Jump to content

Пръскалките на фаровете се закачат на капчетата и остават отворени


Renzokuken

Recommended Posts

На много хора се случва. Аз си отстраних проблема като деактивирах пръскалките на фаровете. Много ненужна "екстра".

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега би ли ми споделил кодировката как да си ги изключа и аз, че наистина е много ненужна глупост това и харчи яко препарат
Благодаря


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня наистина, през vcds го направих преди 2 3 години. Със сигурност в гугъл ще откриеш от къде се активира/деактивира.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Ок


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Тома said:

На много хора се случва. Аз си отстраних проблема като деактивирах пръскалките на фаровете. Много ненужна "екстра".

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

Ясно благодаря  , бели кахъри. И все пак като караш в киша и някой отпред хвърля на капака ти не помага ли? От скоро я имам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този асфалтов автомобил където опира на легнали полицаи, рядко газя оф-роуд , а за киша - скоро не е имало зима. Не съм имал честта да проверя дали помага и няма и да имам защото ги изключих. :)

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вързан поп, мирно село. Цял живот сме карали с пръскалки... И аз моите ги елиминирах рано, рано. На който, както му харесва!..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе неслучайно са сложени там, не сте карали и с би-ксенони цял живот, но иначе да, който както му харесва така прави :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм фен на деактивирането.

Бях ги спрял, после си ги пуснах пак. Особено зимата на дълъг път е полезно да са активни. Тъпо е, че не са на отделно копче като при някои Мерцедеси, но... така са преценили хората.

 

Disable Headlight Washers                    
[09 – Cent. Elect.] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 18    
Bit 0 - Remove check mark (1 = headlight washers installed)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно става навик как да си пръскаш прозореца без да се включват и тези на фаровете.

 

Припомпва се. Дърпаш и в момента в който почне да пръска пускаш лоста и пак дърпаш. И така колкото пъти искаш. Мога цялото казанче да го изпразня така без да се включат пръскачките на фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве колеги, защо някой не напише как може да се реши проблема а побългаряваме отново нещата!? Колегата пита дали има решение а не трикове! При мен също седи проблема но само на лявата пръскалка. Пробвал съм повторно пръскане със задържане и се прибира.... но сигурно ще е до време! Явно това е слабо място на B 8-ците!???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам побългъряване в това да си изключиш "екстрата". А според мен проблема идва от смяна/удар и всичко свързано с монтажа и демонтажа на предната броня.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто побългаряване си е, предполагам, че от Ауди са направили да може да се изключва "екстрата" заради сервизиране или нещо подобно, надали са целяли да има опция Ганя да не си цапа колата :hilezh:.

 

"The main reason for the requirement is that dirt can impair the optical features of the headlamp and cause glare. Incidentally, headlamps which are only slightly soiled cause a stronger glare, and of course the brighter the headlamp, the stronger the glare."

 

Както казах, няма нужда да се припомпва, изключва или каквото и да било, просто спирате фаровете за момент ако не искате да си нацапате прясно измитата колица и това е :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че е сложено с някаква цел. Зимно време може би ще помогнат срещу солта от кишата, но след като вече нямаме нормална зима от години е безцелно. А ако на това от снимката му викаш чистота... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] 424286caf37cd62893b2997f17ea8c33.jpg

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че не мога, а и не искам да те убеждавам в каквото и да е, за добро или за лошо всеки може да си прави каквото си иска тук, включително и да си изключва системите на колата и да си сложи айрян в казанчето за чистачките ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше такава тема от преди и един колега беше написал в отговор, че така се получава от некадърни бояджий и слоеве боя, а не от криви рога и тн. Има вариант да ги пръснеш и раздвижиш с ВД или течна грес няма да им навреди.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега, моята броня не е боядисвана със сигурност и пак имам проблем!?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен самите пръскалки или по точно механизмите им за отваряне и затваряне се амортизират с времето и започват да заяждат. Плюс това на дневни светлини пръскалките не се отварят, а само на фарове. Следователно много по рядко се използват, защото колите се карат по- вече през светлата част на денонощието. Това е лично мое мнение разбира се. [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, doktora76 написа:

механизмите им за отваряне и затваряне се амортизират с времето

, а освен т`ва, си искат и реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизъм чак не е. С пружина (или там каквото са сложили ) се държи прибрано. Задвижва се от налягането което прави помпата, която е по силно от пружината. За това и тя е по-голяма/силна спрямо тази на пръскалките.

Реглаж може само на самите цифки отпред къде да мятат ама то това няма да повлияе на проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оправиха ги в сервиза, където непосредствено преди появата на проблема ми сваляха бронята за смяна на ролки, пистови ремъци и тн. Не знам как точно. Говореха че излизат много навън и се закачат на някакви ръбчета по пластмасата.

Не обвинявам никого защото сам не знам дали са се активирали досега но внимавайте при сваляне и слагане на бронята задължително да се тестват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си и помислих че е точно от леко разместване на бронята. Ще включа моите пръскалки за да видя какво е положението след смяната на бронята.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...