Jump to content

Помощ и нужда от съвет за конкретна обява.


Recommended Posts

Привет, колеги! Предвид написания от мен пост по-долу, който беше напълно изчерпателно и подробно разискан, за което благодаря, дойде време да помоля за съвет и мнение по конкретна обява - https://www.cars.bg/offer/5f675331d229be410018d5d3
Все още не съм се чувал с човека за оглед и т.н. и първо реших да попитам Вас за съвет. Ето и моите въпроси - 
1. Ако някой е ходил да я гледа, може ли да сподели мнение за техническото и визуалното състояние.
2. Ще ходя с няколко човека и тъй като аз не разбирам много от техническата част, все още съм нов Ауди-джия, но се надявам да имам успех в евентуалната покупка, въпроса ми е има ли нещо, което може дори и моето неопитно око да види - имате ли някакви практически насоки? Разчитам на хората с мен, но искам да попитам и Вас, останах много приятно изненадан от активността в предния ми пост.
3. Дали наистина е 2012? Мисля, че не.
4. Бюджета ми е точно 15к и се надявам да коментираме цената с човека, Вие как мислите има ли смисъл в това?
Благодаря предварително! 🍻

Редактирано от audia4a6fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда ми удряна.(по принцип не е толкока голям проблем даже ако се окаже така може да смъкваш от цена стига да не е била неква тоталка )  Виж дали има някаква потвърдена сервизна история и виж някой да я провери по вин може да излезе нещо интересно . Аз бих продължил с търсенето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още няколко обяви със същия телефон: цък!цък!цък!

Продавача има и профил в този форум:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, не е фейслифт, което означава че може да е масларка - нещо което не може да се разбере без да минеш едни 1000 километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да не е баш по темата....ама няма ли вече по-нормални цифри за оправянето на този проблем ? Нек'ви числа се 'фЪргаха по 4-5К за ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото си е и сега, защото като си правиш колата за теб, ще излезнат и разни друго неща за смяна!
Около 2-2.5 К е ако си го правиш ти , сменяйки спорните части

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е целесъобразно от финансова гледна точка и не се прави. Даже и да гори литър на 1000 км и ремонта да е 2000 лв., при 16 лв. на литър масло ще си избиеш парите от ремонта чак след 125 хил. км. Повечето масларки горят по 500 mL на 1000 км и повечето хора не са механици. Затова всеки налива масло и гледа бързо да подхвърли горещия картоф на друг. Затова и пазара е пълен с масларки. Изобщо Б8-ца с TFSI мотор преди фейса (че и след както колегата по-горе спомена) си е таралеж в гащите.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой "Елката" му не смята правилно според мен. Или не познават парИте някои. Т'ва е 4 цилиндров мотор, нито е ядрена физика, нито "майсторите" са микробиолози. Голяма част от които си пазят динамометричния ключ в шкафа...... за нов. Т'ва с "избиването" на парИте пак е спорно, щото едни вериШки и бананчета нови, ако бОднеш в 3.0ТДИ.....те пА изобщо нЕмат избиване. Или стружки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое изчисление не е вярно? 16 лева по 125 не е ли 2000 лева? Или мислиш че ремонта е по-евтин от 2000 лева? Душегубския мазохизъм разбира се е на съвсем друго ниво и няма защо да правим паралели с него.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, привет отново! След кратка пауза ми попадна автомобил, който отговаря на моите критерии, но имам проблем с различаването на автоматика... Малко ми е трудно да различа мултитроник от типтроник и ще Ви бъда много благодарен ако тук или на лично съобщение ми разясните как става това. Колата е Б8 2009 Авант 4х4 3.2fsi. 
Искам да подчертая, че доста прочетох из форума и стигнах до изводите, че : Типтроникът е разбира се по-добър, колата сама превключва по-висока предавка, когато на дадена такава си във високи(критични) обороти, а Мултитроникът - по-чуплив, и се слага само на предно предаване в по-старите модели. Сега, тук при мен случая, е че човека си вика стептроник е кутията или т.нар s-tronic. Има си P,R,N,D+-,но и S. Е да де ама аз все пак искам да съм си сигурен за какво иде реч. В някои от темите е добре обяснено, има и снимки и човека си пита какво е това и му казват, но те са от 2009 година 😅
https://audibg.com/forum/index.php?/topic/9827-какво-означават-някои-съкращения/

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/4147-лингуатроник-що-е-то/&tab=comments#comment-42013
 

Никога не бих си позволил да питам без да съм прочел, но наистина малко се притеснявам с този автоматик и не знам какво да правя, а хич не мога така на външен вид да ги различавам 😁.
 След като с общи познати успях да се свържа с известния майстор на автоматици от Русенско, той ми каза гледай само да е 6 степенен автоматик той се прави и подлежи на ремонт, при другите е по-сложно. 
Благодаря и съжалявам предварително, ако тук не е мястото на въпроса ми. След повторен разговор с човека довечера ще се опитам да разбера повече.

