CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 И там го има. Ето разказ от първо лице: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 На всяка кола може да се случи да има проблем с цилиндрите и да гори масло, едно (10) мнения в интернет не правят един проблем масов. В същия този интернет пише и това : i had a B8 3.2l for 80,000 miles and it never lost a single drop of oil between changes (most changes were done at 8,000-10,000 intervals). ,което пак не е релевантно. При 3.2 по-скоро веригите да гледа/чуе някой, който разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Проблема не е масов нито при този мотор, нито при 2.0 ТФСИ, но го има. Някакъв процент от произведените мотори го имат, но никой не знае точния процент. Знае се само че е значително по-малък от 50%. Разбира се когато става дума за бутала, биели и сегменти, логично е ако са от едни и същи години да се произвеждат на едно и също място, въпреки че са за различни мотори и варират леко по размер . Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zender_varna Публикувано 15 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Също така проблема може да се появи и от не добра подръжка на двигателя през времето което е карана колата виждал съм на доста скъпи коли както и на мойта консумативни части да не са сменяни от както колата е излязла от Магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Естествено, общо взето това написах и аз. Преди 1 час, CVT написа: Проблема не е масов нито при този мотор, нито при 2.0 ТФСИ Стига писа глупости :). Да сравняваш имагинерния проблем с харч на масло при 3.2, който го има само в твоята глава и в 1 мнение в интернет с проблема при 2.0 TFSI е несериозно. За %-ти не знам, няма как да ги сметна, може и да са повече от 50 дори при неремонтираните коли на вторичния пазар, а дори и да са 5-10 проблема пак е масов. Редактирано 15 Октомври 2020 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Глупости пишеш ти. Да твърдиш че нещо го няма, когато аз ти доказвам че го има е истинска глупост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Аз ти "доказах" по-горе с друго изречение от интернет, че го няма бе . Разсмя ме тука наистина, признавам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Това което ти си намерил доказва единствено че проблема не е при 100% от двигателите, което е ясно на всички. И при 2.0 TFSI не са засегнати 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Можем да си пишем с теб цял ден знаеш, но пишеш тъпотии и объркваш хората, това е кофтито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Кое е тъпотия и кое е объркващо? Колегата попита дали този проблем го има при А5 3.2 FSI. Аз дадох линк където човек разказва как този мотор на А5-ца му горял литър на всеки 2000 хил. км и как след много разправии от Ауди са му сменили целия двигател. Ти каза че проблем нямало, защото друг бил написал "моята за 80 хил. мили не е изгубила и капка масло". 😆 Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Ама ти верно си тоталка беее ахахахах. Примера го дадох за да се видиш от страни колко смешно изглежда да даваш линк към тема във форум в която някой си реве, че колата му харчи масло и на базата на това да констатираш, че 3.2 има проблем с маслото . Дори ти го написаха горе, че при кофти поддръжка или стечение на обстоятелства всяка кола може да харчи масло или да й блокира двигателя. А за 2.0 tfsi в B8 не се обаждай по-добре, че съм сигурен, че досега ти до този мотор също се изразява в четене на форуми :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Пича говори за кола на 18 хил. мили - каква кофти поддръжка?? Много по-смешно е как ти се изказваш неподготвен и после се чудиш как да замажеш ситуацията. Това е все едно аз да продължавам да твърдя че няма Б8-ци фейслифт от 2013 с 211кс мотор, след като колегата @pampo ми показа че има. Констатацията не е базирана на един единствен пример. Ето още: цък! Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Ботьо, има блокирали 3.0 TFSI (от новите) на по 2-3-5к км. питай @moto_fan, това значи ли, че мотора е дефектен и е за кофата? Цял ден изрови интернета за да намериш още 1 пример ли, големец си ти ей . Иначе да, същото е като твърдението ти за B8-ците фейслифт с 211 кс, демек, тотално грешно и базирано на 0 познания за модела ;). И да, изложи се като по темата с мотора и ти казах да не пишеш за неща, които не разбираш, но не ме послуша :(. Редактирано 15 Октомври 2020 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Мога да ти давам примери колкото искаш (цък!), но няма смисъл. На всички е ясно че ще продължаваш да държиш на твоето, защото да признаеш грешка за теб е невъзможно. Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Е точно от тук е и моя цитат, който ти пратих, виж второто мнение , точно 2 теми са на кръст в целия интернет за този грандиозен проблем. Между другото, сигурен съм, че и читателите на АКБ за пръв път чуват за него, не знам защо ни държа в неведение толкова години до сега :(. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) Да бе, две теми! Аз дадох 3 различни линка които излизат на първата страница на Гугъл от американските форуми. Ами ако започнем с немските: цък! Читателите на АКБ за пръв път чували! 😆 Самия ти си чувал, или вече забрави: Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Епа забравих много ясно, преди 3 години някой писал за проблем с маслото и трябва да го помня ли? Радва ме колко си задълбал иначе, намери 3 линка с "проблем" в 3.2 FSI в целия интернет, английските свършиха, та започна с немските, голЕм ташак . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Английските били свършили! 😆 Цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 3.2 няма проблеми с маслото. Глупости няма нужда се пишат по темата, визирам ЦВТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Според линковете които съм предоставил в грешка си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Нещо по темата https://youtu.be/yIftrj6NMpw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Аргумента "моята няма този проблем, следователно проблема не съществува" е софизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Ботьо, моето 2.0 TFSI не гореше масло и въпреки това казвам, че проблема е масов, може ли да ти го проумее главицата това? А аргумента, че си намерил 1 мнение в интернет и следователно проблема съществува е кретенизъм, а не софизъм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Ей, то и B7 2.0 TFSI имало проблем с маслото бе? Както и всяка една кола за която се сетиш ще има ако потърсиш в интернет, 3.2 в B8 може би е модела с най-малко теми свързани с "проблема" от всички . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Литър на 8 хил км? Найс трай! Като намериш някой на който са сменили мотора в Ауди за такъв разход, обади се че може и моя да сменят - още 450 mL и съм там! 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване