evg_eni Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) не се мъчи с това тахо. ако имаш командер-не само софтуера а и кабела - давай смело (и нашите са китайски), той ще се справи. Риск като цяло няма, просто четеш и не пипаш нищо друго. Редактирано 30 Декември 2020 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Погледни и тук VAG Commander - помощт за пин код От fantamaniaka, 1 Март 2014 в Техника / Електроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Преди 1 час, Niicksan написа: На дикса има версия 2.5, 2.6 и 3.01... Ето ти и Командера - пробвай и него с Тахо кабела: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Пробвах Vag Commander-a и Vag Eeeprom Programmer-a c tacho кабела и не можа да се свърже. Намерих този кабел, това ли ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Визиите се различават, но на всички пише VAG K+CAN. Можеш да ги видиш в OLX: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 да, ако и с него не стане краен вариант директно на чипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Има още един любителски вариант: CARPROG: цък! Разбира се в краен случай викаш автоключар с ABRITES и ти го вади за 20 лева, ама този начин е недостоен за нас. Редактирано 30 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 До колкото разбирам е 1.4. Иначе не съм толкова навътре за да бъзикам дирекно в компютъра. Трябва ми само пина за да запаля колата, голяма мъка излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Аз мислех че просто искаш да си го направиш сам. Този пин всеки автоключар може да ти го изкара. В кой град си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 От Габрово съм, не познавам такъв ключар и когото и да попитам казва не знам. Та този кабел, ще стане ли с Eeeprom-a или с Commander-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Трябва да стане. Иначе cvt - abrites няма някакви големи предимства при старите километражи по к-линия спрямо vag-commander Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Така е - предимството му е че работи със сигурност на каквато и кола да го закачиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Добре, при Vag Eeeprom Programmer, имам опция com1, com2 и USB. Също така от Dash ли трябва да прочета Eeeprom, тъй като мога от Immobox и от ECU? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Виж в Device Manager при включен кабел на кой порт се появява и избери него. За втория въпрос не знам - пробвай и двата начина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Огромно Благодаря на всички! С VAG K+CAN кабела + Eeeprom Programmer успях да извлека пина най - после! На USB port, след това Dash -> Reed Eeeprom. Следвах инструкциите за адаптирне на помпа от сайта на Ross Tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping За съжаление акумулаторът вече падна от толкова ръчкане. Сега го зареждам, стискайте палци да запали. Още веднъж благодаря! 🙏 Редактирано 30 Декември 2020 от Niicksan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Да сте живи и здрави колеги! Колеги запали от раз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Привет и от мен колеги, имам същия проблем , но не мога да се справя сам и ми е нужен съвета и помощ ви . С този кабел и еерRom ми дава следната грешка unable to find Com1 device Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Може би защото този кабел не работи с ком портове а директно по усб? И по-горе ставаше дума, че еепрома може да се ползва с вагком ккл кабел - от евтините, синички, работещи с vag com 401, vcds lite. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Ясно, искам на кратко да ви запозная с моя проблем , вчера си купих въпросното ауди , предишния му собственик ми каза,че помпата е изгоряла и той я е сменил с друга втора употреба, но колата не пали , подгрева мига постоянно а грешките са ---- 01318 control module for injection pump (J399) 03-00 No signal 01318 control module for injection pump (J399) 49-00 no communications и третата е имобилайзера === 17978 Engine start Blocked by immobilizer P1570-35-00 И не се трият . Какво следва да направя. Аз имам още една помпа от друга кола със същия мотор 2.5 155 коня , номерата на помпите са абсолютно еднакви 059 130 106J , дали да монтирам моята помпа или проблема може да се реши само с компютър. П.п. само да споделя , като върна контакта помпата продължава да издава звук като бръждене поне още няколко минути след това ? Възможно ли е да е проблема в нея ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Изобщо не пали или пали за секунда и гасне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 не пали въобще колата е 7.2001 дали има връска с компа тази помпа ? Нали след 2002 са вече свързани , а доколкото знам преди това само сменяш и палиш или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Тогава има проблем с гнп-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 тогава отивам да го сваля и да кача моето , за което съм сигурен , че е работещо . И пак ще пиша какъв е резултата. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Преди 1 час, joro_dexter написа: Привет и от мен колеги, имам същия проблем , но не мога да се справя сам и ми е нужен съвета и помощ ви . С този кабел и еерRom ми дава следната грешка unable to find Com1 device При мен Eeeprom Programmer-a сработи с VAG K+Can кабела. Ако можеш да намериш такъв пробвай с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 имам развитие , свалих помпата и се оказа ,че е с буква Е , а моята е J , такава беше и оригиналната. Сложих моята и двете грешки за връзка с помпата се изтриха, реотанчето спря да мига и всичко си е както трябва да е . Останаха две грешки 00542 сензор G80 и втората 17978 тази за имобилайзера, но лампата му не свети. Опитах да запаля , но при обезвъздушаването през шесте трабички на дюзите излиза нафта ,но ми се струва че е много малко количеството . Опитах 3-4 пъти да запаля,но без успех . Сложих акумолатора на заряд и утре ще опитам пак . Дали ще имам успех не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване