janoar Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Така и така всеки си лепи (S) бадж на всяка втора, сега поне баджа е залепен ище в завода.😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 3 hours ago, janoar said: Но за сметка на това е прав...мислех аз да те нахоя, ама те на ...заголил го е пръв. Кви високи обороти...4.500или 4750 в лютеницата. И как го няма на ниските, това, че има лаг, не означава, че го няма, просто е гаден за каране. Точно пък от тебе най-малко очаквах такова изказване. Естествено че ще е в лютеницата, нали не очаквате дизелов двг да има поведение на бензинов двг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 @velkovd S4 си е тясничко еле отзад , на нашите хубави пътища си и друса . Комфорта на А6 е доста по добър . Като разход в градски условия 14-15 , ама на всеки кракът различно тежи . Извън града с ограничения и без дразнители по пътя под 10 . S-троника не ми е правил проблеми / 148 000 км е /, но има не евтина подръжка / на около 60-65 000 км. се обслужва / провери си колко ще ти струва . Текът им гарнитурите на капаците на клапаните , които не са болка за умиране но пак си в сервиза . Стегнато вози , макар и вече не първа младост / моята S4 B8 / на малко коли ще отстъпи - винаги има и по бързи ама трябва да се мисли че и не сме сами на пътя и колкото и добри спирачки да има , има и закони на физиката За ремап в Бг немога да кажа , моята е правена в САЩ . Разликата е доста осезаема само със софтуер , и ако решиш да инвестираш повече от стейдж 2+ е вече само набиване на $ / според мен / dual pulley upgrade + DSG стигаш около 520-530 на мотора. Ако ще си състезател , задължително доработка на охладителната система . Гърнетата не съм ги пипал тиха е и според мен си е ОК , че там е дълга и необятна тема за разбиране за хубав звук Успех с решението и покупката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване