zender_varna Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Здравейте закупих наскоро Audi А5 TSFI 2.0 facelift , 2013 година . Проблема е там че дава висок разход на горене на масло почти повече от литър на 1000км, Сменях PCV Valve пробвах с различни масла , направих flush на двигателя с прочистващи добавки, ходих по сервизи не могат да ми кажат откъде идва самото горене. Двигателя работи добре има компресия, почти не пуши. Не издава странни звуци , не бях запознат като цяло с тези двигатели като купувах. Ако някои може да ми даде насоки кой може да погледне колата или да даде съвети поне как може да установим откъде е проблема преди да почнем да пипаме двигателя с безмислени ремонти . Благодаря много. колата се намира в град Варна , ако някой може да помогне може да ми прати контакт да се свържа с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 (Редактирано) Това е прословутия проблем на TFSI моторите от тези години. Има много изписано за него в Нета и в този форум. Ремонта се състои в смяна на буталата, сегментите и биелите, ако все още цилиндрите не са засегнати. Редактирано 8 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 Този мотор 211 или 224кс е? И при двата ли проблемът с маслото го има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 (Редактирано) След като е 2013 година, значи е файс и мотора е CNCD 225 коня: цък! Ако е 211 коня и TFSI 2.0 значи не е фейс: цък! Очевидно проблема го има и при двата. Редактирано 9 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 Или годината не е 2013 .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 Колегата е писал че е 2013 г. и че е фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 (Редактирано) Ето фейслифт 2013 с 211кс мотор https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598524441875903&slink=hc7954 Редактирано 9 Октомври 2020 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 До 04.2013-та се произвеждат с 211 коньовия мотор, @CVT давай цък, цък повече за B6/B7 поколението, там си боК ;). Доста от фейслифтовите коли са с този мотор и съответно немалко от тях имат и проблема с маслото в някаква степен след като има ревизии на буталата до 2016-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 Така е, но се интересувам и от по-новите TFSI в случай че Б7-цата не ме изкара до епохата на електричките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 9 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 като цяло оправяли се проблема като се оправи двигателя, говорим за този ремонт ме интересува какви са мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Оправя се само ако се направи от човек, който разбира и с правилните части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 11 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Направих малък ескперимент карах извън градско около 500км, но карах под 3000 оборота за да не включвам турбината , и това което забелязах е че не бутна маслото и грам , но като карам градско и карам с повече газ когато постояно работи турбото веднага заминава , може ли този целия разход да идва от там?, а да не е от сигменти и прочие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Чисто от любопитство, не знаех че до 3000 оборота не се включва турбината. Искаш да кажеш, че ако караш до 3000 оборота без турбина, то и икономия на гориво ще дава тогава. Как става така....на 3000 оборота ли се включва турбината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Не съм запознат много като цяло кога се включва турбината на бензинов двигател знам че е малко в по високите обороти при бензина или се бъркам. Въпроса мие някой да ли може да каже дали целия проблем може да идва от там с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 (Редактирано) Не, не ти е от там най-вероятно ... просто в средни обороти и с малко натоварване харчи по-малко масло (и гориво). И турбината работи през цялото време, на модерна кола надува от рано, много преди цитираните от теб 3000 оборота. С тия ти познания за автомобилите ще си патиш от съвети и майстори здраво. Редактирано 12 Октомври 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Благодаря ти за съвета, като цяло човек няма как да разбира от всичко. Аз съм в съвсем друга сфера, ако разбирах повече едвали щях да стигна до форуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Бе турбото си работи от малките обороти, просто не се развърта толкова. Няма конкретна цифра на оборотомера, при която да се включва. Поне така знам аз. Иначе ми е любопитно, колеги - освен харчлъка на масло, какво друго изисква тоя основен ремонт на мотора при ТФСИ? Щото да примем, че гори 0.5 - 1л масло на 1000 км и караш 15-20к км на година. Това е доливане от порядъка на 15 литра масло от смяна до смяна, в лв зависи от маслото, но да кажем по 20 лв/литъра - 300 лв година. Чета, че един такъв ремонт е от порядъка на 5-7 хиляди лв. Идеята ми е - ако драмата е просто в разхода на масло, надали хората ще тръгнат да набиват толкова пари за ремонт. Какво друго се прецаква покрай този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Задира цилиндрите накрая и отиваш за нов двигател общо взето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Уж ако не се вземат мерки може да замине и блок-а и тогава няма оправия, трябва нов/стар, който е труден за намиране и е цифра съответно. На практика обаче имам примери около мен с доста повече от 0.5-1л на 1000 разход при които се направи ремонт-а и колата спря да харчи грам масло, блок не беше засегнат. Ремонта може да е 5-7 хиляди в Порше или редица всеизвестни сервизи, но реално е около и под 3к при това със смяна на верига и други консумативи :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 13 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 (Редактирано) Аз намерих майстор в Варна, говорихме за цена около 3000-4000 лева може и да одари 5к, но като цяло с сигурност ще правя ремонта до сега така или иначе налях доста пари по нея. надявам се просто да се получи с този ремонт. Редактирано 13 Октомври 2020 от zender_varna Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 2.0т при 3000 оборота превключва към по-агресивните гърбици на изпускателния вал. Допълнително температурата на маслото се вдига при по-високи обороти и освен горене през (около ) сегменти започва и изпарение. Цената за бутала не е висока, при фейсовата може да се мине и без биели. Но ако има износен вариатор/всмукателен вал, цената набъбва с поне 1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 14 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Парите не са проблем , за мене важното е ремонта да бъде успешен да мога да я карам минимум 1-2 години 😃 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jon_jinas Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Колега, кой е майстора във Варна? Да споделиш и след ремонта, как е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia4a6fan Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 А как стоят нещата при 3.2фси двигателя в А5 с маслото? Има ли го същият проблем или не? Малко не по темата пиша, но ми изникна обява отговаряща на търсената от мен конфигурация, дори я гледах, но не е за Б8 (каквото търсех, а за А5 - 2008г.) Или като цяло май, по думите на собственика( разбира се , че ще иска да си пробута колата) или 3.2 фси с по-скъпо обслужване на двигателя , но без проблеми в маслото, или 2.0тфси с проблеми в маслото и евентуален ремонт 3к, но по-малко претенциозен откъм облужване. Да ама аз бях чел, че и в 3.2 го има проблема с маслото.... Тези въпроси бяха разискани и в моята тема за Б8, но сега ми излезе за пръв път 3.2 в моя бюджет и Куатро-ръчка- точно каквото търся, само че А5 😁. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване