Hyperionidis Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Здравейте, колеги. Карам си тучняка от 4 години, сменил съм всичко освен блока, буталата и биелите (може да има и някой друг болт, който не съм сменил). Всичко беше добре докато от 11.5-12л/100км (бензин) рязко не стигнах 18-20лв/100км. Колата върви както трябва, оборотите замръзват на 850 когато спра (понякога ги смени на 500, но за 1-2 секунди се нормализират, което смятам, че е нормално - колата е на 24 години все пак). Не вади грешки когато я закача на компа, но леко пропушва отзад когато я запаля, но след 2-3 мин на място и спира да пуши. Много хора ми казват, че най-вероятно е ламбда сондата (с две съм), сменял съм и тях, но не с оригинални, макар пак да не бяха 40лв.Катализатор няма колата. Става въпрос за Б5 1.8Т АЕБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 АЕБ не е ли с една ламбда сонда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 25 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Така мислех и аз, но имам две 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 25 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Закачихме я наново и извади вече грешките. Някой дали има вероятност да ги разшифрова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRD Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Key(s) not matched Instrument Cluster not matched Engine Control Unit (ECU) not matched Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty Буксата на ЕКУ-то как е. Я виж там и после да почерпиш ако съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 25 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Всичко изглежда наред, кабели-мабели всичко. Казаха, че ламбдите трябва да се сменят и ще се оправи. Иначе има проблем с имобилайзера (трябва да го байпасна), чакам да загасне лампата на таблото и тогава паля, че иначе пали и гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 26 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Трием грешките и при следващото закачане седи само сондата. Явно само тя е проблема, друг е въпроса, че трябва да се разбере коя е. Това някой да знае как става? А и интересното е, че колата си харчеше 11.5-12л/100км, не я бях палил 1 седмица и от тогава започна. Дали може да е просто някой кабел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 29 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Смених сондата, изчистихме грешките, едно бързо кръгче и пак излезна грешката за сондата. От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 Направи една диагностика с VCDS - там излизат доста повече неща като информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 30 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 Къде могат да направят такава диагностика в София? Иначе сега грешките пак ги има, но на ламбдата вече е по-различна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 (Редактирано) Всеки, който има VCDS може да ти прочете грешките в двигателя. Може би новата л-сонда е с повредено подгряване - дава късо, но трябва да се премери да не се окаже, че проблема е в куплунга ѝ. Нова или 2-ра употреба л-сонда сложи? Новата сонда трябва да е със същия номер като старата (или заместител по каталог) за да работи с ЕКУ-то на двигателя. Редактирано 30 Септември 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 30 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 Нова е, Бош, универсална. Замериха я и работи на 0.46 волта, което значи, че явно не е закачена правилно май-май. Объркани кабели примерно, но майстора не може да разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hyperionidis Публикувано 1 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2020 Ново 20 - явно тази ламбда сонда не работи, майстора ми каза, че универсална няма как да ми свърши работа. Звънях в Порше и там ми казаха 640лв за ламбда сонда, но не се произвеждали вече и нямали заместители, но все пак ми казаха цена 😂. Търся нова оригинална, ако някой може да препоръча откъде и някой с доагностика, която да разбира, защото майстори обиколих много, но или ми казват да се върна след 30дни, че имали работа или такива, които ми казват деликатно, че хабер си нямат как да оправят проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Писал съм ти лично съобщение във форума, провери си пощата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 11 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2022 Оправи ли проблема с Л-сондата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване