Jump to content

Изолиране ЕГР при 1.9 116 коня PD


tanuco

Recommended Posts

Здравейте, колеги! След няколко годишна раздяла с марката, отново карам Ауди. От скоро имам 1.9 116 коня , AJM мотор, 2000 г. Тече ми егр-а от горната част. Възможно ли е да се сложи рейс пайп, без да се налага софтуерна намеса? В смисъл само свалям клапана и монтирам тръбата и плочката за запушване на маслените пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, audi+ написа:

 

Преди 2 часа, audi+ написа:

 

Ако запуша дупчиците с течен метал или подобно дали ще влоша работата на двигателя? Защото ще може да се направи такава обработка. Въпроса е после какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре свали клапана  и  колекторите , там  има милиметри  натрупано масло .Почисти и отворите на всмукателните клапани на главата.За целта се сваля турбокомпресора  тъкмо да излъскаш  и геометрията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Свалих ЕГР и наистина имаше много нагари. Почистих го, обаче счупих малката тръбичка за вакуума на клапата. Пластмасова е. Залепих я с епоксидно лепило, намазах със силикон О пръстена.....изчаках няколко часа и запалих, карах колата. Вече не изхвърля масло. Обаче сега някак повече тресе при гасене. Дали се прецака оня вакуум дето счупих тръбичката и да не гаси плавно?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Извинявам се, че скоро не съм дал отговор...Та в крайна сметка подмених клапата за плавно гасене, вакуума и О пръстена на ЕГР. Сега няма никакви грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...