Jump to content

Загасна и не пали


Nasko8385

Recommended Posts

Здравейте на всички

Започвам историята от самото начало.Пътуване за строителния маркет с жена ми валеше дъжд и пред мен караше един джип доста мундо,изнервих се,кик Даун и го изпреварих.Като се върнах в моята лента отпуснах газта и си карах нормално,когато забелязах че ми мига лампата за подгряване на свещи,и колата се движи в авариен режим до 3000 оборота.На следващия светофар я угасих,запалих и всичко изчезна и стигнахме до магазина който беше на 250 метра от светофара.На връщане запалих,първоначално всичко беше нормално.След 100 метра угасна сама.Опитах да стартирам,запали но трудно.И така изминах около 10-15км със палене и гасене докато накрая не искаше да запали.Обадих се на ADAC,качиха ни на пътната помощ и право в къщи.Първото нещо което проверих бяха маркучите за горивото,видях че вътре има въздух.Преди седмица-две имахме проблем с уреди за отчитане на горивото и отварях помпата в резервоара за да видя защо не работи,почистих нивомера с вд40,продухах го внимателно с компресора и всичко обратно.Нивомера се оправи и колата си вървеше,жена ми ходи с нея на работа.Та идеята ми беше да не съм забравил да закача нещо или нещо се е откачило по време на движение,отворих първо там всичко си беше наред.Закачих я на диагностика и показваше абсолютно всички възможни грешки,акомулатора беше почти изтощен,аз погледнах само тези на двигателя-p1063-004.

Включих акомулатора да зарежда и започнах да оглеждам двигателния отсек.В маркуча за обратното гориво имаше въздух.Опитах отново да стартирам,запали много трудно и след няколко минути загасна и до ден днешен повече не запали.Дойде един приятел и каза -изтрий грешката и ще запали!Така и направих,но не запали и втори път грешката не се показа.С компютърна диагностика не съм много на ти,но започнах да разсъждавам логично.Отидох и купих нов горивен филтър,няма разлика.Помислих за сензорите на рейла,и викам ще отворя едната връзка от рейла да видя как пръска.Отварям ,пръска но някак си това което съм чел комънрейл системите е че трябва да е по голямо налягането.Извадих 4,5 и 6дюза.Колата е а6 авант 3.0 дизел 233 коня 2008г.Нагъзих дюзите навън,вързах и жената отвътре в колата стартира.нямаше и капчица от нито една.Това ме води на мисълта че може да е помпата за високо налягане.Колеги имате ли идеи как мога да тествам дали е от помпата или който знае дайте насоки.Живея в Германия идваха двама майстори единия немец,другия сириец.Единия вика без грешка откъде да започна да развалям,другия вика ела след един месец ама Незнам какво и е на колата.Благодаря предварително на всички.Това което записах на диагностиката ще го кача.В момента на сектор двигател ми дава само дебитор,защото съм го свалил.Незнам колко трябва да е налягането преди помпата,след помпата,в рейла.Който може нека помогне ,ще бъда благодарен за всяка информация.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

31BA6C86-519E-4F41-81D6-8AAC69FDF3E4.jpeg

Това са показанията след опит за запалване,иначе преди тива всичко е нула .Което ме навежда на мисълта че не задържа налягане което е необходимо за стартиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това налягане е добре, но не значи, че няма проблем. Поне не мисля, че е с помпата. Освен ако не е пуснала стружки. То и да не задържа налягане щом го прави толкова трябва да запали като го стигне.

 

Каква беше грешката - за ниско налягане ли? Доста е възможно ако е друга да няма общо с текущия проблем.

 

Варианти много, както са ти казали.

 

Колко ти е пълен резервоара? Има помпа, която прехвърля между 2-те части. Ако не е куатро не знам дали пак е така. Ако не работи тая помпа може да не прехвърля от едната в другата част и реално да не стига нафта до мотора. Това е най-лесното за проверка в сравнение с всичко останало.

С вцдс се пуска принудително ел. помпата в резервоара. Изкарай някой маркуч преди или след филтъра, сложи го в 1 шише и пусни помпата да видиш дали има нафта. Имай предвид, че доста сериозно излиза. Така ще знаеш дали идва нафта до филтъра, че аз имам съмнения, а и там си пипал.

Не знам дали имаш втора ел. помпа. някъде около филтъра.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за включването така ще мога да изолирам елементите един след друг . Колата е куатро и в момента е на малко повече от половин резервоар.Току Що тествах помпата от резервоара.Това е резултата от пет напомпвания.

853DDCFF-584F-4A6C-8BFE-684C9AFF9F44.jpeg

Редактирано от Nasko8385
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това са грешките от фаталната вечер,сега разрових из логовете и програмата е запаметила всичко.

Log-WAUZZZ4F68N105511-228570km-142026mi.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да преценя със сигурност, малко ми се струва за 5 цилкъла, по-скоро за 1. Има ли стабилна струя без въздух? Колко време е 1 цикъл?

 

Грешките са за налягане. Интересното е, че има и за прекалено високо налягане по-късно.

Пак варианти много - да влиза въздух, да има стружки, да не е в ред датчика или регулатора за налягане.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това гориво излезе след като активирах помпата през vcds,тя включва и изключва за период от време което не засякох,но не е по дълго от 1-2 сек.И това е дефакто за 5 включвания.Програмата си има цикъл след който изключва,но аз не я дочаках притесних се да не препълни бутилката и я спрях.Знаеш ли как мога да проверя за стружки без да я свалям помпата?А датчика и регулатора те как се проверяват или направо с нови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за 5 пъти по  1-2 сек. е добре. 

Явно си я пуснал през тестовете. Има едно място се пуска за по-дълго време и държиш натисната спирачка и още нещо.

 

Отгоре на помпата има едно капаче. Там се гледа, но не винаги се вижда. Те са много фини. Не е като да си дупчил с бургия 8.

 

не знам дали могат да се проверят, по-скоро не. Но първо се убеди, че няма стружки. Има една тема надолу един колега имаше подобни проблеми и имаше стружки. Намери я и се свържи с него, ще ти даде по-точна информация.

 

И гледай да не въртиш бнез нафта в помпата, че и да няма стружки ще се появят.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nasko8385Имах същата драма като теб след отваряне на резервоара за почистване на контактите на нивомерите. Отварях и от ляво и от дясно. Там където е помпата си е доста трудно да се набута всичко обратно както трябва. След като затворих всичко на другия ден ходих с колата напред назад и чак след около може би 20-30 километра имах идентична ситуация като твоята...лампа за подгревни свещи премигване няколко пъти и колата спря да върви. Бях близо до вкъщи,паркирах,изгасих и повече не успя да запали. Отворих пак резервоара отдясно където е помпата,кофата от където смучи помпата беше празна а един черен гофриран маркуч идваш от джет помпата в другата страна на резервоара се беше измъкнал от отвора в кофата на помпата. Бях го сложил на място,но явно при монтирането обратно при наместването на всички тея джаджи се е измъкнал. При повторен опит за монтаж се случи още няколко пъти,докато накрая успях наистина добре да го затъкна в отвора и от тогава всичко е ОК. Ако си сигурен че като затворяш всичко си е на мястото значи при теб е нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз му писах да не би не прехвърля в другата половина, не знам какво е проверил. При положение, че точно там е пипал.

Може да бил пълен резервоара и да е имало и в 2-те половини и чак като е спаднало да е станал проблема.

 

Но ел помпата изкарва. Ако беше свършила нафтата нямаше да изкара.

 

Няма да е лошо колегата да напише какво е станало да знаем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за включването.

Опитвам се да намеря проблема,пробвам всичко за което се сетя и който каквито идеи даде,но засега се оказва голям камък.Най интересното е че от отварянето на резервоара жена ми изгори почти два резервоара,тук се кара много.Утре ще отворя и ще прегледам пак всичко.Но дотук с всички тия проби ме клонят повече към помпата за високо налягане.И отново Благодаря за включването,така ще мога да изключа един по един елементите от веригата.Веднага щом имам резултат ще пиша.

 

П.П. Когато отказа да пали,показанието на дисплея за оставащо гориво беше към 170-180 км,като отворих помпата наистина имаше малко гориво.После и сипах още 40 литра и ми направи впечатление че сякаш не съм сипал.Нивото си остана същото,но още е бях пробвал да стартирам двигателя като я затворих.Така че това ми първа задача за утре след работа.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че е карано толкова след пипането може нещо да не е било добре наместено и да мръднало. 

Все пак е най-добре да изключиш липсата на нафта като проблем преди другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Nasko8385 написа:

Благодаря ви за включването.

Опитвам се да намеря проблема,пробвам всичко за което се сетя и който каквито идеи даде,но засега се оказва голям камък.Най интересното е че от отварянето на резервоара жена ми изгори почти два резервоара,тук се кара много.Утре ще отворя и ще прегледам пак всичко.Но дотук с всички тия проби ме клонят повече към помпата за високо налягане.И отново Благодаря за включването,така ще мога да изключа един по един елементите от веригата.Веднага щом имам резултат ще пиша.

 

П.П. Когато отказа да пали,показанието на дисплея за оставащо гориво беше към 170-180 км,като отворих помпата наистина имаше малко гориво.После и сипах още 40 литра и ми направи впечатление че сякаш не съм сипал.Нивото си остана същото,но още е бях пробвал да стартирам двигателя като я затворих.Така че това ми първа задача за утре след работа.

 

Поздрави

Кагато при мен стана този проблем,резервоара беше повече от половината пълен,но като отворих намерих кофата на помпата празна...Явно няма значение колко е пълен,според мен гориво в кофата винаги идва от лявата страна на резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има значение, ако е пълен догоре няма да има проблем като не прехвърля. Проблемът се явява като спадне под нивото на границата между 2-те части.

