dirtybich Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 (Редактирано) Здравейте. Миналата седмица купих бензинка А2, 1.4, 75hp, 2001-а. Интересува ме имобилайзерът със скачащ код ли е и ако не, някви други защити има ли в ecu-то и имо-то, които да ми попречат сама да си програмирам чипа в дистанционното? И с разните комбинации ли се прави или с задължително с VAG? Навила съм си на пръста, че искам резервен ключ и туй то. Ааа, и някой знае ли как ecu-то се слага на 'Free Running' (демек, имо-то се изключва временно)? П.П. Ако някой не разбра, е за тия стъпки говоря: https://www.youtube.com/watch?v=PncNUl4wqUY&ab_channel=A2CLEPLIP2000ANDY Те, естествено работят само, ако имаш оригиналното дистанционно с чипа/транспондера. Как и да е 🤣 Аз тука сама цял разговор си проведох 🤣 Редактирано 21 Октомври 2020 от dirtybich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 За чипа транспордера ти трябва кода за таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) @dirtybich, ако искаш допълнителен ключ, най-добре е да идеш на авто-ключар. Той ще ти нареже ключа и ще ти програмира допълнителен транспондер. Инструкциите в клипчето което си дала са за програмиране на дистанционно, а не за добавяне на транспондер. Дистанционното което отключва вратите и транспондера, който казва на имобилайзъра да не изгаси двигателя след 1 секунда са две различни неща. Ако си в София, мога да ти дам сайта на сервиз в Горубляне, където ще свършат всичко. Няма опция за временно изключване на имобилайзъра. Изключването е с флашване, след което колата ще може да се пали с голяма отвертка подгъната на 90 градуса. Редактирано 22 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 22 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) Ммм, то е ясно, че мога да отида при електричар, който да ми го програмира. Ако му стигат познанията, де. Че тук малко са аборигени... Иначе, аз съм от тез, лудите, дето предпочитат да си свършат сами нещата. Резултат от неволята и "ако искаш нещо да бъде свършено, както трябва - свърши си го сам". Благодаря за коментарите и съветите. Поръчала съм си две диагностики. Ще видим кви ще ги свърша, като дойде VAG-а. Редактирано 22 Октомври 2020 от dirtybich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Не съм много запознат с А2-ките, но мисля че от тези години няма да е проблем да извадиш пина от таблото и да добавиш новия ключ през ВАГ-COM. Обаче все пак ти трябва нов ключ с празен транспондер (нещо такова: цък!) и авто-ключар да ти го нареже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 22 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Разбира се. Чакам да ми пристигнат ненарязания ключ и чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Аз мисля да си взема този в ляво, а сегашният ми да остане резервен. Дават го като ъпгрейд на сгъваемия ключ с трите бутона за аудитата от тези години (около 50 лв струва в olx). китайска реплика е, но изглежда много по добре и си има всичко в него, долната част е метална дори. . Само трябва да провериш номера на дистанционното ти дали отговаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 22 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) @evg_eni Хммм, чипът трябва да е същият. Аз не смея да рискувам толко. Все пак сама ще се боря - поне да е за минимални пари, ако нищо не стане 🤣 Намерих и китайци в Али-то, дето като си поръчаш ненарязания ключ, дистанционното и кутийката от тях, могат да ти и нарежат ключа за 4 долара по снимка с висока резолюция 🤣 Абсолютно си струва риска. То 4 долара са нищо 🤣 Редактирано 22 Октомври 2020 от dirtybich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 С ваг ком става обучаването ,но за кода при мен трябваше и ваг командер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 22 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 @kenwood2 Ще го видим. Нямам търпение всичко да ми пристигне и да почна да ръчкам 🤣 И най-важното, дали една от диагностиките, дето поръчах, ще ми тръгне с на Delphi оригиналната програма за диагностика. Преди години ръчичките ми я добараха, докато поправях един лаптоп на механик 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 преди 28 минути, kenwood2 написа: С ваг ком става обучаването ,но за кода при мен трябваше и ваг командер. Е то и на нея ще и трябва. @dirtybich По добре малко си укроти ентусиазма да не направиш беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 22 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, evg_eni написа: @dirtybich То беля винаги може да стане. Ама вероятността да стане беля е много по-висока при първия път, а тва няма да ми е първи на мен 🤣 Ентусиазмът е, щото колата сега я купих и съм, като детенце с нова играчка 🤣 Редактирано 22 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване