Jump to content

Audi A5 TSFI 2.0 Горене на масло


zender_varna

Recommended Posts

4 хил км бот, толкова си се превъзбудил, че не можеш и да четеш вече ;).

И пише ли в интернет, че харчи B7 масло, пише, аре лЕгай си спокоен сега :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много ти е слаб примера, даже и при литър на 4 хил. км. Колата е на 100 хил. мили, А5-цата за която първоначално писах беше на 18 хил. мили. Втория ми пример беше литър на всеки 1500 - 2000 км. Третия пък беше литър на 400 км! А и твоя пример не доказва че 3.2 L при А5-ците не горят масло. Доказва единствено че някои по-стари Б7-ци също горят. Това всички го знаем. Как си програмист с толкова слабо критично мислене?

 

Пробвай пак! :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.10.2020 г. at 23:19, zender_varna написа:

Audi А5 TSFI 2.0 facelift  , 2013 година .

Колега, колко коня е мотора? Че гледм едни Б8-ци с този мотор, а уж чета че при фейслифта с 224 кс CNCD е решен този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.10.2020 г. at 6:17, DidoVarna написа:

Колега, колко коня е мотора? Че гледм едни Б8-ци с този мотор, а уж чета че при фейслифта с 224 кс CNCD е решен този проблем.

И аз това се опитвам да разбера. Мненията са противоречиви дали 224кс гори или не гори масло. 

По-нагоре има клипче с един руски механик, който също твърди, че след 2011 (когато от Ауди признават, че моторът има проблем с маслото фабрично) моторът е преработен и няма толкова голям разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш една ЕТКА и почваш да гледаш за конкретния код на мотора дали и от кога са последните ревизии на бутала сегменти биели и т.н. 

Ако са след 2011та има вероятност да си гори малко или много... 

 

Разбира се това с ревизиите не е гаранция ама поне е ориентир. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, pampo said:

Мненията са противоречиви дали 224кс гори или не гори масло. 

Ще се опитам да подредя хронологично видовете маслени сегменти.

Освен по хронология, редът съвпада и със склонността им към коксуване (блокиране от нагара).

 

1. сегменти 1.5 мм със сверични отвори (дупчици :) )през около 1см  - най-зле;

2. сегменти 2мм със сверични отвори;

3. сегменти с 2мм с прорези (тези вече работят);

4.трикомпоненти сегменти - тези искат нови биели - без втулка са и с 23мм болт - при No4 може да се сипва произволно масло :)

 

Буталата със сегменти номер3 са пуснати за кратко с 21мм бутален болт, но вече са изчерпани. Ако се използват ВАГ бутала трябва и смяна на биели. Ако се използват Колбеншмид бутала (каквита са ВАГ буталата) има вариант и с 21, и с 23мм болт.

За бутала с номер 4 има слухове, че трябват други маслени дюзи.

Цените на буталата са паднали още последната година.

 

Конкретно на въпроса дали 224кс гори повече или по-малко масло  - изваждат се по ВИН какви конкретни бутала има в мотора и тогава може да се отговори.

Но бутала от първия тип (които са най-зле) категорично няма в по-новия мотор.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Т.к. виждам, че дискусията за TFSI 2.0 е най-актуална тук, а и с оглед писаното по-горе от @robobug - в момента съм размисъл дали да закупя едно Q5 2016 с TFSI 2.0 и типтроник 8 степенна скоростна кутия.

Ако пусна ВИН-а, ще може ли да ме ориентирате дали мотора е от проблемните или не? Колата е канадска, това за пояснение.

 

@zender_varna - ремонта мина ли вече? Ако да - реално колко ти излезе?

Редактирано от Angel1st
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...