sears Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Здравейте, вчера сутринта на 2-3 градуса външна Т, колата не духаше топло на парно и на климатроник. Запалих я на обяд и работеше, пробвах за около 30 сек. Днес сутринта до 90С изобщо не духаше топло, около 4-5 км след като загря започна да духа топло за около 30 сек и после започна да се усеща, че потока на топло започна да намалява и го изгасих. След няколко км пак пробвах и пак същото, духаше стабилно топло за около минута и потока на топло започна да намалява. Антифриз има до горе. Казаха ми, че някаква клапа се е запушила или радиатора на парното е заминал. Предполагам, че за да стигна въпросните неща трябва да махам таблото? Преди да тръгна да махам дайте мнения, дали правилно съм се насочил. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Клапата не се е запушила, а потенциометъра на актуатора ѝ е заминал и сега компютъра не знае дали е отворена или затворена. Има много изписано за този известен проблем - виж тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) Или необходимост от обезвъздушаване на радиатора на парното. Ако като караш на високи обороти се появява топлото, значи е въздух в системата. Редактирано 22 Октомври 2020 от Patrokal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 И да се наблюдава нивото на антифриза. Както каза колегата, ако е въздух парно - нанай си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 23 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Днес сутринта започна да духа топло няколко км след като стигна 90С и притока на топло не се променяше. Преди започваше да духа топло от 40-50 градуса даже. Явно ще седна да кисна тези потенциометри на всяка една клапа в спирт и после ще кажа какво е положението. Антифриза е ок. А този радиатор на парното къде се намира и как се стига до него. Да нямате предвид на водния радиатор, щото същия филм съм го играл с една S класа, имаше въздух в охладителната с-ма и не духаше топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Радиатора на парното при Б6 се намира зад климатроника горе долу. Сменя се като се легне в педалите и семаха педала на газта по спомен, лесно се сменя, а резултата после е огромен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 На това нещо какво може да му се запуши, освен ако не е карано с кал. Според мен и не само е по-добре 1во да се наблегне на обезвъздушаване. Да се тръгне от лесното към трудното. Може отнякъде съвсем леко да смуче въздух и край с парното. Или само при високи обороти, над 3 - 4000 примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Ако радиатора на парното е горещ,а духа студено,нещата са ясни. Проблема е в клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 24 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 (Редактирано) 1. Да разясня. Тези коли имат и ел. радиатор, който работи при температура под 4,5 градуса мисля беше и тагава човек си вика, хоп оправи се. 2. Прави се диагностика за да се види дали има клапа която не работи. Понякога дори и с адаптация се решава проблем с неработещ потенциометър на клапа. 3. Ако си проверил всичко от препоръките на колегите и двете тръби които влизат в купето са горещи, те чака смяна на рядиатора. Самият радиятор се явява утайник на нечистотиите в охладителната система и с времето капилярите му се шунтират безвъзвратно. Промивки на радиатора помагат минимално и само за кратко. цената за нов радиатор е под 100 лв. а смяната е лесна. Педалите не се свалят. Редактирано 24 Октомври 2020 от Patrokal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 12 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2021 Здравейте, малко инфо пак по-горния проблем. Колата февруари влезе за основен ремонт на мотора и колата не се караше 2 месеца. Тогава смених и радиаторчето над педалите, старото беше пълен леш - спукано и позапушено. Като цяло карах много малко на парно началото на април. Лятото си карах на климатик и нямаше никаква драма. От 2 седмици карам интензивно на парно и снощи пак същата драма. На 90 градуса духа студено и вече към 3-4к оборота леко започва да духа и пак спря. Сутринта духаше топло, ама не както си трябва. Като цяло съм забелязал, че измина ли на веднъж повече от 20-30 км на обороти 2-3к, започва да се оправя. Двете тръби, които влизат в купето са топли. Не вярвам да е от клапите, защото като ги разбутам си се чуват как обръщат потока на духане. Накви идеи, защото вече не знам какво друго може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 12 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2021 Направи едно обезвъздушаване на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 14 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2021 Колеги карам Ауди А 4 Б 6 АВФ и на скоро смених фланеца на охладителната течност този зад главата и всичко точно обаче, струва ми се че от тогава парното всякаш духа по хладък въздух.Знам за обезвъздушаването през маркуча на парното и съм го правил на старата ми кола Пасат б5 обаче тук на Аудито след като махнах скобата на маркуча на парното такава дупка на щуцера не намерих върнах го почти до края обаче на щуцера няма нищо иначе дупчица на маркуча си има.Иначе при наливането на антифриза си изчаках да отвори термостата и всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 14 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2021 На 12.10.2021 г. at 9:38, sears написа: Здравейте, малко инфо пак по-горния проблем. Колата февруари влезе за основен ремонт на мотора и колата не се караше 2 месеца. Тогава смених и радиаторчето над педалите, старото беше пълен леш - спукано и позапушено. Като цяло карах много малко на парно началото на април. Лятото си карах на климатик и нямаше никаква драма. От 2 седмици карам интензивно на парно и снощи пак същата драма. На 90 градуса духа студено и вече към 3-4к оборота леко започва да духа и пак спря. Сутринта духаше топло, ама не както си трябва. Като цяло съм забелязал, че измина ли на веднъж повече от 20-30 км на обороти 2-3к, започва да се оправя. Двете тръби, които влизат в купето са топли. Не вярвам да е от клапите, защото като ги разбутам си се чуват как обръщат потока на духане. Накви идеи, защото вече не знам какво друго може да е? Разгледайте на диагностика работата на клапите. Щом са горещи маркучите, няма въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване