Jump to content

Загасна и не пали


Nasko8385

Recommended Posts

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 14.10.2020 г. at 7:50, mshbul написа:

Това на левия е самия регулатор, на другия е датчика и според него управлява регулатора.

Дано не са причината стружки, защото ако има, скоро пак ще стане същото. Ти пита ли ги за това?

 

Като за трудния за диагностициране проблем и намереното решение като за германия сумата ми се струва много приемлива цената.


 

Не не съм питал,понеже бях малко под влияние на емоции .Бяха ми казали да приготвя между 2000-3500€ за ремонта и аз като чух сметката и буквално се зарадвах.А в сметката пише че са правили диагностика на дюзи 6 бр.,помпа за високо налягане,сензор на рейла,регулатор за високо налягане.В цената е включена и платформа-45€,а самата част е 312€.На всичко отгоре съм получил безплатна автомивка от сервиза -подарък.А най интересното:качвам се и паля за да я извадя от паркинга и ми светна на таблото че няма охладителна течност,но не като да се долее а ми изписва че системата е празна.Слизам и отварям капака и гледам един кабел виси ииии веднага към човека който на когото платих.Човека дойде,погледна и както си беше с костюма взе си инструменти,разглоби и сглоби каквото трябваше и включи кабела след което всичко се оправи.Благодарих му и човека каза че ще погледне кой е правил ремонта и това ще му се отрази на заплатата за този месец.Аджаба ще го глоби.Иначе и аз така съм чувал че този мотор не прави стружки,но това ще кажат специалистите.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа с на жената колата от тоя регулатор на реала същия проблем беше.И тук към 500лв беше регулатора без отсъпка.Проверих ме цялата система за стружка абсолютно чиста просто регулатора сгънал.Сега не се ли чуства че върви повече колата?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Nasko8385 said:

... Иначе и аз така съм чувал че този мотор не прави стружки,но това ще кажат специалистите.

Не съм специалист, но покрай мен едно АСБ направи стружки. Че и ги видях точно на същия регулатор. Не знам дали моя майстор пази снимките още.

Колата е на братовчед на мой приятел и след като обиколи цял Шумен я ремонтираха тия момчета, дето ми правят моята кола.

В края на краищата май се оказа, че всичко е тръгнало от подкачащата помпа в резервоара, която при кик-даун не е успявала да докара необходимото количество нафта.

То отделно от това, че и колата беше чипвана на 290 к.с. преди това ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново

Хора тази кола я имаме вече 5 години,досега съм доволен.Освен консумативи като спирачки,масло,филтри съм сменил досега две биалетки и две задни пружини(тях ги счупихме защото всяко лято се прибирам от БГ с минимум 200 консерви+нашия багаж и куфар отгоре на тавана 450 литра).През останалото време само дизел и гассс.Тук се въртят много км +- 45000 на година.Аз ми се щеше да я продам преди време и да минем на друг клас А8 или Q7,но жена ми не дава.Разхода ми е един същ,а за БГ когато шофира жена ми я сваля почти на 7/100 разход.Нормално е да се развалят от време на време,то ние почнахме да сдаваме багажа като хора,камоли машините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвай се, малко са като теб с толкова малко разходи. Явно извънградското по хубави пътища доста по-малко амортизира колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги използвам темата да задам въпроса относно стружките от помпата за високо налягане.Тези проблеми при версията само с 239 к.с. евро 5  ли се проявява т.е. A6 4F 3.0 тди след 2009 година.И ако след евентуална покупка на такава кола се смени помпата с чисто нова превантивно и се почистят отлично тръбите към рейките и самите рейки да ли биха се появили отново стружки от новата т.е това фабричен дефект ли е на са самата помпа или се появяват тези стружки след определен пробег?

Благодаря предварително за отговорите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недомислица на инджинерите

мисля, че след 2009 е друга помпата и това не се случва. 2007-2009 го има

може и на 50х да стане, може на 300.

 

Не знам дали си струва да вземеш кола и да правиш тия гимнастики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са от края на 2008 при фейслифта, мислех, че след 2009 са оправени. може и така да е.

 

Аз съм се интересувал за туарег, там от 2007 е с тая помпа 240 коня. Интересно защо ауди по-късно пускат 239 коня.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul вероятно е друга не знам,но чисто конструктивния проблем да ли е решен не се знае и след 2009 година.Това е свързано с много изчисленения и инженерен труд,който не се знае да ли е свършен поради причината,че трябва да се заплати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@srmf430 И защо да е инженерна недомислица? Правилно са си го сметнали, за да се развали след определен пробег и да трябва да си купиш ОЕМ части от тях.

Нали знаеш, че една кола излязла сглобена от завода е поне 3 пъти по-евтина от общата сума на частите и?

Пример - А6 C8 50TDI 2019-та цена на адаптивно въздушно окачване като екстра - около 4800лв.

Цена в момента на ОЕМ преден амортисьор за А6 C6 3.0ТДИ 2008-ма - около 3000 лв.

Нататък сметката я продължи сам.

 

Вече "инженерна недомислица" е кола която не се разваля. Има една за пример, ама няма да я давам, щото не е от тая марка ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е в днешно време.

Имам предвид, че е недомислица, защото често стружки са ставали още докато е в гаранция. Прекалили са с желанието да я купиш още 1-2 пъти.  Започва още на втората година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul и аз това имах предвит под инженерна недосмислица.Не мога да се саглася с това,че кола за такива пари по онова време с такива проблеми то и сегашните са още по-зле дори...с тези ес троници и тем подобни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята скоро ще чукни 400к.км стружка не е пуснала.С цел превенция не бих сменил помпа.На 20к.км сменям горевния филтър и това е.И двете ми коли са с алуминиева помпа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, chefoukr said:

Моята скоро ще чукни 400к.км стружка не е пуснала.С цел превенция не бих сменил помпа.На 20к.км сменям горевния филтър и това е.И двете ми коли са с алуминиева помпа.

Според мен може да пусне стружки, ако при смяна на филтър не обезвъздушават системата през ваг-ком и въртят като умопомрачени. Това води до допълнително интензивно триене на помпата.

 

On 10/16/2020 at 8:38 PM, Nasko8385 said:

Привет отново

Хора тази кола я имаме вече 5 години,досега съм доволен.Освен консумативи като спирачки,масло,филтри съм сменил досега две биалетки и две задни пружини(тях ги счупихме защото всяко лято се прибирам от БГ с минимум 200 консерви+нашия багаж и куфар отгоре на тавана 450 литра).През останалото време само дизел и гассс.Тук се въртят много км +- 45000 на година.Аз ми се щеше да я продам преди време и да минем на друг клас А8 или Q7,но жена ми не дава.Разхода ми е един същ,а за БГ когато шофира жена ми я сваля почти на 7/100 разход.Нормално е да се развалят от време на време,то ние почнахме да сдаваме багажа като хора,камоли машините.

А преди изгасне колата, имаше ли някакви прекъсвания, прехълцвания при определени температури на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chefoukr @mshbul и аз това имах предвит под инженерна недосмислица.Не мога да се саглася с това,че кола за такива пари по онова време с такива проблеми то и сегашните са още по-зле дори...с тези ес троници и тем подобни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chefoukr @chefoukr Твоята фейс лифт ли е 239 к.с.?@chefoukr браво късметлия си.дано да те кара дълго още ако естествено не я смениш с 4г например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/21/2020 at 11:01 PM, srmf430 said:

@chefoukr @mshbul и аз това имах предвит под инженерна недосмислица.Не мога да се саглася с това,че кола за такива пари по онова време с такива проблеми то и сегашните са още по-зле дори...с тези ес троници и тем подобни...

Който го е страх от мечки не ходи в гората...

 

или в твоя случай:

- Купуваш си нова от магазина с 5 г. / 150к км . гаранция и като тя свърши, пак купуваш нова

- Купуваш си някой китайски, японски, корейски леген с ръчка и малък атмосферен мотор... там потенциалните проблеми са по-малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...