Jump to content

3.0 TFSI vs TDI/BiTdi


Recommended Posts

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря ти за вниманието, но никъде не съм казал че са еднакви, единствено дадох цифри, съвсем ясно е че тфси-то върви много повече и то сток, и естествено като всеки бензинов автомобил се кара/усеща по различен начин.

 

Като за дизел, битди-то не е бавно.

Точно тая печка няма толкова чувствителен лаг както описваш,  турбините са две, автомата е 8 степенен, къде точно не му стигат обороти не знам... пак казвам като за дизел.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, SpaceBuddha написа:

Здравейте,аз също съм се запътил към А6 3.0тфси 2012,но от известен сервиз ми казаха някакви 15000лв ремонт ако гори масло....Някой има ли запознат с това твърдение или?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=hifb1l Ето това е колата.Благодаря предварително.

 

Чакай ся тия диагнози по-телефона... вярно, че има мнoго редни случаи (или поне това е моето наблюдение от чуждестранните форуми) когато се налага отваряне на 3.0TFSI ама 15 бона за ремонт заеви ти ... какво точно ще му ремонтират ми е много чудно понеже ако блока е надран е кажи речи е за кофата понеже е алуминиев (освен ако нямат идея да му набиват ризи което нз дали е технически възможно). Би ли споделил кой е този известен сервиз с бързите диагнози ?

 

Харча на масло при 3.0TFSI в общия случай се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Разбира се трябва да се налива истинска синтетика т.е. забравяме за "супер" дупер масовките Motul, Castrol, Total, та дори и Bardahl като цяло (който е реално Wolf) ... и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, soult@ker написа:

Трябва да се гледа, то не е проблем удара, а как е оправена. Трябва да се гледа. 

Искаш снимки от търга при всички случаи.

Вярно ли го мислиш това?Луда работа.Друго което ми прави впечатление,че бензина имал по евтино обслужване...и се почва с едни ЕВЕНТУАЛНИ проблеми :) Иначе по темата.А4-S4 и А6 са доста различни коли.Моя личен избор би бил добро S4.Без да се замислям,но това е моя избор.Като цяло карам 3,0 Би ТДИ в SQ5 365 коня 760NM  MTM и съм доста доволен.Колата е на близо 150 000 км. и няма никакви грижи.Предполагам в купето на А6 ще е подобна динамиката...Не е спортна кола,но не е и за подценяване(В случая 4.9 секунди до 100км. за кола 2 тона ...).Ще бие над 80% от колите по пътищата да не кажа и 90%.Същото се отнася и за S4 с 3.0 тфси компресор...Реши първо какъв клас кола искаш и после гледай моторите...

Преди 6 часа, soult@ker написа:

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Мале мале... Баси и бързото 3.0 тфси.Стига брат за смях ставаш...Поне споделяи истинските факти за двигателя,а не някви си 1000 оборота ей така във въздуха.Да те питам само.Има ли по добра кола-двигател от тази която ти имаш?Трагична е работата при теб да знаеш...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ. Помогнах му да си ремапне кутията, но не го знам какъв хардуер е променял. Ама предполагам доста я е работил...

Иначе аз съм с 2 ръце за бенза, след като 10 г. бях кюмюрджия 😂😂. Тогава си мислех, че трябва да го чакам бензина да се развърта за да върви. Ама съм се бил объркАл...

Моята така съм я репамнал в момента, че имам предостатъчно торк на 1300-1400 оборота и никакъв лаг. За над 3к не говоря въобще. 

Бензина иска само 100 октана, но както каза Шпека, почнеш ли с ъпгрейдите няма спиране.

S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се изненадал ако ауди "убият" S дивизията, защото сериозно подяжда RS сегмента. Сложиха им дизели, утре незная какво друго ще измислят и накрая ще ударят хикса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49 minutes ago, netizen said:

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Нормално, с турбо е. Но налягането което трябва да достигне турбо бензина е два пъти по- ниско от това на турбодизелите.

 

пс или под текущото С6 имаш предвид дизеловото с6 което е пак 3.0битрубо дизел?

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, текущото битди 350 коня. Във високите обороти върви мъжката, ама в ниските .... трагедия , нищо S няма там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/25/2020 at 11:07 AM, zhelyazA6 said:

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ

 

Аз трудно мога да си представя за коя кола 3.5 до 100 няма да е "доста добре". Това си е класа на спортните коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме как хора, дето са нямали досег с битди говорят за това.

 

Иначе имам 326 версията 2018 седан а6, на светофарни гонки има мъчна първа скорост, но ако тръгваш на лънч, там положението е друго.

 

На две динота изкара близо 9% повече коне на колела от заводско дадените.

 

На лънч времена от 4.8-4.9 до 100 на сток са реални, без лънч около 5.2-5.3 до 100.

 

С ремап отива на 380 коня, 750-800 нм, като кутията държи до 1000нм.

 

Спирачките са малко кекави и е хубаво да се сменят.

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм 3.0 ТФСИ в купето на А6 4Г и ми се стори тромав, но моторът беше сток. Вероятно след чипване, нещата се променят и ще е по-приятен за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.10.2020 г. at 7:43, netizen написа:

Шпек, не си много забавен.

Но за сметка на това е прав...мислех аз да те нахоя, ама те на ...заголил го е пръв.:hilezh:

Кви високи обороти...4.500или 4750 в лютеницата.

И как го няма на ниските, това, че има лаг, не означава, че го няма, просто е гаден за каране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сравнение с 80-90% от колите по пътищата е даже блестящ, ама тук нали е хиг ентри левъл пърсънс...та верно...кисело това грозде😆

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама разбира се, селскостопанска техника в S модел е върха !

То и Dacia Spring в сравнение с 80-90% от колите по пътищата е блестяща. Е и ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...