Jump to content

Високи обороти при празен ход около 1100


dimitar ch

Recommended Posts

Здравейте,

 

От известно време имам следния спорадичен проблем. На свободен ход двигателят се форсира сам до около 1100 оборота на око (дизел 2.0 тди 2003). Няма значение топла или студена е колата. Прави го в спряло състояние, както и при движение (по магистралата ако изключа от скорост пак виждам, че оборотите по някой път са 1100). Забелязах, че ако изфорсирам колата на място, в част от случаите помага и оборотите си падат на нормалните 900.

 

Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели опит.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачих я на диагностика. G62 показва нормални стойности (според човекът с диагностиката). Единствената грешка, която би имала нещо общо е тази от прикачената снимка. Пак според човека с диагностиката може би проблемът се крие в : динамо / ECU / кабели - късо. 
 

Засега е това, което имам като инфо.

 

Благодаря

FA2487BE-754D-45C4-9E36-A5125D0018EA.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте, @dimitar ch 

Имам абсолютно същия проблем. 

Можеш ли да споделиш как я оправи и какво беше при теб, Колега ?

Редактирано от dobrev123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Доста време търся решение на този проблем. Дори пуснах нова тема вчера, защото тук гледам че няма развитие по въпроса. 

Някой успя ли да намери решение? Моля да сподели, моля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем, но на 3.2 мотор. Реших го като дублирах плюсовия кабел от алтернатора до акумулатора. При мен не записваше никакви грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Как по точно става това. Може ли малко повече инфо, моля. Какво ли не опитах, и не смених. Няма и няма оправия. 

Ще съм ти благодарен ако споделиш. Моя акумулатор е в багажника. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Тино73 said:

Как по точно става това. Може ли малко повече инфо, моля. Какво ли не опитах, и не смених. Няма и няма оправия. 

Ще съм ти благодарен ако споделиш. Моя акумулатор е в багажника. 

 

При мен също е в багажника, мисля че около 6 метра кабел стигна. Взех кабел за усилвател 35мм2 защото е гъвкав и лесно се прекарва. При мен плюса е на 2-3 части, от алтернатора, до стартера и след това назад към акумулатора, но преди това минава и през плюсовата клема за зареждане доколкото си спомням. Трябва да видиш при теб как е прекаран плюса, и да се прецени дали да се дублира или направо да се смени. При мен тази част, която е от алтернатора до стартера беше адски окислена(целия кабел, не само клемите), затова направо я откачихме и сложихме новия кабел, а пък частта която отива назад към акумулатора я пуснахме успоредно с фабричния кабел, без да го откачаме него.

При всички положения е добре да се увериш, че всичко друго е наред - алтернатор, акумулатор, масите към купето и т.н.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...