Jump to content

Проблем с паленето, а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г.


svdunov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

понеже не разбирам, моля за Вашето мнение, опит, практика и т.н. Колата е а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г. Много трудно пали сутрин и пуши. Ходих на майстор, даде предварение / не знам как/ и колата започна да пали от раз, но не вървеше добре. Майстора каза, че дава грешка в аванса. Купих нова помпа, заводски рециклирана, с гаранция. Друг майстор я постави, както е на белези. Колата отново трудно пали, но положителното е, че върви много добре, в сравнение със старата помпа.

Моля за мнения.

Редактирано от svdunov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Обслужвай стартер и динамо. Виж и температурния датчик в норма ли е. Имал съм такъв проблем точно на такъв двигател. След смяна на датчик и това обслужване съм нямал никакви проблеми. Дано да е от това и да съм бил полезен. И на мен ми говореха ГНП-та и тем подобни но след като я обслужих всичко си дойде на място.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравете

имам за пръв път драма с аке нази година откакто застудяване се открива и взе да не пали сутрин ? Върти и излиза черен дим а не пали ?  Ако да я запала с старт спрай и после няма проблем целият ден. Надругата сутрин същите парчета  ? Идей ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

по дяволите този форум си остава все така зад.... решен ли е проблема и къде беше ,ако е решен. Тук се пише да останат отговори и за други хора с този проблем ако е нещо подобно както при мен в случая да проверя и аз това което се е оказало при теб. Подобни теми без развитие би трябвало да се трият след като не е дадено решение на въпроса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI lockedunlocked this topic
  • 1 month later...

Здравейте, наскоро закупих А6 2.5 TDI 2001, уж с проблем с помпата. Взех нова помпа, сложих я, всичко е зацепено както трябва. Сега пали от раз но след 2 секунди изгасва. На диагностика излиза грешка 17978 Engine start blocked by immobilizer, която не иска да се изчисти. Пробвах и с двата ключа, да не би единият да се е повредил евентуално, но същият резултат. Почистих релето, което е до Ecu-то, както и проверих повечето бушони. Всичко изглежда наред. Някакви предложения? Може ли да е забравил ключа и да трябва да се обучава наново?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи акумулатора за малко и виж дали няма да се оправи. Ако не се оправи и си от София, мога да ти кажа къде да я закараш. Проблема може да е в четеца на транспондера, в таблото или в ECU-то.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм от София колега. Акумулаторът беше откачен по време на целия ремонт, затова попитах дали е възможно да е загубил информация. В момента е откачен и го включих да се зареди малко, тъй като беше паднал от въртене. Четох, че четецът, който е до ключа за паленето понякога се размества и мисля да сваля пластмасите за да го видя. Има ли вариант да изключа целия имобилайзер ако не се справя с проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех че е откачан. При самото закачане на акумулатора понякога таблото и ECU-то не се разбират и се случва точно това, но е доста рядко. Затова ти предложих да го откачиш и закачиш още веднъж. Имобилайзъра винаги може да се премахне, но тогава паленето с голяма отвертка огъната на 90 градуса става изключително лесно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачих акумулатора за известно време и сложих друг, без резултат. Разбирам какво имате предвид относно изключването, но в краен случай ще ми е по - лесно да го премахна. До колкото четох може софтуерно да се изключи, което искам да направя, но нямам представа как. Ако знаете ще се радвам да споделите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерно е премахването, но не мисля че ще се справиш сам. Намери автоключар в града който живееш. Ако самия той не може да го направи, със сигурност ще знае къде го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като, както казах, сменях помпа, не можах да разбера необходимо ли да тази нова помпа да се "Обучава", да я познава компютърът или нещо такова. До колкото разбрах това се прави при имобилайзер серия 3, аз не съм сигурен с коя версия е автомобилът. По принцип взех помпа за същия двигател АКЕ, със същия номер дори. Въпросът ми е необходимо ли е някакво запознаване да се прави, дали това може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си с IMMO3. Ако имаш ВАГ-КОМ можеш да провериш дали е 2 или 3. Тук е описано как: цък!

 

Ако си с IMMO3 виж това: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Niicksan написа:

не можах да разбера необходимо ли да тази нова помпа да се "Обучава", да я познава компютърът или нещо такова

Необходимо е. Направи това от линка на cvt и всичко ще си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отново и Честита Коледа на всички. След малко мъки с VCDS-a, успях да разбера, че колата наистина е с Immo 3 (излиза ми в extra field-a и двата номера - 17 цифрения VIN и 14 цифрения ID номер на immo-то) и трябва така нареченото "обучение" на помпата, но за целта ми трябва пина на имобилайзера. Единствения начин, който намерих за намиране на пина, е с Vag Tacho. Та да попитам на прав път ли съм, това ли е начинът?

Редактирано от Niicksan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, днес взех това: https://sklad66.com/cms/Interfeys-kabel-VAG-Tacho-2.6-+3.01-+-Opel-Immo-2.0.html

Инсталирах програмата както и драйверите, но при опит да се свържа с есо-то излиза това. Някакви идеи какъв е проблема?

Screenshot_2.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този кабел не съм ползвал, сигурно не си избрал точния модел от списъка. По принцип при иммо 3 пина го има и в паметта на компютъра така, че и от там можеш да пробваш да го вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това мислех и аз да му напиша. Дори и с кабела на тахото нека пробва, eeprom programmer-а при мен работи с кабела на командер-а въпреки, че го няма официално като съвместим.

.. линка ти май не бачка, ето още един 

https://yadi.sk/d/NbdS0de1fbBsQ

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с Командера тръгва от воле. Тахо нямам и не съм го пробвал, но би трябвало и той да тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дикса има версия 2.5, 2.6 и 3.01. Bерсиите 2.5 и 2.6 се инсталират без проблем, но с тях единствено се свързва с Audi A4/A6/A8  VW Immo Box (Megamos/Kostal). Когато натисна Read pin обаче изписва Unknown immo box. На всичко друго дава грешката по - горе. Опитак се да инсталирам по - новата 3.01 версия, но още като натисна да я инсталирам, излиза грешка: "USB_IO.dll is missing on your computer". А в папката, къде е инсталирана по - старата версия, има въпросния файл. KKL кабел нямам, имам Vag commander, но е китайски и на няколко места пишеше, че с него може да се блокира нещо, за това ме е страх да го ползвам. Не знам какво да правя вече, моля помагайте.

Untitledaaa.png

Untitled.png

Редактирано от Niicksan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...