Jump to content

Променящо се ниво на маслото при Audi Q5 3.0 TDI


Atanas_Stoykov

Recommended Posts

Щото за да не мислиш за маслото на бараката ,а да си искарваш приятно някъде с любимата или да си мислиш за по-приятни работи .:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може би производителите на коли не са се сетили за това още преди да почнат проблемите с турбокомпресорите.

Иначе реализацията на тази идея от техническа гледна точка е елементарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си завършен дебил... при механичното мерене на нивото на маслото няма датчик за ниво, има само за налягане - какво и как точно да светне по-рано, като налягането варира доста бързо.

 

Датчиците за ниво работят доста добре, но за който е параноик е оставена и дупката за мерене с пръчка, така че да можеш да ръгаш като улав всеки ден...

 

Едно 99% от турбините се трошат от калпаво масло, антифриз или нафта в маслото, запушени маслени магистрали и цедки, стари филтри, прегряване и подобни. Къде се огледа точно в нивото и го набеди като най-големия проблем на автомобилната индустрия.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, BECKO написа:

при механичното мерене на нивото на маслото няма датчик за ниво, има само за налягане - какво и как точно да светне по-рано, като налягането варира доста бързо.

Точно за наличието на датчик за нивото на маслото при механичното замерване имам предвид, че не е проблем от техническа гледна точка.

И един съвет - липсата на първите седем години при теб е очевидна, но поне постарай се да не я демонстрираш публично.

И друго - прав си, че има много причини, поради които турбото може да излезе от строя.

Само че когато това стане поради недостатъчно смазване, то е за броени секунди и щетите са сериозни.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И все пак, "колега" @nikrga, Вие колко турбокомпресори, унищожени "за секунди" при счупване на маслена помпа сте виждали? И/или разглобявали собственоръчно? М? (^_^

Преди 2 часа, BECKO написа:

Ти си завършен дебил...

Факт. БеЗспорен при това. И то в женски род.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в картера се мери с ултразвуков сензор. Има карти в ЕКУто за топлинните разширения по температура и обороти на маслото, сензора отчита вярно нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...