Милчев Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) Здравейте!От известно време забелязах ,че ми пада акумулатора естествено помислих че е той въпреки че е на 1,5г.Преверихме напрежението показва 13,1-13,7(много рядко 13,8-9)И веднага се насочи към генератора ,но там е 14,5V.Смених акумулатора с друг и кодирах за него батерия мениджъра ,но няма особен ефект!Проверих за топли кабели(хлабава връзка)притегнах където видях, но няма ефект. Това което имаше ефект беше пущането на кабел от генератора до клема+ под чистачките тогава всичко си идва на мястото .Колата поддържаше 14,2V което си е нормално ,НО незнам дали не преча на някой модул по този?Някой има ли представа ? Колата е A4 B8 -2010 -авант,бензин. Редактирано 2 Октомври 2020 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) Не пречиш на нищо с допълнителния кабел. Проблема е бил в клемата (както обикновено). Тя си е греела, но по-малко, затова не си я усетил. Нали просто си сложил втори кабел паралелно на съществуващ, а не си свързал нещо което преди не е било свързано? Редактирано 2 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 2 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Коя клема е греела?При мен акумулатора е отзад в багажника!Поскоро някъде около стартера е проблема (нали там отива кабела и после към климата + горе )Нищо не съм връзвал допълнително ,пуснах кабел от генератора до тая клема(за аварийно подаване на ток)и до колкото знам тя също в вързана ДИРЕКТНО към акумулатора ,но не съм сигурен и за това питам тук дали е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Нищо не пречи стига да си положил допълнителния кабел така, че след време да не се нагрее/протрие и да даде на късо защото може да стане пожар! Най-вероятно проблема е в кабелните обувки на дебелия кабел от алтернатора до стартера или от клемата за аварийно палене до кабелната обувка на стартера. Там където си свързал кабела ще върши работа и няма да пречи на нищо, единствено да не опре в нещо и да даде на късо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) @Милчев, ако си сложил втори кабел паралелно на нещо което е свързано директно, няма никакъв проблем. Това просто намаля съпротивлението и позволява да минава по-голям ток. Обаче ако не е било свързано и си променил схемата, тогава е проблем. Трябвало е да провериш с мултицет преди това. Редактирано 2 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 2 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Пак мога да го проверя.Аз не съм го пуснал кабела все още за постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 2 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Така ,прозвъних го ,свързани са всички от до .Сложих кабела пък ще видим :)Ще си покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 И аз бях със същият проблем, и аз се опасявах да не стане нещо с допълнителния кабел. Вече 5 месеца няма никакви проблеми, акумулатора живна, а щях да го сменям. Под 100% не ми е падал батери левела от тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 2 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) Да и моят за нула време стигна до 100%(~100км).Надявам се да не го сменям и него скоро. Стабилно си държи 14,1-14,2V Редактирано 2 Октомври 2020 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 (Редактирано) Здрасти колега . Може ли малко снимки(ако има) и какъв кабел по-точно сложи. Не съм измервал нищо от никъде - напрежение. При мен акомулатора също много бавно се зарежда за около 300км. и то не до 100% по данни от батери левела. Сменял съм го преди 3 г. а колата A4 B8 TDI 2.0 и си беше още с оригиналния MOOL на 9 г. Благодаря ти предварително. Редактирано 13 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 13 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 (Редактирано) @ian peas първо замери с мултицет (ВАГ КОМ)какво е напрежението и ако има проблем тогава да правиш нещо!Аз сложих кабел взет от автоморга с дължина около 1 м. Направен с кабелни обувки(8мм.отвор) от двата края и също толкова дебел(8мм.без изолацията). Редактирано 13 Октомври 2020 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 50мм2 е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване