Jump to content

1.8Т 19-20л/100км разход - ламбда сонда?


Hyperionidis

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Карам си тучняка от 4 години, сменил съм всичко освен блока, буталата и биелите (може да има и някой друг болт, който не съм сменил). Всичко беше добре докато от 11.5-12л/100км (бензин) рязко не стигнах 18-20лв/100км. Колата върви както трябва, оборотите замръзват на 850 когато спра (понякога ги смени на 500, но за 1-2 секунди се нормализират, което смятам, че е нормално - колата е на 24 години все пак). Не вади грешки когато я закача на компа, но леко пропушва отзад когато я запаля, но след 2-3 мин на място и спира да пуши. Много хора ми казват, че най-вероятно е ламбда сондата (с две съм), сменял съм и тях, но не с оригинални, макар пак да не бяха 40лв.Катализатор няма колата. Става въпрос за Б5 1.8Т АЕБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Key(s) not matched
  • Instrument Cluster not matched
  • Engine Control Unit (ECU) not matched
  • Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty 

Буксата на ЕКУ-то как е. Я виж там и после да почерпиш ако съм прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко изглежда наред, кабели-мабели всичко. Казаха, че ламбдите трябва да се сменят и ще се оправи. Иначе има проблем с имобилайзера (трябва да го байпасна), чакам да загасне лампата на таблото и тогава паля, че иначе пали и гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трием грешките и при следващото закачане седи само сондата. Явно само тя е проблема, друг е въпроса, че трябва да се разбере коя е. Това някой да знае как става? А и интересното е, че колата си харчеше 11.5-12л/100км, не я бях палил 1 седмица и от тогава започна. Дали може да е просто някой кабел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених сондата, изчистихме грешките, едно бързо кръгче и пак излезна грешката за сондата. От какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи една диагностика с VCDS - там излизат доста повече неща като информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде могат да направят такава диагностика в София? Иначе сега грешките пак ги има, но на ламбдата вече е по-различна. 

93257BFA-4B6C-4509-839D-A3AD2E585069.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки, който има VCDS може да ти прочете грешките в двигателя. Може би новата л-сонда е с повредено подгряване - дава късо, но трябва да се премери да не се окаже, че проблема е в куплунга ѝ. Нова или 2-ра употреба л-сонда сложи? Новата сонда трябва да е със същия номер като старата (или заместител по каталог) за да работи с ЕКУ-то на двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова е, Бош, универсална. Замериха я и работи на 0.46 волта, което значи, че явно не е закачена правилно май-май. Объркани кабели примерно, но майстора не може да разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 - явно тази ламбда сонда не работи, майстора ми каза, че универсална няма как да ми свърши работа. Звънях в Порше и там ми казаха 640лв за ламбда сонда, но не се произвеждали вече и нямали заместители, но все пак ми казаха цена 😂. Търся нова оригинална, ако някой може да препоръча откъде и някой с доагностика, която да разбира, защото майстори обиколих много, но или ми казват да се върна след 30дни, че имали работа или такива, които ми казват деликатно, че хабер си нямат как да оправят проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...