Jump to content

s tronic


srmf430

Recommended Posts

Здравейте бих искал да попитам на какви километри горе долу ес троника започва да проявява типичните си проблеми познати за него. И другият ми въпрос е ес трониците след 2014 които се монтират на двигател 272 к.с. дали са им изчистени проблемите от мотора с 245 к.с. и  дали евентуално може да се смени ес троника с осем степенен тип троник втора ръка на  кола с двигател 3.0  245 к.с. или 3.0 тди 272 к.с.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 180 - 200к км. си кара с-троника, освен ако не е каран 99% в града.

 

А това да присадиш типтроник на мястото на ДСГ-то сигурно е възможно, но без кола донор едва ли е възможно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 315к и си е супер кутията,колата е 2011год.Може вече да е правена и да нямам инфо,но скоростите се сменят плавно и мазно,няма индикации за проблеми.Дано така да е за възможно най-дълго време,да чукна на дърво,но ако стане нещо,сменям кутията с втора ръка.Поне да не ме е яд,че съм дал 6к,а пак има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли конкретна причина в Европа да са продавани масово коли с с тоник? Докато в Америка предимно  коли с тип троник!

Съществува ли 4G  с ръчна скоростна кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има причина в щатите да слагат типтроник, те са по- здравите кутии и ако слагаха строници щяха да ги подуят от клас екшън дела.

Няма такова нещо като 4 г с ръчка поне от бензините, може някое 2.0тди да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговора колега!

За съжаление не е много обнадеждаващ за мен, защото си търся бензинов 4G, авант и да няма строник....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, LKBV написа:

бензинов 4G, авант и да няма строник....

Няма такова :) 

Редактирано от wolverine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на отзовалите се колеги относко колко е пробега на ес троника.Всъщност като се замисля в този форум колко хора са се оплаквали от типични поблеми с тази кутия,вероятно колите са най-малко на 250 хиляди километра.

Редактирано от srmf430
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм ровил A6 4G за Америка са били само седани и нищо друго.

Като дори S6 4G за Америка са били с С-троник.

Та бензиновото комби с типтроник е само RS6 ама това е малко по-друг тип кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш дали всички що е RS е с типтроник миии нямам идея, чак толкова не съм ровил. Виж със сигурност RS6/7 и RSQ8 са с типтроник дори и актуалните модели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не за всички RS, само за платформата на 4Г, понеже за нея говорихме по горе.

Иначе да разбирам, че в RS6 4F всички скорости за зф типтроник без значение дали е от Европа или Америка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/15/2020 at 9:39 PM, soult@ker said:

Има причина в щатите да слагат типтроник, те са по- здравите кутии и ако слагаха строници щяха да ги подуят от клас екшън дела.

Айде сега - щото са по-слаби, затова  при фейсовите Б8  3.0т са с ДСГ, а 2.0т са със ЗФ.

 

Няма как по всички ревюта да се обяснява колко плавни са кутиите на пряката конкуренция от  БМВ и Мерцедес и ВАГ да не вземат мерки....да не говорим, че имат и с по една-две предавки повече, а американците обичат числата :)

В САЩ дори напречните мотори на ВАГ вече са с хидротрансформаторни айсини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи на майтап се събрахме в кръчмата трима собственици на коли от трите "премиума" и се заговорихме за адекватността на кутиите.Колите са моята а6 4г 3,0 245к.с. с-троник,с-клас в221 3,5д с чип 7г-троник и бмв ф10 3,0д 245к.с. със зф 8хп.Всеобщото мнение след като всеки кара и трите коли е,че с-троника е най-добър за каране като адекватност и усет.Бмв-то също е с много адекватна кутия,но просто се усеща как минава време торк-а да прехвърли мощността към кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, robobug написа:

Айде сега - щото са по-слаби, затова  при фейсовите Б8  3.0т са с ДСГ, а 2.0т са със ЗФ.

 

Това за Америка ли се отнася? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2.0 тди 190 в 4г ес троника същият ли е  както при 3.0 тди и има ли тези проблеми.Отразява ли се положително по-малкият въртящ момент или все е едно и също?

Редактирано от srmf430
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...