Jump to content

stasko24

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От известно време на сам ми се върти идеята за силов тунинг на 6-цата ми 3.0 TDI 233 к.с. 

Идеята ми е да я направя около 350 к.с, но за това ще имам нужда от хората които са по-запознати тук във форума. 

Стъпките които мисля да предприема са:


1. Ъпгрейд на спирачките - дискове и апарати

     * ако някой има на идея от какво може да се вземат дисковете и апаратите ще се радвам да сподели

2 . Турбо пътища 

      * Трябва ли да се скъсят / има ли начин това да се случи или би помогнало само и ако се вземат малко по-големи

3. Кулер 

    * има ли смисъл да се ъпгрейдва - да се сложи един голям по средата или като е със стоковата турбина тези ще са си ок

4. Генерация

     * за това вече ще ми трябва някой който разбира и е от София

5. И нов софтуер за двигател и скоростите

     * видях във форума, че се споменават няколко човека, но не можах да намеря техни контакти

 

Ако успее да се получи нещо добро може да се пусна на драг-а на Кондорфей или Сливен, да ми мине мерака. 😁

Колата се кара по-често градско, но се пътува и навън. 

 

Ако някой може да помогне относно стъпките описани по-горе ще съм благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, stasko24 said:

... да я направя около 350 к.с, ...

 

Със стоковите карантии ще издаяни ли мотора?

  

2 hours ago, stasko24 said:

5. И нов софтуер за двигател и скоростите

     * видях във форума, че се споменават няколко човека, но не можах да намеря техни контакти

 

Това най-вероятно е единия от тях:  @kpematop

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрида е труден, ремапа е лесен. Не стане ли добре турбото сила няма да извади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, stasko24 написа:

1. Ъпгрейд на спирачките - дискове и апарати

     * ако някой има на идея от какво може да се вземат дисковете и апаратите ще се радвам да сподели

 

Писано е ама айде, ето ти оригинални опции

- оптимален вариант минаване на 360мм дискове които са двубутални апарати.

- спирачни дискове от S6 4F които са 385мм и отново с двубутални апарати

- спирачни апарати от RS6 4F Които са 390мм, а апратите са 6 бутални брембота

 

Мисля е излиашно да споменавам, че ако се гони максимум ефективност от спирачната система е добре да се сложат "метални маркучи" и висок клас спирачна течност.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е кола нито за драгове, нито за състезания. Може да се мести прилично и толкова. Тежка е, автомата е стар и по-муден. Частите по мотора са ти стари. Не е само да засилиш мотора и да сложиш по-големи спирачки, като я надуеш, скорости, кардан, дифове и раздатака също ще сдадат багажа.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, P_PETKOV said:

 

Писано е ама айде, ето ти оригинални опции

- оптимален вариант минаване на 360мм дискове които са двубутални апарати.

- спирачни дискове от S6 4F които са 385мм и отново с двубутални апарати

- спирачни апарати от RS6 4F Които са 390мм, а апратите са 6 бутални брембота

 

Мисля е излиашно да споменавам, че ако се гони максимум ефективност от спирачната система е добре да се сложат "метални маркучи" и висок клас спирачна течност.

 

 

A8 W12 също е с 385 като S6.

Най евтин вариант е от 4.2 или феслифт 347 плъг енд плей

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и S8 D3 e с 385мм ама това са нюанси вече ...

347мм ги пропуснах понеже и префейсови 3.0TDI-та има с такива ... пък и нищо не каза автора с какви е сега.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно мотора...

Само с турбина gtb2260 става за надуване и хибрид. Ако си с такав си ОК,  с един хибрид и челен кулер и си там 350кс.

Обаче за по нагоре не.

3.0тди е доста благодатен за надуване до 350-60кс.над тях вече става опасно.. Колекторите се пукат и влизат в турбината,  Има чугунени, и са за препоръчване.

Турбината хибрид....има даже сетъпи за по 450кс.. ама не препоръчвам, щото почват една камара проблеми(с които и аз се боря). 

Само с софт тоя мотор отива на 280-300кс ако е с GTB2260 Ии не можеш да си познаеш колата.. за повече няма  смисъл ако  се кара всеки ден.

Естествено се подразбира, че екологията трябва да се махне и изолира цялата иначе запушва и вдига много ЕГТ и чао на всичко.  Освен ако не се ползва Рево или нещо друго, което е по пасивно, но запазва кат, дпф и егр.

Иначе тоя мотор има потенциал за над 500кс ако се подходи хард.

Но вложенията надминават сигурно цената на колата

https://m.facebook.com/112609603656787/posts/187896159461464/?d=m

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки може да ремапне с дпф и егр, но е мудна така в ниските. Този мотор е безсмислено за 350кс, защото тежи и купето е тежко. А5 с 245кс мотора е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е автомат и то стар... ще почне да тресе още а наливането на софта...:hilezh:

Преди 20 часа, royce написа:

 

Със стоковите карантии ще издаяни ли мотора?

  

 

 

435кс  почва да вдига главите. 

 

59837458_2520905324610223_4658962802218631168_o.thumb.jpg.447638b052e601a416b9833f91b60812.jpg59784152_2520905104610245_2711561017451610112_o.thumb.jpg.aced6d03cedb20653eebab1c17a242b0.jpg60347082_2520905534610202_3664086894284636160_o.thumb.jpg.ed87d489af7410a07b9af5c35a32a98f.jpg

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...