Тя може и да е над средата по стрелка на таблото.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново

Извинявам се,но не ми остана време нито да тествам нито да пиша,тъй като и другият ни автомобил сдаде багажа но засега още върви.Аудито го кара жена ми,а аз шофирам едно Виано.Преди два дни влезе в авариен режим,диагностиката диагностира че дебитомера е сдал багажа,и аз тичам по магазините да търся.Намерих пущината 295€,смених я и пак същия х....(извинете за езика).Започва да ми идва малко в повече защото от две коли няма с какво да ходим на работа.Утре пак съм на диагностика да видим какво ще стане с Мерцедеса,ако остане време ще обърна внимание и на Аудито.Между другото намерих БОШ сервиз на 30-40 км където евентуално ако не открия проблема мога да пратя дюзите и помпата на тест.Извинете че ви занивам с моите проблеми,и отново благодаря на всички.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първия ти скрийншот разликата между желаното и реалното налягане на рейла е голямо, почти 50 бара .... нормално е да се колебае 5-10 бара на студено, но това в доста. Има вероятност като си ръчкал кошницата за горивото да са тръгнали някакви боклуци из горивната система и да бъзикат регулатора на налягането. 
Ако искаш опитай да запалиш колата директно с някоя добавка за почистване или с малко нафта и добавка.

Логни си живи данни в един файл за налягането да видиш дали разликата е постоянна, дали няма някакви “пропадания” в стойностите на реалното налягане и т.н.

За да не запали от дюзи тя преди това трябва да е пушила като Икарус вървящ на домбаски въглища :) 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази разлика може да е от закъснението. Освен това той  пише СЛЕД като е въртял, т.е. това не е по време на стартер. Оборотите са 0.

 

Но си прав, че може нещо да пречи на регулацията, особено с тия 1803 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това казах да логне живи данни по време на въртенето, да видим какво става.... така или иначе хвърляме яко боб тук :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте 

Една хубава новина-Мерцедеса се оправи след като зададохме заводски настройки на новия дебитор,поне сега имаме един движещ автомобил.Данните горе които съм качил са живи данни,снимал съм след като е спрял стартера.Дори и по време на стартер данните са същите.Докато върти достига до 470-490 bar и като почакам малко с всяка секунда започва да пада налягането.Дефакто снимката е като е почнало да пада налягането.Разлика има когато на другия ден пробвам да запаля показва че няма налягане,стойността е 0.Пробвах от обратната нафта докато върти колко дизел ще върне ,резултата беше за един цикъл на стартера 4-5 капки.Колата до последната секунда се движеше абсолютно нормално,на ауспусите даже не можеш да си оцапал пръста-абсолютно чисти са.Сега се сетих че август си бяхме на БГ с аудито за 20-ина дни и ходих за диагностика на скорости,човекът ми каза че има нужда от нов софтуер и адаптация и ми запази час в Порше в Пловдив,тъй като сме от Пловдив и също така ми каза че има 1 неработеща свещ.Още на следващия ден запазих час и отидох да я сменят.Човекът от сервиза ме попита дали съм чувал за водородно почистване и как колата ставала много пъргава след това.Отговорих че не съм чувал и той силно ми го препоръча.Та от него и директно на водородно почистване.Имали вероятност това да е повлияло нещо?Аз разлика не усетих освен това че олекнах с 70 лева.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от водородното чистене. то не бърка при нафтата

 

не съм гледал при мен какво е налягането преди палене. Но мисля, че не трябва да е 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и мен ме притеснява.Аджаба къде се губи налягането,никъде няма течове всичко е сухо.А до колкото знам трябва да има остатъчно налягане за по лесно последващо стартиране.Утре чакам да ми отговорят от един сервиз и да дойдат да я вдигнат с платформа,но да видим че тук за сервиз винаги се чака и то много!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново

След дълго ходене по мъките днес си взехме колата-поправена и ето го резултата:долу снимката.

момчета установиха че проблема идва от сензора на левия рейл като застанеш пред колата.Ако не се лъжа това е рейла на 1,2 и 3 цилиндър.Казаха че ту работил ту не ,което ме озадачи защото колата от 2 две седмици не сме и чували гласа.Но здраве да е важното е че отново може да ходим спокойно на работа.Благодаря на всички които се включиха от все сърце.Радвам се че го има форума,аз лично го намирам за много полезен.Поздрави на всички които вземат участие и помагат.Respekt 

 

Поздрави и благодаря още веднъж

image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на левия е самия регулатор, на другия е датчика и според него управлява регулатора.

Дано не са причината стружки, защото ако има, скоро пак ще стане същото. Ти пита ли ги за това?

 

Като за трудния за диагностициране проблем и намереното решение като за германия сумата ми се струва много приемлива цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...