Jump to content

Радиото изчезна


danni95

Recommended Posts

Здравейте днес се качвам във колата пускам радиото и виждам съобщение radio not installed имам грешка със номер 01304 идеи какво може да е станало и как да се оправи ? До вчера вечерта нямаше никакви проблеми колата е 2006 а6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте след този проблем с радиото вчера сутринта влезнах във колата и акумулатора беше напълно паднал дори неможеше да отключи с дистанционното заредих го като помислих че съм забравил фарове или радио включено но днес сутринта отново същото идеи тази отечка от къде може да е може би от радио модула ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно да. Дърпай бушони един по един и мери тока. Аз обикновено прекарвам една от клемите на акумулатора през мултицета и го слагам в режим амперметър до 10А. След това затварям капака през кабелите на мултицета, така че той да остане отвън. Заключвам с дистанционното и наблюдавам тока. Би трябвало да падне под 100 mA до 5 минути.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не е текла вода върху усилвателя или тунера - намират се отзад отляво зад кората. Щом изчезва радиото може проблема да е в радио тунера. Извади предпазителя на тунера (радио-то) и виж дали ще пада акумулатора.

 

Най-вероятно проблема е в тунера на радиото - виж ел. куплунга и този на оптиката дали са добре включени.

 

Ако пак пада акумулатора с изваден предпазител, извади и другите предпазители - за MMI, NAVI, TV Tuner и усилвател и виж дали ще пада акумулатора. Намират се в багажника, зад кората отзад вдясно. Ако не пада акумулатора ги връщай един по един след като загасиш двигателя за да пробваш на другия ден дали ще падне акумулатора. Има си тема с обяснения по въпроса - потърси я, там е описано кое как да провериш.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих там отзад и е мокро  самия тунер и т.н са сухи но изолацията която е там е мокра но незнайно от къде е дошла водата

 

https://ibb.co/FXSS17k

ето какво откриа каристата и под всичко модули има  supply voltage b+

 

Редактирано от danni95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега като се замисля задната чистачка не ми пуска вода от доста време.Да изкарам всички модули да ги продухам да изсъхнат радиото мми-то ? Дали ще има ефект също да продухам отзад където е влажно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как се мери точно на тези 10ампера тъй като нагласих мулти цета на 10ам и закачих към плюсовата клема но никакви стоиности.

Редактирано от danni95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсваш веригата, така че тока да минава през мултицета (лампата представлява колата):

 

05057.png

 

Внимавай да не свържеш мултицета в режим амперметър директно към акумулатора, защото ще му изгориш бушона!

 

Трябва да видиш нещо подобно. На моята кола всички модули се изключват до 2 минути след като я заключа, така че тогава гледам колко ток черпи. При тебе това време може да е повече. Това клипче го правих вчера за ColorMFA.ru, тъй като открих утечка от около 100 mA в таблото заради тяхното устройство:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да мине през крушка задължително ли ? Тъй като го направих на 10а с червения кабел и към +совата клема но никакви индикации

https://ibb.co/TgwZdxv това представлява моят мулти цет  бях го пуснал на 20v  да вида как зарежда акумулатора и беше около 13.40 на загасена кола беше 12.24 и падна до 12.15 за около 10-на минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва да е през крушката, която символизира колата. Ако си свързал червения кабел на плюса на акумулатора а черния на минуса му, амперметъра е заминал. Също трябва да е на режим 10А, а не на 2000μА както е на снимката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно нов трябва да взимам тъй като го нагласих на 10а и директно към колата.Откачих кабелите на радио модула и да видим дали е от него докато взема нот мултицет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало в мултицета да има 10 амперов бушон който се сменя (fused което виждам написано това означава). Ако има и нямаш наличен бушон, сложи му една жичка и внимавай в бъдеще.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих теча отзад на свивката на багажника където се затваря маркуча е скъсан по точно счупен тъй като е като пласмасов възможно ли е радиото да е изгоряло и също забелязах че като включа и изключа парното се чува като балбукане това нормално ли е преди го е нямало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом бълбука вероятно има въздух в радиаторчето.

Или не е обезвъздушена или радиаторчето тече. Сухо ли е в краката отпред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сухо е.Относно другият проблем върнах си старият радио модул които не хващаше станции замерих акумулатора и за 2 часа не мръдна от 12.30 та този проблем е решен.

А относно маркуча някои да има решение за него тъй като гледам тои е пласмасов някаква снадка ли се слага да се оправи или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...