои помпи се ползват. Те изглеждат идентично с тези на А3 и там може да се случи объркване, ако има разлики. Както казах, не съм запознат. Но абсолютно всяка помпа от А3 работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че всички помпи са еднакви за А3 и всяка една поддържа дистанционно, така ли?

 

Ето ги разликите 

https://www.digakom.de/dotcom/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A3

Редактирано от ppireff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти развалено само моторчето(не прави вакум) сменяш само него и си готов без никакво кодиране и други неща, сменял съм поне 7бр.

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
 

Ако си от София пиши за 10мин работа е

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при моята А3-ка се пръсна графитената перка на вакуум помпата преди много време, взех от дизеляк от 2000-тата вакуум помпа (пак двуврата) и да чукна на дърво до ден-днешен не е мръднала, а това са сигурно 7-8 години. Та аз бих взел от Мегапартс за 40лв, ако не става я връщаш и им пишеш да ти търсят друга и така докато стане. Но предполагам няма да има проблеми. Важно е да е модел след 98-ма понеже преди това се пръскали много често тия перки - това по спомен го казвам.

 

П.П. с дистанционно съм към отделно сложена аларма - никакви проблеми няма.

Редактирано от A3_Ambition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз да питам, нямам изпускане никъде а се чува помпата поне 30 сек.

И какво е това графитено колелце за което колегата говори? Да не би да казва четки за двигателя на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са четки.Това е колелцето(турбинката),което моторчето върти.То е графитено и с него стават сакатлъци. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се отваря линка, но ми е ясно че ще търся модул, ако реша. Преди време се опитах да го разглобявам, но видях че по добре да не мъча нещо което е направено да се купи цяло, отколкото да остана известно време без централно заключване. Само да кажа че съм ел. грамотен и преди две години успях да присадя четки на двигател на дясно стъкло и то от купени четки от магазин Домашни потреби за 1 лев. Дори си и работи още. Но това животно не успях.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...