Jump to content

Ниво на антифриз


doktora76

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Какво ниво ви държат колите в казанчето за антифриза? Миналата година по това време като правих обслужване на моята кола, ангренаж, масло и т.н, смених и антифриза съответно. От тогава до сега съм минал 10000 км и съм долял около 150-200 гр концентрат. Никога не ми е светвал индикатора за ниско ниво но съм доливал по малко, защото от време на време като вдигна капака и виждам, че нивото в казанчето е на минимума на студен двигател и като загрее се вдига малко нагоре. Последно преди 1500 км долях около един пръст над минимума и днес гледам пак е на долната черта. Покарах градско около 15-тина км и се вдигна малко, около 5 мм. Ще съм ви благодарен, ако споделите как е при вас ситуацията? Приятен уикенд на всички.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен цяло лято си стой на МАХ .Есента като захладнее пада по средата,така изкарвам зимата ,на пролет доливам пак на мах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нивото варира от външната температура ли? При мен седи на минимума и по надолу не пада, особено сега като захладня тия дни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

При мен цяло лято си стой на МАХ .Есента като захладнее пада по средата,така изкарвам зимата ,на пролет доливам пак на мах.

А защо доливаш колега? Къде се губи антифриза когато захладнее?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от водните съединения явно (с времето се втвърдяват и по трудно се нагласят)На старото ауди В6 беше същата работа за 5 зими при мен филма същия!Пада нивото донякъде и се задържа .Никога не го пълних до горе ,държах го старото и това зимата между мин и средата!Това при мен ,не че всички са така .И други колеги да споделят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Не знам колега баси и ситуацията! Аз също имах B6 1.9 TDI 136 коня. Карах го 8 години и 2018-та го продадох и купих това B8, 2.0 143 к. На старото не мърдаше нивото нито зимата, нито през лятото. А сега на това долях един пръст над минимума на студен двигател в средата на август. Днес отварям капака и гледам на минимума. Минал съм 1500 К от както долях. Когато го обслужвах миналата година смених всички водни съединения, термостат, ангренаж комплект, водна помпа, пистов с ролките, шестограм маслена помпа, капак клапани, вакуум клапана за парното. Дадох една торба с пари! И сега се питам имам ли проблем или не, или само се вкарвам във филми излишно!?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при теб не е нормално за толкова  кратко време да доливаш .Толкова малък теч трудно се открива!Мога да си кажа мнението ,аз бих я оглеждал 30 на мин след загасяне ,защото ако е от някое водно съединение долу горе тогава ще протай!Лошото е че бързо се изпарява,но все някога ще се ,,предаде,,Има и други вариянти за губене на антифриза ,но дано е това за което ти казвам. Ще следя темата ти ,ако мога с нещо да помогна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, doktora76 написа:


Не знам колега баси и ситуацията! Аз също имах B6 1.9 TDI 136 коня. Карах го 8 години и 2018-та го продадох и купих това B8, 2.0 143 к. На старото не мърдаше нивото нито зимата, нито през лятото. А сега на това долях един пръст над минимума на студен двигател в средата на август. Днес отварям капака и гледам на минимума. Минал съм 1500 К от както долях. Когато го обслужвах миналата година смених всички водни съединения, термостат, ангренаж комплект, водна помпа, пистов с ролките, шестограм маслена помпа, капак клапани, вакуум клапана за парното. Дадох една торба с пари! И сега се питам имам ли проблем или не, или само се вкарвам във филми излишно!?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Поръчай си това, моя теч така го намерих. Само няколко капки и целия антифриз светва като го осветиш с УВ фенерчето. Наливаш по-малко от половината от съдържанието на шешенцето. Дирята се вижда даже и да капе по двигателя и да се изпарява.: Линк: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,
Проблема с ниското ниво на антифриза се оказа от водната помпа. Избила тапа. Смениха ми я гаранционно с Ина. Старата беше Континентал в комплект с ангренажа. Минал съм 10к км за няма и година. Благодаря на всички отзовали се!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...