Jump to content

Audi A4 B8.5 или B9 quattro / S-line да взема?


Recommended Posts

Здравейте колеги, решил съм да сменя моята Б6, но немога да реша коя от двата модела? Моля за мнения, и съответно кой двигател? Благодаря предварително. 

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса звучи почти несериозно, с оглед на голямата разлика във възрастта и съответно в цените на двата модела (освен ако не сравняваш последното произведено RS B8 с първото B9 двойка дизел преднячка на 300к км.).

 

Така, че кажи колко пари имаш и по-важно - колко пари на месец искаш да губиш притежавайки тази кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто от тези години е S4 B8, 3.0TFSI

 

Ако гониш цена и ниска цена на експлоатация, 2.0TDI... не знам дали има ръчка във фейслифта, ако да - търсиш ръчка куатро. Но това е рядка комбинация :)

 

 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ръчка куатро 2,0тди Б8,5 2014.Наскоро карахме заедно,неговия среден разход 6,1,моя-6,3 на 3,0тди ц7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е толкова, но това не е среден разход. На моята А5 Б9, 2.0 дизел куатро, средния разход за последните 7000 км. е 7,6 при 80/20 градско/извън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@ker Говоря за СРЕДЕН разход на гориво,пълно-пълно на една и съща бензиностанция,на една и съща колонка.Бмв ф10 3,0д на задно даде същият разход като мен.Според мен е нормално,за маршрут от първокласни и второкласни пътища с ограничения 90км/ч.

 

п.п.Забравих да уточня,че карам най-често в режим ефишънси,на дайнамик ми дава около 1л отгоре средно.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиде темата в друго измерение :) Както казаха всичко опира до $ и предпочитания за TDI , FSI или TFSI  :) сядаш и караш Б8 и Б9 и избираш . Моята /2011 S4 B8 около 430 h.p/ градско и много малко извън с 1 резервоар минавам до 400 км със 100 октана  :) Още не съм я разхождал по на далече да видя колко ще е разхода :) Засега 2 години само масло съм сменял , и гарнитури на капаците на клапаните че текнаха . Скоро идва да се сменят масло на кутия , дифф и раздатка и до колкото съм се интересувал 1000+ . Така че подръжката си е бонус за собственика , да е мислил преди това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси темата....накъде отидЕ :nixweiss:  Е то като се кара бавно 90-100 колко да гори ?

С такава скорост 4 човечета и багаж моя отпадък 4.2 на газ дава 12/100 газ...по баИри. :rock:Ма т'ва е изключение и чак за хвалене не е.

Иначе по темата.....все си мисля, че е по-добре да се взема от  последните години стария модел, отколкото следващия модел ама от "първите" :eusa_naughty:                                               

Че може цените да са им близки.

С'я ако гледаме в7 и в8 т'ва май не вАжи, щото рзликата е че няма прилика помежду им. Обаче с в8/8.5 и в9 дали е така :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да се насоча към, този модел Б8 2014:2015.Към кой двигател обаче

"2ка със 177 или 190 к.с. или 3ка 245к.с."Говорим кой е по сполучлив,и от други коментари чета да бягам далеч от мултитроника. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скивай с'я....много са гледните точки и "ъглите" от които се гледа. По принцип човешкото окО е алчно и ненаситно. Та от тук погледнато всеки иска по-голямото. Еле пА жените :hilezh:...3-ка дизел хуУ....то са коне, то са чипове...малиии, и соУ уАт. :nixweiss:Тез коне в града к'во ще ги правиш? 3-цилиндров дизел и той ше се нарЕди на светофара до теб. Като излезеш от сЕло к'во?....ми обикновенно карам междуселско и магистрално. По 30К на година. Карам нормално....140-160. Е чак пък не прелитат постоянно 3.0 дизели покрай мен.  Та за къв ти е 3.0 дизел :gruebel:  За мултитроника....според мен, ако отпадъкът е под  200К км, на мултито шЕ му нЕма нищо. Аз бих заложил на 2.0 дизел квадро и автомат на 150-200К км макс.:rock:

Мисля си, че голям мотор се взема емоционално....почне ли да се пита за поддръжка, ма колко гори, ма колко е сполучлив, не е правилния мотор това :eusa_naughty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гледаш разход на гориво-разликата е минимална.Ако гледаш поддръжка и евентуални проблеми-2,0тди ръчка куатро е твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kurty написа:

Аз бих заложил на 2.0 дизел квадро и автомат на 150-200К км макс

И аз така мисля!
Няма никакъв смисъл от душегуба а и хората се борят за даунсайзинг :)
Ще гори по малко, ще е по-лека поддръжаката и ще завива по-добре.

Онова ще върви една идея повече , но 2.0 с големите коне си е повече от достатъчен, особено 190 кс щом се говори и за куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...