Jump to content

Оглед преди покупка Ауди А5


Recommended Posts

Добър ден на всички,

Нов съм във форума и към марката.Харесах и капарирах едно Ауди А5 2011 3.0 дизел.Разбирам малко от коли и ми изглежда поддържана кола но искам да ви попитам за читав сервиз за оглед преди покупка.

 

Благодаря предварително и се извинявам ако поста е на грешно място.

Редактирано от Kris032
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата, първо се кара на сервиз после капарира, освен ако не е някаква супер далавера..

За кой град става на въпрос, че не се разбира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглед в Порше най-добре, 150 лева е. Сервизът даден по-горе е едно хале до мангалите в Красна поляна. Оправяха ми климатика преди дълго пътуване и колата се напълни с вода. Не бяха свързали маркучите както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се засягай, сервиза от доста време не е тая барака, която наричаш хале! Също така естествено не е и в Красна поляна..

П.с. нищо против хората от Крана поляна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за София.Цената е на далавера и то доста защото е останала на човека от бартер и не се занимава с по нисък клас коли.

Редактирано от Kris032
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.dbros-garage.com/ 089 855 5625

80 лв е при тях, намират се на Ботевградско шосе

 
 

 

 
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от Audi_RS*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, v140 написа:

Преглед в Порше най-добре, 150 лева е. Сервизът даден по-горе е едно хале до мангалите в Красна поляна. Оправяха ми климатика преди дълго пътуване и колата се напълни с вода. Не бяха свързали маркучите както трябва. 

 

Ооо да Порше са най най. Проумей го, че във всички официални сервизи се работи по метода отвий завий спазвайки стриктни процедури и точка. Огледите са по точно определен списък и дори нещо да е съвсем леко тръгнало се пише за смяна... И накрая вземи тоя оглед и 4-5 бона за части и труд. Ама всеки си има глава на раменете и да си решава. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, защото така се работи в официалните сервизи, което не означава, че механиците не разбират. Доста от тях работят на частно в извънработно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това го има, обаче си има и текучество. Въпреки високите цени на час не всичко е цветя и рози в официалните сервизи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за отговорите. Записах час при Elbatron при Милен дето препоръча колегата в началото. Като се обадих и попитах за цената ми казаха безплатно. Учудих се и питах как така ? Отговорът беше като вид комплимент за бъдещи и настоящи клиенти. В петък мога да напиша впечетления тук ако някой иска да знае .

Редактирано от Kris032
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

И това го има, обаче си има и текучество. Въпреки високите цени на час не всичко е цветя и рози в официалните сервизи ;)

Текучество има навсякъде, поработи няколко години в официален сервиз, независимо на коя марка и накрая си отваря едно гаражче. Познавам доста такива хора.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав. Аз също познавам такива хора.

Естествено, освен професионалните качества, необходими са и няколко други, за да стане работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към плюещите по официалните сервизи. Колко пъти сервизирахте кола там и с какво останахте недоволни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените и политиката да се сменя целия агрегат без да се гледа.

Давам пример, като взех 4ф-ката нямаше фреон, отидох в порше, прегледаха и казаха нов компресор, 4000 без връщане на стария, 2800 с връщане.

 Отидох в сервиз за климатици, оказа се, че някой е натиснал предната решетка, тя е натиснала клаксоните, а те са пробили дупчица в радиатора. Нямаше нужда да се сменя компресора, 6 години още го ползвах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, ma3xa said:

Въпрос към плюещите по официалните сервизи. Колко пъти сервизирахте кола там и с какво останахте недоволни?

Почти всяко посещение е било свързано с някакви опити за измама.....поне ако беше в кварталния сервиз щеше да се третира като измама....в официалния е "политика".

 

Това го казвам от гледна точка на собственик.....ако съм купувач, бих предпочел колата да е водена само в официален сервиз :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Елбатрон са пичове, и ще свършат работа. Но не очаквай чудеса, ако нещо е прикрито с присадки по двигател или скорости няма как да се разбере поне до смяна на маслата или до изминаване на определени километри. 

Според мен, най - логично действие в случай, че не се открият сериозни проблеми по колата е да я паркираш в някоя къща с 4 5 бона горница. Това ако не си някой луд фен А5!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тоя мотор драмите не се крият с присадки.

Не съм прочел досега за проблем от такъв характер - обиконовено са дюзи, вериги, дпф, клапи, егр, турбо

 

Има една тема в А6, човекът си е купил със спрян софтуерно дпф, но оставен на място. Върнал си софтуера и се регенерирал, но едва ли с това ще приключи. Сигурно има някакъв проблем, за да сменят софтуера.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...