Jump to content

Audi A4 B8 Quattro - S-Tronic - ходене по мъките.


Recommended Posts

Здравейте, искам да споделя опита ми относно избирането на сервиз и неприятните последствия в следствие на неправилния избор.

След закупуване на кола преди 4-5 месеца. Audi A4 B8 3.0 TDI Quattro - S-Tronic, реших да обслужа автомобила в 6+ плюс / 6plus. Беше ми изпратена оферта с която аз се съгласих (не разбирам от коли, за това се доверих на името на сервиза и рекламите във фейсбук...). След като ми беше извършено пълно обслужването (масла филтри и т.н) на автомобила, изминах около 1500км, при което знапочнаха мъките.

Проблемите започнаха с гаснене на автомобила, допитах се за решение на проблема в тази тема - Гаснене на автоматик Audi A4 b8 2010 quattro , след което колата започна да тръгва много трудно назад, а след това започна да влиза в авариен режим и да получавам съобщения за висока температура в скоростната кутия, при което колата стана почти невъзможно да се кара, и всичко това само заради маслото на скоростната кутия. След изчетени многобройни теми във форума за сервизи и майстори, реших да се спра на Мишо. Най-правилното решение което можах да взема. Страшно начен и интелигентен човек. За няколко дена направи основен ремонт на скоростната кутия, със смяна на съединители, мехатроници и всичко належащо. Колата в момента е като излязла от салон на Ауди. Освен оправената скоростна кутия, знаех за проблем с климатроника и амортисьорчето на предния капак(от време на време изпускаше).. без да обеля и дума за тях, Мишо беше оправил всички тези проблем, без дори да поиска допълнителна сума пари, различна от тази за която се бяхме договорили. За професионалните умения на този човек мога да кажа само, че е ненадминат. Понеже видях, че и други хора търсят контакт с него -https://multitronic-box.com/ В България си е, и не се колебайте да му звъннете. Не му правят реклама, просто изказвам възхищенията си към този човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, понеже я видях твоята кола докато се правеше и знам в какво състояние беше, да направя някои допълнения и поправки:

 - маслото в скоростната кутия не беше за С-троник, беше червено

 - Мишо никога не сменя мехатроници, освен ако не е заминал тотално, той ги ремонтира и настройва така, както никой друг (поне в Бг). Подчертавам го това, защото е ясно че в общия случай ако се смени цялата скоростна кутия, почти всеки може да се похвали с резултата, само че същия този резултат Мишо го постига само със смяна на съединителя и ремонт на карантията около него. Пък за адаптацията въобще няма смисъл да говорим, защото другите само я са чували, че има такова животно!

Радвам се, че си реши проблема и остава само да й се кефиш максимално на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Потвърждавам, че беше така. Просто не съм много технически грамотен що се касае до коли, и забравям важните детайли. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mhi406vt, колега, каква трябва да бъде маслото в с троник кутия? 

@RostiRoss, колко ви излезе ремонта при Мишо?

Също така сигурен ли сте, че автомобила не е бил "нагласен" от предишния собственик/автокъща и просто смяна на маслото е  допринесла за по бързата смърт на кутията, която така иначе е била пътник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 minutes ago, LKBV said:

@mhi406vt, колега, каква трябва да бъде маслото в с троник кутия? 

Също така сигурен ли сте, че автомобила не е бил "нагласен" от предишния собственик/автокъща и просто смяна на маслото е  допринесла за по бързата смърт на кутията, която така иначе е била пътник?

Маслото за С-троника е зелено (когато е ново, после става жълто, и накрая почернява, ни никога не почервенява :) ). 

В конкретния случай какво е било състоянието на кутията разбира се никой не знае, и никой не казва че *само* то е скапало съединителя, но вискозитета на това масло и най-важното - самия начин по който то се е вкарало - са били предпоставка за състоянието в което беше.

 

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тия точно "детайли" и обясняват ситуацията. Иначе без тях, нещата изглеждат така - пореден прецакан с "качвАш сА и караш!" от родните джамбази. Нищо, че кошника е издъхнал, но добре надут с добавки и тель.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@LKBV  не знам какво биха могли да и направят за да "заличат" симптомите и да и предадат вид на здрава скоростна кутия. Съдейки обаче по това, че проблемите ми започнаха след обслужването (преди него бях изминал около 300-350км без никакви проблеми)  и факта, че маслото на офертата/стоковата разписка е неподходящо за моята скоростна кутия говори достатъчно категорично за първоизточника на проблема. Това което искам е, не да губя часове в четене и проучане какво е най-подходящо за моята кола, какво да проверявам за това, дали е бил свършен правилно даден ремонт и т.н. Не искам да разбирам от тези неща и не мисля, че трябва. Направи ми впечатление, че Мишо ми обясни и показа какво е направил/поправил и какво е било преди, докато в 6plus, не ми позволиха да вляза дори в сервиза... колата беше оставена и взета след 2 дни. 

@NIKO  Колата беше откарана в сервиз преди да бъде купена, където провериха всичко и казаха, че не виждат проблеми с колата. Човекът нямаше и против да я откараме в Ауди, но в последния момент поради независещи от тях причини не можаха да я приемат. 
Сложено ми бе масло - https://www.motul.com/bg/bg/products/atf-vi , в чието описание никъде не пише, че е съвместимо с (DSG -S tronic) скоростни кутии... за сравнение, масло на същия производител предлага и масла за DSG - (S-tronic) с упомената съвместимост https://www.motul.com/us/en-US/products/multi-dctf 

Редактирано от RostiRoss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко написано не разбрах дали ще търсиш отговорност на сервиза за това, че са ти сложили неподходящо масло и са ти скапали скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много добър въпрос. Честно казано ми мина през акъла, но не знам какъв смисъл има. @fifipaldi на мое място би ли потърсил отговорност на сервиза?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да търсиш отговорност от сервиза, според мен. Ще трябва да докажеш, че са ти сложили грешно масло и причината за повредата е била маслото. Мисия невъзможна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бележката доказва, че са му сложили грешно масло (ако е грешно наистина), това е предостатъчно за да търси отговорност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че ако се стигне до съд и т.н. сигурно ще трябва, но в момента задължително трябва да ги натисне с КЗП, адвокати и т.н.

Ако са читав сервиз ще си поемат разходите без да се раздува допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да може да се претендира нещо трябва да е претърпял вреди. Например слагат му грешно масло, чупи се дадена част, той я купува и сменя. В този случай може да претендира стойността на частта, както и стойността за слагането и. Доколкото е описано, аз разбирам, че само ремонти са плащани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fifipaldi, в бележката която притежава колегата най вероятно пише, че е сложено масло ATF. На какво основание според теб може да бъде предявен иск към сервиза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...