sears Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Здравейте, в момента имам следния казус, преди няколко седмици ми изпадна 044 на оферта и я взех без много да му мисля. Вчера се опитвах да я фитна в резервоара, знам че тази помпа е за външен монтаж, ама да пробвам Оказа се, че този тип помпа влиза в резеровара на много 1.8т-та, ама не и в резеровара на б6. Явно ще прибегна до външния монтаж. Проблема е че бензиновите пътища са на ф6, а помпата е на ф8 и трябва всичко да е долу кардан, диференциал и резервоара, за да опъна ф8 маркуч от мотора до резервоара. 044 не мога да я сложа на ф6 маркучи, заради големия дебит и ще вземе да ги пръсне (поне така си мисля). С тая цялата хамалогия всичко долу нещо не ми се занимава, защото е работа за дни, а отделно имам да качвам и нов кован мотор и трябва буквално да откарам в гаража поне 10 дена, а като цяло нямам много свободно време. Въпроса ми е: има ли някой който е слагал 044 някъде отвън на ф6 и дали изобщо маркучите издържат на големия дебит? Друг вариант е да взема друга помпа, която ще влезе в резервоара (quantum или walbro)? Ако някой има друг вариант да казва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Маркучите ще издържат, въпроса е дали ще смогнат на дебит. Колко коня гониш? В Б6 1,8т за около 400-420 коня стига дебита на оригиналните маркучи/тръби, лично съм го пробвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 11 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 (Редактирано) В момента съм с една хибридна к04-ка, която според мен ще изкара с разни доработки по периферията около ~ 340 коня. По-напред във времето ще минавам на по-голяма турбина, ама щом казваш, че държи на дебит до 420 коня, тогава ще го мисля. Къде предлагаш да я сложа за външен монтаж? Някъде преди горивния филтър? Предполагам ще ми трябват и някакви преходници от ф6 към ф8 и ще трябва да оставя стоковата помпа в резервоара да я храни? Редактирано 11 Октомври 2020 от sears Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Според мен е по-добре да я вградиш вътре. Иначе ще трябва да мислиш за компенсационен резервоар, става доста по-сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Конкретно в кошницата на б6 не влиза, питах и по дуги места явно няма да стане с монтаж в резервоара. Външния монтаж е яко филм. Ще се насочвам към дроп-ин вариант Walbro или AEM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 8 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Здравейте отново, вече съм с walbro 450 влиза в кошницата без никаква драма. Сега се чудя дали да ползвам стоковите жици или да пусна по голяма жица от акумулатора. До колкото чета по американските форуми стоковата е жица е малка за тая помпа, там ползват някакъв 10 gauge wiring relay kit с 30А бушон и реле в комплекта. Някой знае ли по нашите ширини това нещо от къде може да се вземе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 10 gauge е кабел с диаметър 2,59 мм или напречно сечение 5,26 кв. мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 8 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Да, успях да си отговоря на този въпрос след бърза справка с гоогле. Т.е. освен такава вид жица, бушон 30А някой има ли идея какво точно реле ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Нормално реле с отворени контакти, 4 пина. Това според мен ще е идеално за целта: 0 986 332 001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване