Jump to content

Проблем с паленето, а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г.


svdunov

Recommended Posts

Здравейте и за много години . Дано през новата година колите ви не се развалят . Хихи . 
Така относно моя проблем , днес обезвъздуши колата и я запалих , но веднага след като запали премигва лампата на имобилайзера и гасне . Сега си поръчах въпросния кабел и се надявам да реша проблема в най скоро време . Искам да попитам с този кабел мога ли да сменя и обуча таблото ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 22 часа, joro_dexter написа:

Привет и от мен колеги, имам същия проблем , но не мога да се справя сам и ми е нужен съвета и помощ ви . 

8AA0B384-0DE7-48CE-A662-3C09E920F811.jpeg

С този кабел и еерRom  ми дава следната грешка 

unable to find Com1 device

 

С този кабел е невъзможно да се  подкара VAG EEPROM Programmer. Вземи си VAG K+CAN от OLX като този на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, joro_dexter написа:

Сега си поръчах въпросния кабел и се надявам да реша проблема в най скоро време . Искам да попитам с този кабел мога ли да сменя и обуча таблото ? 

За много години, този кабел ти е нужен само за пин кода, обучаването си го правиш с vcds-а който вече имаш, можеш да смениш и таблото ако искаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си този кабел

56D65112-9EB9-47AC-94AB-1BFF53C3FD7F.png

Но трябва да го чакам 2 седмици . Имам и ваг тахо , но и с него кабел не постигнах успехи

Благодаря за поясненията . Чудя се ако отида с колата в сервиз на Ауди , няма ли да ми го оправят ? 

Но таблото което имам е на 400 000 км , ще мога ли да си корегирам километрите или да си сменя само дисплея ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, отново колеги. За много години и от мен. Искам да ви попитам за нещо странно, което ми се случи няколко пъти вече тия дни. Ако карам на ниски обороти малко по дълго време и след това реша да подам газ и колата все едно не реагира. Не е толкова рязка както е обикновено, след малко се оправя и вече няма проблем. Дали турбото е проблема, при ремонта забелязах, че тръбите и кулера бяха омаслени. Нищо не свети като грешки по таблото, ще я закача тия дни да видя дали все пак не е записала нещо в компютъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...