Jump to content

Проблем с напрежение


Милчев

Recommended Posts

Здравейте!От известно време забелязах ,че ми пада акумулатора естествено помислих че е той въпреки че е на 1,5г.Преверихме напрежението показва 13,1-13,7(много рядко 13,8-9)И веднага се насочи към генератора ,но там е 14,5V.Смених акумулатора с друг и кодирах за него батерия мениджъра ,но няма особен ефект!Проверих за топли кабели(хлабава връзка)притегнах където видях, но няма ефект. Това което имаше ефект беше пущането на кабел от генератора до клема+ под чистачките тогава всичко си идва на мястото .Колата поддържаше 14,2V което си е нормално ,НО незнам дали не преча на някой модул по този?Някой има ли представа ?

Колата е A4 B8 -2010 -авант,бензин.

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пречиш на нищо с допълнителния кабел. Проблема е бил в клемата (както обикновено). Тя си е греела, но по-малко, затова не си я усетил.

Нали просто си сложил втори кабел паралелно на съществуващ, а не си свързал нещо което преди не е било свързано?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя клема е греела?При мен акумулатора е отзад в багажника!Поскоро някъде около стартера е проблема (нали там отива кабела и после към климата + горе )Нищо не съм връзвал допълнително ,пуснах кабел от генератора до тая клема(за аварийно подаване на ток)и до колкото знам тя също в вързана ДИРЕКТНО към акумулатора ,но не съм сигурен и за това питам тук дали е така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не пречи стига да си положил допълнителния кабел така, че след време да не се нагрее/протрие и да даде на късо защото може да стане пожар! Най-вероятно проблема е в кабелните обувки на дебелия кабел от алтернатора до стартера или от клемата за аварийно палене до кабелната обувка на стартера. Там където си свързал кабела ще върши работа и няма да пречи на нищо, единствено да не опре в нещо и да даде на късо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Милчев, ако си сложил втори кабел паралелно на нещо което е свързано директно, няма никакъв проблем. Това просто намаля съпротивлението и позволява да минава по-голям ток. Обаче ако не е било свързано и си променил схемата, тогава е проблем. Трябвало е да провериш с мултицет преди това.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях със същият проблем, и аз се опасявах да не стане нещо с допълнителния кабел. Вече 5 месеца няма никакви проблеми, акумулатора живна, а щях да го сменям. Под 100% не ми е падал батери левела от тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и моят за нула време стигна до 100%(~100км).Надявам се да не го сменям и него скоро.

Стабилно си държи 14,1-14,2V

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здрасти колега . Може ли малко снимки(ако има) и какъв кабел по-точно сложи. Не съм измервал нищо от никъде - напрежение. При мен акомулатора също много бавно се зарежда за около 300км. и то не до 100% по данни от батери левела. Сменял съм го преди 3 г. а колата A4 B8 TDI 2.0 и си беше още с оригиналния MOOL на 9 г.

Благодаря ти предварително.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ian peas първо замери с мултицет (ВАГ КОМ)какво е напрежението и ако има проблем тогава да правиш нещо!Аз сложих кабел взет от автоморга с дължина около 1 м. Направен с кабелни обувки(8мм.отвор) от двата края и също толкова дебел(8мм.без изолацията).

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...