Jump to content

След смяна на масло, въздушен и горивен филтър, проблем.... , проблем.... запуши като,,Тец,,


Fender1

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Днес направих една профилактика на дзвера ауди а4 б5 1.9 тди, смених масълцето с,, мотул,,, въздушен, горивен и на купето, но при запалване започна едно голямо пушене от бял пушек, пушек с мирис на изгоряла нафта, можехме да ловим лисици, хахаха, нищо не се виждаше. От какво се получи това. Преди изобщо не пушеше, само при рязко подаване на газ, малко черно. Докато се прибера от сервиза, тъй като стана вече тъмно, не виждах отзад дали пуши. Поздрави. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално след такава рутинна интервенция да има такива симптоми.


Бял пушек = антифриз в цилиндрите. Лоша работа, системите нямат допирни точки по принцип. Ако отвориш казанчето на антифриза и усещаш същия мирис като през ауспуха, не е добре. Възможно да си е заминала някоя гарнитура на глава.

Син пушек = гори масло. 

Черен/сив пушек = недобра смес, нормално когато рязко бутнеш педала за момент да изпуши. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може просто да е влезнал въздух при смяната на горивния филтър и затова да е пушила в началото. Ако няма мехурчета въздух в горивопроводите би трябвало да спре да пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра ако има клапан, отгоре, най често от уплътнението му дърпа въздух. Някои афтермаркет филтри са пълен ментак. Преди години махнах клапана и сложих филтър от голф 2 точно заради това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...