audia4a6fan Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) Привет, колеги! Предвид написания от мен пост по-долу, който беше напълно изчерпателно и подробно разискан, за което благодаря, дойде време да помоля за съвет и мнение по конкретна обява - https://www.cars.bg/offer/5f675331d229be410018d5d3 Все още не съм се чувал с човека за оглед и т.н. и първо реших да попитам Вас за съвет. Ето и моите въпроси - 1. Ако някой е ходил да я гледа, може ли да сподели мнение за техническото и визуалното състояние. 2. Ще ходя с няколко човека и тъй като аз не разбирам много от техническата част, все още съм нов Ауди-джия, но се надявам да имам успех в евентуалната покупка, въпроса ми е има ли нещо, което може дори и моето неопитно око да види - имате ли някакви практически насоки? Разчитам на хората с мен, но искам да попитам и Вас, останах много приятно изненадан от активността в предния ми пост. 3. Дали наистина е 2012? Мисля, че не. 4. Бюджета ми е точно 15к и се надявам да коментираме цената с човека, Вие как мислите има ли смисъл в това? Благодаря предварително! 🍻 Редактирано 3 Октомври 2020 от audia4a6fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darvara Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Изглежда ми удряна.(по принцип не е толкока голям проблем даже ако се окаже така може да смъкваш от цена стига да не е била неква тоталка ) Виж дали има някаква потвърдена сервизна история и виж някой да я провери по вин може да излезе нещо интересно . Аз бих продължил с търсенето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) Още няколко обяви със същия телефон: цък!, цък!, цък! Продавача има и профил в този форум: Редактирано 3 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 тя не е ли от щатите? Фаровете ми изглеждат такива. Ако е така, по вин може да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia4a6fan Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Нямам идея, колега. Може и да е внос от там, но определено по фаровете не ми прилича да е 2012... пък за внося не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Прав си, не е фейслифт, което означава че може да е масларка - нещо което не може да се разбере без да минеш едни 1000 километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordan17772 Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Те и фейслифта гребат масло 😬 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Малко да не е баш по темата....ама няма ли вече по-нормални цифри за оправянето на този проблем ? Нек'ви числа се 'фЪргаха по 4-5К за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 (Редактирано) Същото си е и сега, защото като си правиш колата за теб, ще излезнат и разни друго неща за смяна! Около 2-2.5 К е ако си го правиш ти , сменяйки спорните части Редактирано 8 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 (Редактирано) Не е целесъобразно от финансова гледна точка и не се прави. Даже и да гори литър на 1000 км и ремонта да е 2000 лв., при 16 лв. на литър масло ще си избиеш парите от ремонта чак след 125 хил. км. Повечето масларки горят по 500 mL на 1000 км и повечето хора не са механици. Затова всеки налива масло и гледа бързо да подхвърли горещия картоф на друг. Затова и пазара е пълен с масларки. Изобщо Б8-ца с TFSI мотор преди фейса (че и след както колегата по-горе спомена) си е таралеж в гащите. Редактирано 8 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 На някой "Елката" му не смята правилно според мен. Или не познават парИте някои. Т'ва е 4 цилиндров мотор, нито е ядрена физика, нито "майсторите" са микробиолози. Голяма част от които си пазят динамометричния ключ в шкафа...... за нов. Т'ва с "избиването" на парИте пак е спорно, щото едни вериШки и бананчета нови, ако бОднеш в 3.0ТДИ.....те пА изобщо нЕмат избиване. Или стружки.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 (Редактирано) Кое изчисление не е вярно? 16 лева по 125 не е ли 2000 лева? Или мислиш че ремонта е по-евтин от 2000 лева? Душегубския мазохизъм разбира се е на съвсем друго ниво и няма защо да правим паралели с него. Редактирано 8 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia4a6fan Публикувано 23 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 (Редактирано) Колеги, привет отново! След кратка пауза ми попадна автомобил, който отговаря на моите критерии, но имам проблем с различаването на автоматика... Малко ми е трудно да различа мултитроник от типтроник и ще Ви бъда много благодарен ако тук или на лично съобщение ми разясните как става това. Колата е Б8 2009 Авант 4х4 3.2fsi. Искам да подчертая, че доста прочетох из форума и стигнах до изводите, че : Типтроникът е разбира се по-добър, колата сама превключва по-висока предавка, когато на дадена такава си във високи(критични) обороти, а Мултитроникът - по-чуплив, и се слага само на предно предаване в по-старите модели. Сега, тук при мен случая, е че човека си вика стептроник е кутията или т.нар s-tronic. Има си P,R,N,D+-,но и S. Е да де ама аз все пак искам да съм си сигурен за какво иде реч. В някои от темите е добре обяснено, има и снимки и човека си пита какво е това и му казват, но те са от 2009 година 😅https://audibg.com/forum/index.php?/topic/9827-какво-означават-някои-съкращения/https://audibg.com/forum/index.php?/topic/4147-лингуатроник-що-е-то/&tab=comments#comment-42013 Никога не бих си позволил да питам без да съм прочел, но наистина малко се притеснявам с този автоматик и не знам какво да правя, а хич не мога така на външен вид да ги различавам 😁. След като с общи познати успях да се свържа с известния майстор на автоматици от Русенско, той ми каза гледай само да е 6 степенен автоматик той се прави и подлежи на ремонт, при другите е по-сложно. Благодаря и съжалявам предварително, ако тук не е мястото на въпроса ми. След повторен разговор с човека довечера ще се опитам да разбера повече. Редактирано 23 Октомври 2020 от audia4a6fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 (Редактирано) Мултитроници на Куатро не слагат, така че тази за която питаш не е. Редактирано 23 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 43 minutes ago, audia4a6fan said: Сега, тук при мен случая, е че човека си вика стептроник е кутията или т.нар s-tronic. Има си P,R,N,D+-,но и S. Е те и мултитроникът и С-троникът примерно си имат P, R, N, D + - и S. Не знам какъв е тоя стептроник и кой е 6-степенният автомат, но колегата CVT е прав - аз също знам, че мулти няма с куатро в комбинация. На Б8 куатро е много вероятно да е С-троник (не знам кои Б8-ци са с типтроник). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 (Редактирано) За Б8 префейс ако е преднячка е мултитрошляк, 6- скорости - типтроник, 7 скорости - DSG... И като се карат се усещат коренно различно и трите Редактирано 23 Октомври 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia4a6fan Публикувано 24 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 (Редактирано) 6 скорости е автоматика, колеги. Отново Ви благогодаря за включванията. Ще ходя да правя оглед тези дни и веднага ще се похваля при евентуална покупка или най-малкото ще кача снимки. Обмислям само, че човека каза, че долива 200мл. масло на всеки 2000км... май е нормално 😅... може би имах своите надежди, че при 3.2 ще е ликвидиран проблема от разни постове и коментари, но явно си е така. Все пак си се пада 1л. на 10000км. Което е ОК, само че ме притесняват последиците от този разход на масло върху двигателя. Ще съм благодарен, ако някой ми каже за какво да гледам при огледа. Аз ще ида с 2-3 човека , които разбират, но все пак на форума най-доверие имам 😎. Редактирано 24 Октомври 2020 от audia4a6fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 Литър на 10 хил. км не е проблем и няма да навреди на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Баси....че к'ва е тая бензинка дет да не гори маслО по килО на 10К ? Явно нещо ще Й има Еле пА и 6 цилиндъра с 50-60 гумички по главите....станАле на кокал за 10-12-15 години? А това с 200 гр. на 2000 км....ще е до момента в който вече я купиш. После, ще се окаже, че е по 500 мл и ако го питаш - отговора ще е че вероятно я караш с друго маслО или най-малкото си купил ментЕ. Имам познат с 3.2i....каза, че от БГ до дойчландия за 2К км. му изгорила 500 мл. масло. Ма наобратно....не горяла и сигурно е заради немския бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 17 minutes ago, kurty said: А това с 200 гр. на 2000 км....ще е до момента в който вече я купиш. Няма лошо в доливането на масло, лошото е, когато някой реши, че щом долива може да си удължи пробега между смените. On 10/8/2020 at 7:51 AM, CVT said: Не е целесъобразно от финансова гледна точка и не се прави. Даже и да гори литър на 1000 км и ремонта да е 2000 лв., Сметката е малко без кръчмар. Първо да те питам - ти колко ремъка смени и за какви пари. Ако не става ясно пак ще обясня - независимо от марката всеки двигател има нужда от смяна на ангренажен ремък и/или вериги....понякога и от вариатори, даже и от разпределителни валове Примерно Помпа-дюза износват гърбици, първото 2.0т износва привода на бензиновата помпа, а той е запресован на вала. При второто 2.0т някой рационализатор е решил. че вариатора трябва да е комплект с разпр. вал - цената е 1500лв. ...което пак е по-добре от 3.2 примерно, където има 4 вариатора по 1000лв. Вариаторния механизъм при първото 2.0т всъщност също е 1500лв с обтегача и верижката. Да, аз съм дал 2000лв за части. Но те включват оригинални (ВАГ от юнитрейд) части по газоразпределението - вериги, обтегач, банани. Нова топла част, нови хидравлични повдигачи, пълно почистване на главата, нова топла част за турбината, нови оригинални лагери, нова ролка на алтернатора..... Всичко, с изключение на буталата и лагерите (които общо са около 700лв) трябва(ше) да бъде направено и няма отношение нито към харча на масло, нито към конкретния модел автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 (Редактирано) Това което аз и ти бихме направили няма нищо общо с това което се прави масово. Повечето хора видят ли че е масларка я пускат в Мобилето и докато се продаде наливат масло. Редактирано 25 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване