breakforce Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Здравейте, имам проблем с 3 грешки който не могат да се изтрият, когато влезна във VCDS и искам да изтрия грешките програмата ме изхвърля все едно се рестартира ECU-то това го прави само на Engine, клапан N75 е чисто нов (оригинален), N239 нов (оригинален), дебитомера и той е нов, всички вакууми са подменени, рециклирано Турбо, изолиран EGR (софтуерно и механично), проблемът ми е че сякаш е малко мудна в ниските предполагам заради грешките, колата е Audi A4 B6 - 131к.с. + ремап, предполагам че някъде е свързано всичко това, но не знам от кое точно да проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Първо пробвай с друг VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) Тъй като всички грешки са в Engine модула, би трябвало да излизат и през ODB-II протокола. Пробвай да ги изтриеш по този начин. От главния екран натисни OBD-II след това натисни Mode 4 Clear DTCs. След това натисни Mode 3 Current DTCs да видиш дали са изтрити успешно. Още от сега ще ти кажа че даже и да ги изтриеш, няма да се промени работата на мотора. Той не се влияе от това дали има стари грешки или не. Редактирано 3 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 а нещо да не сте закачили или протрит/скъсан кабелен сноп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breakforce Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Всичко е наред по кабелите поне визуално, с OBDII не става също, на оригинален VCDS от ross-tech се гледат грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Не е от кабела или софтуера. Проблема е в ECU-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breakforce Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Сменях го с друг абсолютно същият номер, същото... 😒 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) Смени ECU-to с друго и в него се появиха същите грешки които също не можеш да изтриеш?? Пробвай с ЕЛМ327 или син KKL кабел от Продавалник, но не мисля че е от кабела. Редактирано 3 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breakforce Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Абсолютно същите, ще пробвам да намеря ELM, но се съмнявам защото и с Arbitess е така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) Ако и с Абритуса е така, няма смисъл да пробваш - не е от диагностиката. Сигурен ли си че не ги триеш успешно, а те да се появяват отново? Направи лог с ВАГ-КОМ и виж подробната информация на всяка грешка (дата, час, километри и т.н.) Мисля че просто тези 5 неща не са свързани за ECU-to. Демек грешките са валидни. Редактирано 3 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 според мен са си актуални грешките и си се появяват отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Много често вътрешната изолация на кабелите се разпада от годините и температурните разлики.От вън изглежда добре и работи ,докато не се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breakforce Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Точно това е проблема когато искам да ги изтрия не ми позволява, изхвърля ме когато натисна Clear, самата програма се рестартира само на Engine. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 (Редактирано) Колегата визира кабелите от ECU-то до отделните датчици и клапани за които се появяват грешки. Трябва да напръскаш всички букси с контактен спрей и най-вече буксата и куплунга на ECU-то. Ако и тогава ти дава грешки, провери с мултицет дали не са замасени (както ти казват грешките) и дали отиват до буксата на ECU-to. Редактирано 4 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 5 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2020 По спомен на всичките тези датчици, масата е една и според мен тя се губи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване