dimitar ch Публикувано 28 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2020 Здравейте, От известно време имам следния спорадичен проблем. На свободен ход двигателят се форсира сам до около 1100 оборота на око (дизел 2.0 тди 2003). Няма значение топла или студена е колата. Прави го в спряло състояние, както и при движение (по магистралата ако изключа от скорост пак виждам, че оборотите по някой път са 1100). Забелязах, че ако изфорсирам колата на място, в част от случаите помага и оборотите си падат на нормалните 900. Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели опит. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 28 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2020 Виж какво показва G62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 5 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2020 Закачих я на диагностика. G62 показва нормални стойности (според човекът с диагностиката). Единствената грешка, която би имала нещо общо е тази от прикачената снимка. Пак според човека с диагностиката може би проблемът се крие в : динамо / ECU / кабели - късо. Засега е това, което имам като инфо. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrev123 Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 (Редактирано) Здравейте, @dimitar ch Имам абсолютно същия проблем. Можеш ли да споделиш как я оправи и какво беше при теб, Колега ? Редактирано 7 Април 2021 от dobrev123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 Може да са дюзички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Доста време търся решение на този проблем. Дори пуснах нова тема вчера, защото тук гледам че няма развитие по въпроса. Някой успя ли да намери решение? Моля да сподели, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Аз имах същия проблем, но на 3.2 мотор. Реших го като дублирах плюсовия кабел от алтернатора до акумулатора. При мен не записваше никакви грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 11 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2021 (Редактирано) Как по точно става това. Може ли малко повече инфо, моля. Какво ли не опитах, и не смених. Няма и няма оправия. Ще съм ти благодарен ако споделиш. Моя акумулатор е в багажника. Редактирано 12 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2021 Ето един пример https://www.youtube.com/watch?v=cD0ZVJXyxMs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 12 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2021 (Редактирано) 17 hours ago, Тино73 said: Как по точно става това. Може ли малко повече инфо, моля. Какво ли не опитах, и не смених. Няма и няма оправия. Ще съм ти благодарен ако споделиш. Моя акумулатор е в багажника. При мен също е в багажника, мисля че около 6 метра кабел стигна. Взех кабел за усилвател 35мм2 защото е гъвкав и лесно се прекарва. При мен плюса е на 2-3 части, от алтернатора, до стартера и след това назад към акумулатора, но преди това минава и през плюсовата клема за зареждане доколкото си спомням. Трябва да видиш при теб как е прекаран плюса, и да се прецени дали да се дублира или направо да се смени. При мен тази част, която е от алтернатора до стартера беше адски окислена(целия кабел, не само клемите), затова направо я откачихме и сложихме новия кабел, а пък частта която отива назад към акумулатора я пуснахме успоредно с фабричния кабел, без да го откачаме него. При всички положения е добре да се увериш, че всичко друго е наред - алтернатор, акумулатор, масите към купето и т.н. Редактирано 12 Ноември 2021 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване