Jump to content

Проблем с паленето, а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г.


svdunov

Recommended Posts

не се мъчи с това тахо. ако имаш командер-не само софтуера а и кабела - давай смело (и нашите са китайски), той ще се справи. Риск като цяло няма, просто четеш и не пипаш нищо друго.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, Niicksan написа:

На дикса има версия 2.5, 2.6 и 3.01...

 

Ето ти и Командера - пробвай и него с Тахо кабела: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още един любителски вариант: CARPROG: цък!

 

Разбира се в краен случай викаш автоключар с ABRITES и ти го вади за 20 лева, ама този начин е недостоен за нас. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам е 1.4. Иначе не съм толкова навътре за да бъзикам дирекно в компютъра. Трябва ми само пина за да запаля колата, голяма мъка излезе.

1609352309636399996376336654698.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех че просто искаш да си го направиш сам. Този пин всеки автоключар може да ти го изкара. В кой град си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Габрово съм, не познавам такъв ключар и когото и да попитам казва не знам. Та този кабел, ще стане ли с Eeeprom-a или с Commander-a?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да стане.

Иначе cvt - abrites няма някакви големи предимства при старите километражи по к-линия спрямо vag-commander

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, при Vag Eeeprom Programmer,  имам опция com1,  com2 и USB. Също така от Dash ли трябва да прочета Eeeprom, тъй като мога от Immobox и от ECU?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в Device Manager при включен кабел на кой порт се появява и избери него. За втория въпрос не знам - пробвай и двата начина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромно Благодаря на всички! С VAG K+CAN кабела + Eeeprom Programmer успях да извлека пина най - после! На USB port, след това Dash -> Reed Eeeprom. Следвах инструкциите за адаптирне на помпа от сайта на Ross Tech:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping

За съжаление акумулаторът вече падна от толкова ръчкане. Сега го зареждам, стискайте палци да запали. Още веднъж благодаря! 🙏

Редактирано от Niicksan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен колеги, имам същия проблем , но не мога да се справя сам и ми е нужен съвета и помощ ви . 

8AA0B384-0DE7-48CE-A662-3C09E920F811.jpeg

С този кабел и еерRom  ми дава следната грешка 

unable to find Com1 device

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би защото този кабел не работи с ком портове а директно по усб? 

И по-горе ставаше дума, че еепрома може да се ползва с вагком ккл кабел  - от евтините, синички, работещи с vag com 401, vcds lite.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, искам на кратко да ви запозная с моя проблем , вчера си купих въпросното ауди , предишния му собственик ми каза,че помпата е изгоряла и той я е сменил с друга втора употреба, но колата не пали , подгрева мига постоянно а грешките са ---- 01318 control module for injection pump (J399) 03-00 No signal

01318 control module for injection pump (J399) 49-00 no communications

и третата е имобилайзера ===  17978 Engine start Blocked by immobilizer P1570-35-00

И не се трият . Какво следва да направя. Аз имам още една помпа от друга кола със същия мотор 2.5 155 коня , номерата на помпите са абсолютно еднакви 059 130 106J , дали да монтирам моята помпа или проблема може да се реши само с компютър.

П.п. само да споделя , като върна контакта помпата продължава да издава звук като бръждене поне още няколко минути след това ? Възможно ли е да е проблема в нея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  1. не пали въобще

колата е 7.2001 дали има връска с компа тази помпа ? Нали след 2002 са вече свързани , а доколкото знам преди това само сменяш и палиш или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава отивам да го сваля и да кача моето , за което съм сигурен , че е работещо . И пак ще пиша какъв е резултата. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro_dexter написа:

Привет и от мен колеги, имам същия проблем , но не мога да се справя сам и ми е нужен съвета и помощ ви . 

8AA0B384-0DE7-48CE-A662-3C09E920F811.jpeg

С този кабел и еерRom  ми дава следната грешка 

unable to find Com1 device

При мен Eeeprom Programmer-a сработи с VAG K+Can кабела. Ако можеш да намериш такъв пробвай с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам развитие , свалих помпата и се оказа ,че е с буква Е , а моята е J , такава беше и оригиналната. Сложих моята и двете грешки за връзка с помпата се изтриха, реотанчето спря да мига и всичко си е както трябва да е . Останаха две грешки 00542 сензор G80 и втората 17978 тази за имобилайзера, но лампата му не свети. Опитах да запаля , но при обезвъздушаването през шесте трабички на дюзите излиза нафта ,но ми се струва че е много малко количеството . Опитах 3-4 пъти да запаля,но без успех . Сложих акумолатора на заряд и утре ще опитам пак . Дали ще имам успех не знам. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...