Jump to content

Замяна на кутия а6 4ф асб


Tonipeev

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Колата е а6 4ф3.0тди 233 коня асб кутията започна да врибрира при смяна на скорост от 3 та на 4та и рядко на по горните скорости при нормално каране при подаване на повечко газ проблема го няма.

Също ми играят оборотите при спускане на наклон падат и се качват в движение на място проблема го няма.

Намерих кутия от 239 коня въпроса ми е същата ли е кутията ще пасне ли и дали е по добра.

На ясно съм че трябва да прехвърля платката от моята кутия на тази коята ще закупя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си само за торк, защо не си го оправиш, смяна масло, филтри и си ти, поне ще знаеш, че е направен. Другата кутия не знаеш в какво състояние е.

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен я имаше вибрацията от 3-та към 4-та, като зачестяваше с времето. Накрая беше при абсолютно всяко минаване от 3 към 4. Смених маслото и филтъра на кутията + ъпдейт при Стефан и заспа. При това с масло Swag, а не ZF. Дали си пробвал обслужване на автоматика?

 

П.С. Явно си обслужил.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Gangbango написа:

При мен я имаше вибрацията от 3-та към 4-та, като зачестяваше с времето. Накрая беше при абсолютно всяко минаване от 3 към 4. Смених маслото и филтъра на кутията + ъпдейт при Стефан и заспа. При това с масло Swag, а не ZF. Дали си пробвал обслужване на автоматика?

 

П.С. Явно си обслужил.

Да колега закупих колата преди година проблема го имаше но минимален не се усещаше смених маслото но не се оправи карам я така 8-9 месеца и взе да го прави почти постоядно при нормално каране. Чувал съм че с ъбдейт имало възможност да се оправи кутията е обслужена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да вметна, че когато се задълбочи проблема при мен с тази вибрация, почнах да ровя в нета по чужди форуми и какво ли не. Бях на милимунда да взема от ZF едни уплътнения на мехатроника, защото имаше доста мнения за тях и проблемите, които причиняват. Те са 4 цилиндрични уплътнения (като резнати маркучета, къси) и едно по-голямо като "H". Имаше мнения, че като се износят, пада налягането в мехатроника и започва да се чуди при превключването.

Ами, препоръчвам преди смяна на кутии и сериозни инвестиции, да минеш ъпдейт. Най-безболезнено може да реши проблема!

 

П.С. то вече е късно, но щеше да е добре при смяната на маслото да кажеш на мастора да притегне всички болтове на мехатроника. И това четох, че е хубаво да се прави при смяна на маслото. Наблюдавах го и си личеше, че правят по няколко градуса болтчетата. Може би като отпуснат малко и става по-хлабава връзката м/у мехатроника и кутията, съответно пада налягане........не съм спец, но вкарвам някаква логика.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този уикенд  ходих при @kpematop  ъпдейтна ми кутията и ми сложи сейфти ремапче колата доста живна стана досто приятна за каране и с ъпдейта на кутията включва доста мазно но проблема с врибрацията не се оправи.

Намали драстично врибрирането не е както беше и ми каза  че хидрото е за правене та остана да го сваля и закарам за рециклаж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си спомням, че след процедурите при моята кутия, вибрираше за 4-5 превключвания от 3та към 4та и после спря. Дай и шанс да го израстне това. Но може пък и да е наистина от хидрото при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износено е хидрото, защото разтрисва доста време преди да вкара 4-та. Софтуерните ъпдейти не поправят, а просто забавят ремонта във времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 28.09.2020 г. at 14:27, Tonipeev написа:

Този уикенд  ходих при @kpematop  ъпдейтна ми кутията и ми сложи сейфти ремапче колата доста живна стана досто приятна за каране и с ъпдейта на кутията включва доста мазно но проблема с врибрацията не се оправи.

Намали драстично врибрирането не е както беше и ми каза  че хидрото е за правене та остана да го сваля и закарам за рециклаж. 

Колега, дай после отзиви дали след ремонта на хидрото си си решил проблема. При мен това го прави от 2 - 3 години :D не е постоянно а само понякога и то когато колата е доста загряла. Чаках да счупи кутията напълно за да я карам за рециклиране, но вече 100к километра си държи на яко бой...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitakaBe смени ли маслото в кутията? Всички кутии са много чувствителни на масло и количеството му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kpematop Как може да се провери нивото на маслото ? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 9.10.2020 г. at 9:39, kpematop написа:

mitakaBe смени ли маслото в кутията? Всички кутии са много чувствителни на масло и количеството му.

съживявам стара тема, но да смених го с оригинално ZF + целия комплект ZF за смяна (гарнитури, филтри, магнити и болтове) Проблема отначалото стоеше но след 20 000 км отшумя доста. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...