Jump to content

Тампон за диференциал А4 б5 Quattro


ByColt

Recommended Posts

Здравейте!
Всички, каращи Q, знаят за онзи удар на дифа в купето при рязко потегляне, или рязко връщане на газта. Решението е нов тампон (онзи големия с лапата). Тъй като цената му варира от 350 до 400лв. аз се разходих на няколко места из града и питах колко струва рециклирането, отговорът е 50лв. за да не стои колата на трупчета (1 ден) ми трябва тампона за да го рециклирам и да го сменя, без колата да седи в сервиза, или пред нас. Та за това, ми трябва разбит тампон за диференциал на 1,8 тQ, за да го рециклирам. Също така ми трябват и заден горен носач (пак за рециклиране) .
Благодаря предварително.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя тампона на лагера на кардана е много мек и се чудя как издържа изобщо нещо. Не вярвам да могат да го сменят качествено. Най-вероятно ще сложат някой гума камък и все едно няма тампон.

На моя джип е 3-ти и го чакам да се скъса скоро, ще видя след зимата, че от тоя EDL много скача кардана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, NIKO написа:

А ако удара си остане и след тая хитра ман`пулация? Тогава какво?

Ами със сигурност е за смяна тоя тампон. След него, ще разгледам кардана отблизо, защото и той има някъв луфт. Ще ги сменям едно по едно нещата за да разбера от де идва тъпото блъскане. Като карам по извънградско примерно, и отнема газта и след това подам нормално газ, сякаш първо теглят предните колелета, после чувам и усещам удара и после почват да дърпат и задните колела. Тука, или кардана е зле, или торсена е зле. Идеята ми е, който има такъв тампон, да ми ослужи, или ако трябва ще му дам депозит, о после ще му върна тампон. На носачите, ми се разглобяват тампоните на две :D и скърцат много гадно, имам един и ми е нужен още един . Търся и десен заден ботуш за куатро.

Преди 3 часа, mshbul написа:

Тоя тампона на лагера на кардана е много мек и се чудя как издържа изобщо нещо. Не вярвам да могат да го сменят качествено. Най-вероятно ще сложат някой гума камък и все едно няма тампон.

 

Тоя лагер тампон, или висящ лагер е кекава хава, ама не съвсем, защото ако нищо друго няма разбито, той не би се саморазбил. и се сменя последен, защото е много кекава гумата и тънка. от торсена назад, всичко ми е за смяна май, защото всичко е оригинално.
Продължавам да търся частите. Намерих цял диф за 40лв с тампона е, но е за 1,9, има и за 60лв но пък за 2.5. не мисля, че са еднакви и за това продължавам да търся само тампона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте нов съм в сайта и питането ми е за въпросния тампон на диференциала имали оправия ако някой знае да сподели

 

Редактирано от Renogti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се премахне този удар,първо трябва всички тампнони на двигателя(три)  и скоростната кутия (два) да са изрядни.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя възел се износва бавно и дефакто много трудно, "ударът" най-чест е сумарното обиране на всичките луфтове по куатро системата, конструктивни и в резултат на износване, като това включва осемте (8!!!) "карета" на полуваловете, двете "карета" в крайщата на кардана (износване при шлиците на същия), хлабините в торсена + диференциала и воала, удАр!

Ако сложим "ленив" висящ лагер (тампонът му), някой и друг утрепан тампон ("селенова" Фтулка)/носач/щанга, картинката стаа още по-мрачна.

Прибавяме преклонната възраст на сичките тия споменати вАзли, незнайните издевателства на предишни собственици "рацери", с тежко краченце и празен череп и.......

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...