Jump to content

Проблем с лампата за горивото


AudiFen99

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата е Ауди А3, 1.8, 125 к.с. 1997 година, проблема е следният имах гориво, но вчера реших да заредя, сложих за 50 лева, карах около 5 километра и при тръгване от светофар в баир ми изпищя някаква аларма, поглеждам таблото, свети ми лампата за горивото, показва ми, че нямам гориво, но аз си знаех, че имам и не спрях, а изкачих баира, след това стрелката която ми отчита колко гориво имам започна да се мести като луда от край до край, като лампата изгасва, но след 20-30 секудни светва пак съпроводена от ужасното пищене на въпросната аларма, казаха ми, че ако заредя отново ще се оправи проблема, така ѝ направих без да го мисля заредих за още 10 лева, но промяна в ситуацията нямаше, ще дам снимка, ако трябва ѝ видео, някой знае ли на какво може да се дължи въпросният проблем? Сега дори когато дам на контакт стрелката ми остава в положение все едно нямам гориво и е доста дразнещо така...

20201006_155517.jpg

20201006_165655.jpg

Редактирано от AudiFen99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е от значение, но да добавя още нещо към темата, преди 2 седмици смених свещите, сложих комплект Denso Iridium TT, горивният филтър е на около 7000 км откакто съм го сменил

Редактирано от AudiFen99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако таблото е Jaeger може проблема да е в него, другото е повреда в поплавъка на резервоара. Виж какви грешки е записала, направи тест на таблото с VCDS/VAG-COM.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото мога да разбера какво е само след като го сваля и намеря върху него самата марка, или има и други отличителни белези без да го свалям? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е начинът да го диагностицирам на 100%, че е той за да мога да го сменя? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като загледах втората снимка, там лампата е светнала а стрелката е на макс което не е логично..

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално лампата може да свети, но стрелката да се движи в двете положения, че няма гориво тоест крайно ляво и, че има гориво крайно дясно, не съм усетил нещо различно в колата преди този проблем което да е било съпровождащ знак, заредих гориво, спряха на паркинг, след около час тръгнах от въпросният паркинг и след няколко метра на светофара спирам, тръгвам от там за въпросният баир и проблема се появи 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, GTX3071R написа:

Френските боклуци не се ли слагат само на фейслифта, което автоматично да означава, че таблото е VDO :nixweiss:

 

Не мисля. Ето пример на Jaeger преди фейса: цък!

 

@AudiFen99, най-добре го свали и ако пише отзад "Издялано във Франция" виж тази тема:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз видях вече колега, че таблото ми е на VDO, виж не го изключвам като проблем да бъде и от него, но поне за момента имаме някаква насока, че гледам в рамките на няколко дена да намеря решение на проблема си, защото колата я използвам всеки ден, дори има дни в които и правя голям пробег, а така малко да карам на сляпо относно наличието на гориво не ми допада като идея...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на кое мислиш е по удачно да направя инспекция първо, на самото табло или на поплавака? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже до сега не съм се занимавал с инспектиране на поплавък, може ли някакви насоки относно самата инспекция, реално как да определя дали е годен за експлоатация все още или не

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, GTX3071R написа:

@CVT въпросното табло, което си дал за пример е от фейс А3-ка - 27/09/2000.

 

Може би това да не е идеален пример, но съм виждал и други: цък! и цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговия километраж е от най-старите, jaeger-ите са при дигиталния часовник 00-03.

3.jpg

 

Останалите два типа 90% са си vdo заводски, като има един малък процент където се слагат едни неизвестни на които пише UN4 и са бели отзад но не знам дали са приблемни.

Ето така изглеждат те (точно каквито е показал CVT):

https://obrazki.elektroda.pl/4418752100_1408473703.jpg

Иначе към автора - намери си поне един vcds кабел че без него не можеш много да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са VDO, аз ги мислех че са Jaeger защото са бели но не са. UN4 са - различен производител, както колегата по-горе вече спомена:

 

p_7253_3_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, GTX3071R написа:

Въпросните бели отзад, които е показал и @CVT по номерата, ако се проверят излизат VDO-та :nixweiss:

Вероятно защото с един номер има и от двата производителя. Такива единични случай има и при фейслифта. 

jaeger  vdo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

 Здравейте имам един въпрос с кой номер мога да заменя френското табло с този номер 8L0920900G защото вече си прави каквото си иска гледах таблата VDO които завършват на С но не съм запознает и ме е шубе да го купя и да се чудя каквп да го правя после ако не става,Благодаря предварително

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...