Krischan Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 Щото за да не мислиш за маслото на бараката ,а да си искарваш приятно някъде с любимата или да си мислиш за по-приятни работи .:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 А може би производителите на коли не са се сетили за това още преди да почнат проблемите с турбокомпресорите. Иначе реализацията на тази идея от техническа гледна точка е елементарна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 (Редактирано) Ти си завършен дебил... при механичното мерене на нивото на маслото няма датчик за ниво, има само за налягане - какво и как точно да светне по-рано, като налягането варира доста бързо. Датчиците за ниво работят доста добре, но за който е параноик е оставена и дупката за мерене с пръчка, така че да можеш да ръгаш като улав всеки ден... Едно 99% от турбините се трошат от калпаво масло, антифриз или нафта в маслото, запушени маслени магистрали и цедки, стари филтри, прегряване и подобни. Къде се огледа точно в нивото и го набеди като най-големия проблем на автомобилната индустрия. Редактирано 2 Януари 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 (Редактирано) преди 54 минути, BECKO написа: при механичното мерене на нивото на маслото няма датчик за ниво, има само за налягане - какво и как точно да светне по-рано, като налягането варира доста бързо. Точно за наличието на датчик за нивото на маслото при механичното замерване имам предвид, че не е проблем от техническа гледна точка. И един съвет - липсата на първите седем години при теб е очевидна, но поне постарай се да не я демонстрираш публично. И друго - прав си, че има много причини, поради които турбото може да излезе от строя. Само че когато това стане поради недостатъчно смазване, то е за броени секунди и щетите са сериозни. Редактирано 2 Януари 2021 от nikrga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 (Редактирано) И все пак, "колега" @nikrga, Вие колко турбокомпресори, унищожени "за секунди" при счупване на маслена помпа сте виждали? И/или разглобявали собственоръчно? М? () Преди 2 часа, BECKO написа: Ти си завършен дебил... Факт. БеЗспорен при това. И то в женски род. Редактирано 2 Януари 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Маслото в картера се мери с ултразвуков сензор. Има карти в ЕКУто за топлинните разширения по температура и обороти на маслото, сензора отчита вярно нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Кажете по-добре как се трошат турбота като светне ламБата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване