Jump to content

Audi A5 TSFI 2.0 Горене на масло


zender_varna

Recommended Posts

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На всяка кола може да се случи да има проблем с цилиндрите и да гори масло, едно (10) мнения в интернет не правят един проблем масов.

В същия този интернет пише и това i had a B8 3.2l for 80,000 miles and it never lost a single drop of oil between changes (most changes were done at 8,000-10,000 intervals). ,което пак не е релевантно.

При 3.2 по-скоро веригите да гледа/чуе някой, който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е масов нито при този мотор, нито при 2.0 ТФСИ, но го има. Някакъв процент от произведените мотори го имат, но никой не знае точния процент. Знае се само че е значително по-малък от 50%.

 

Разбира се когато става дума за бутала, биели и сегменти, логично е ако са от едни и същи години да се произвеждат на едно и също място, въпреки че са за различни мотори и варират леко по размер .

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така проблема може да се появи и от не добра подръжка на двигателя през времето което е карана колата виждал съм на доста скъпи коли както и на мойта консумативни части да не са сменяни от както колата е излязла от Магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, общо взето това написах и аз.

 

Преди 1 час, CVT написа:

Проблема не е масов нито при този мотор, нито при 2.0 ТФСИ

Стига писа глупости :).

Да сравняваш имагинерния проблем с харч на масло при 3.2, който го има само в твоята глава и в 1 мнение в интернет с проблема при 2.0 TFSI е несериозно.

За %-ти не знам, няма как да ги сметна, може и да са повече от 50 дори при неремонтираните коли на вторичния пазар, а дори и да са 5-10 проблема пак е масов.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости пишеш ти. Да твърдиш че нещо го няма, когато аз ти доказвам че го има е истинска глупост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ти си намерил доказва единствено че проблема не е при 100% от двигателите, което е ясно на всички. И при 2.0 TFSI не са засегнати 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е тъпотия и кое е объркващо? Колегата попита дали този проблем го има при А5 3.2 FSI. Аз дадох линк където човек разказва как този мотор на А5-ца му горял литър на всеки 2000 хил. км и как след много разправии от Ауди са му сменили целия двигател.

 

Ти каза че проблем нямало, защото друг бил написал "моята за 80 хил. мили не е изгубила и капка масло". 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти верно си тоталка беее ахахахах.

Примера го дадох за да се видиш от страни колко смешно изглежда да даваш линк към тема във форум в която някой си реве, че колата му харчи масло и на базата на това да констатираш, че 3.2 има проблем с маслото :hilezh:.

Дори ти го написаха горе, че при кофти поддръжка или стечение на обстоятелства всяка кола може да харчи масло или да й блокира двигателя.

А за 2.0 tfsi в B8 не се обаждай по-добре, че съм сигурен, че досега ти до този мотор също се изразява в четене на форуми :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича говори за кола на 18 хил. мили - каква кофти поддръжка??

 

Много по-смешно е как ти се изказваш неподготвен и после се чудиш как да замажеш ситуацията. :)

Това е все едно аз да продължавам да твърдя че няма Б8-ци фейслифт от 2013 с 211кс мотор, след като колегата @pampo ми показа че има. ;)

 

Констатацията не е базирана на един единствен пример. Ето още: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ботьо, има блокирали 3.0 TFSI (от новите) на по 2-3-5к км. питай @moto_fan, това значи ли, че мотора е дефектен и е за кофата?

Цял ден изрови интернета за да намериш още 1 пример ли, големец си ти ей :hilezh:.

Иначе да, същото е като твърдението ти за B8-ците фейслифт с 211 кс, демек, тотално грешно и базирано на 0 познания за модела ;).

И да, изложи се като по темата с мотора и ти казах да не пишеш за неща, които не разбираш, но не ме послуша :(.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти давам примери колкото искаш (цък!), но няма смисъл. На всички е ясно че ще продължаваш да държиш на твоето, защото да признаеш грешка за теб е невъзможно. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно от тук е и моя цитат, който ти пратих, виж второто мнение :hilezh:, точно 2 теми са на кръст в целия интернет за този грандиозен проблем.

Между другото, сигурен съм, че и читателите на АКБ за пръв път чуват за него, не знам защо ни държа в неведение толкова години до сега :(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, две теми! Аз дадох 3 различни линка които излизат на първата страница на Гугъл от американските форуми. Ами ако започнем с немските: цък!

 

Читателите на АКБ за пръв път чували! 😆

 

Самия ти си чувал, или вече забрави:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа забравих много ясно, преди 3 години някой писал за проблем с маслото и трябва да го помня ли? :hilezh:

Радва ме колко си задълбал иначе, намери 3 линка с "проблем" в 3.2 FSI в целия интернет, английските свършиха, та започна с немските, голЕм ташак :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ботьо, моето 2.0 TFSI не гореше масло и въпреки това казвам, че проблема е масов, може ли да ти го проумее главицата това?

А аргумента, че си намерил 1 мнение в интернет и следователно проблема съществува е кретенизъм, а не софизъм :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, то и B7 2.0 TFSI имало проблем с маслото бе?

Както и всяка една кола за която се сетиш ще има ако потърсиш в интернет, 3.2 в B8 може би е модела с най-малко теми свързани с "проблема" от всички :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литър на 8 хил км? Найс трай! Като намериш някой на който са сменили мотора в Ауди за такъв разход, обади се че може и моя да сменят - още 450 mL и съм там! 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...