Редактирано от audia4a6fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроници на Куатро не слагат, така че тази за която питаш не е.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

43 minutes ago, audia4a6fan said:

Сега, тук при мен случая, е че човека си вика стептроник е кутията или т.нар s-tronic. Има си P,R,N,D+-,но и S.

 

Е те и мултитроникът и С-троникът примерно си имат P, R, N, D + - и S. Не знам какъв е тоя стептроник и кой е 6-степенният автомат, но колегата CVT  е прав - аз също знам, че мулти няма с куатро в комбинация. На Б8 куатро е много вероятно да е С-троник (не знам кои Б8-ци са с типтроник).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б8 префейс ако е преднячка е мултитрошляк, 6- скорости - типтроник, 7 скорости - DSG...

 

И като се карат се усещат коренно различно и трите

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 скорости е автоматика, колеги. Отново Ви благогодаря за включванията. Ще ходя да правя оглед тези дни и веднага ще се похваля при евентуална покупка или най-малкото ще кача снимки.

Обмислям само, че човека каза, че долива 200мл. масло на всеки 2000км... май е нормално 😅... може би имах своите надежди, че при 3.2 ще е ликвидиран проблема от разни постове и коментари, но явно си е така. Все пак си се пада 1л. на 10000км. Което е ОК, само че ме притесняват последиците от този разход на масло върху двигателя. Ще съм благодарен, ако някой ми каже за какво да гледам при огледа. Аз ще ида с 2-3 човека , които разбират, но все пак на форума най-доверие имам 😎.

Редактирано от audia4a6fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси....че к'ва е тая бензинка дет да не гори маслО по килО на 10К ? Явно нещо ще Й има :hilezh:

Еле пА и 6 цилиндъра с 50-60 гумички по главите....станАле на кокал за 10-12-15 години?

А това с 200 гр. на 2000 км....ще е до момента в който вече я купиш. После, ще се окаже, че е по 500 мл и ако го питаш - отговора ще е че вероятно я караш с друго маслО или най-малкото си купил ментЕ.

Имам познат с 3.2i....каза, че от БГ до дойчландия за 2К км. му изгорила 500 мл. масло. Ма наобратно....не горяла и сигурно е заради немския бензин:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, kurty said:

А това с 200 гр. на 2000 км....ще е до момента в който вече я купиш.

:zustimm:

 

Няма лошо в доливането на масло, лошото е, когато някой реши, че щом долива може да си удължи пробега между смените.

 

On 10/8/2020 at 7:51 AM, CVT said:

Не е целесъобразно от финансова гледна точка и не се прави. Даже и да гори литър на 1000 км и ремонта да е 2000 лв.,

Сметката е малко без кръчмар.

Първо да те питам - ти колко ремъка смени и за какви пари.

 

Ако не става ясно пак ще обясня - независимо от марката всеки двигател има нужда от смяна на ангренажен ремък и/или вериги....понякога и от вариатори, даже и от разпределителни валове  :)

Примерно Помпа-дюза износват гърбици, първото 2.0т износва привода на бензиновата помпа, а той е запресован на вала.

При второто 2.0т някой рационализатор е решил. че вариатора трябва да е комплект с разпр. вал - цената е 1500лв.

...което пак е по-добре от 3.2 примерно, където има 4 вариатора по 1000лв.

Вариаторния механизъм при първото 2.0т всъщност също е 1500лв с обтегача и верижката.

 

Да, аз съм дал 2000лв за части. Но те включват оригинални (ВАГ от юнитрейд) части по газоразпределението - вериги, обтегач, банани.

Нова топла част, нови хидравлични повдигачи, пълно почистване на главата, нова топла част за турбината, нови оригинални лагери, нова ролка на алтернатора.....

Всичко, с изключение на буталата и лагерите (които общо са около 700лв) трябва(ше) да бъде направено и няма отношение  нито към харча на масло, нито към конкретния модел автомобил.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз и ти бихме направили няма нищо общо с това което се прави масово. Повечето хора видят ли че е масларка я пускат в Мобилето и докато се продаде наливат масло.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...