danni95 Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Здравейте днес се качвам във колата пускам радиото и виждам съобщение radio not installed имам грешка със номер 01304 идеи какво може да е станало и как да се оправи ? До вчера вечерта нямаше никакви проблеми колата е 2006 а6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01304 кабел, модул, иска си проверка, закачи я и виж стойностите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 25 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 здравейте след този проблем с радиото вчера сутринта влезнах във колата и акумулатора беше напълно паднал дори неможеше да отключи с дистанционното заредих го като помислих че съм забравил фарове или радио включено но днес сутринта отново същото идеи тази отечка от къде може да е може би от радио модула ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 (Редактирано) Вероятно да. Дърпай бушони един по един и мери тока. Аз обикновено прекарвам една от клемите на акумулатора през мултицета и го слагам в режим амперметър до 10А. След това затварям капака през кабелите на мултицета, така че той да остане отвън. Заключвам с дистанционното и наблюдавам тока. Би трябвало да падне под 100 mA до 5 минути. Редактирано 25 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) Виж дали не е текла вода върху усилвателя или тунера - намират се отзад отляво зад кората. Щом изчезва радиото може проблема да е в радио тунера. Извади предпазителя на тунера (радио-то) и виж дали ще пада акумулатора. Най-вероятно проблема е в тунера на радиото - виж ел. куплунга и този на оптиката дали са добре включени. Ако пак пада акумулатора с изваден предпазител, извади и другите предпазители - за MMI, NAVI, TV Tuner и усилвател и виж дали ще пада акумулатора. Намират се в багажника, зад кората отзад вдясно. Ако не пада акумулатора ги връщай един по един след като загасиш двигателя за да пробваш на другия ден дали ще падне акумулатора. Има си тема с обяснения по въпроса - потърси я, там е описано кое как да провериш. Редактирано 26 Октомври 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) Отворих там отзад и е мокро самия тунер и т.н са сухи но изолацията която е там е мокра но незнайно от къде е дошла водата https://ibb.co/FXSS17k ето какво откриа каристата и под всичко модули има supply voltage b+ Редактирано 26 Октомври 2020 от danni95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 ако си с авант - през третия стоп или чистачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 сега като се замисля задната чистачка не ми пуска вода от доста време.Да изкарам всички модули да ги продухам да изсъхнат радиото мми-то ? Дали ще има ефект също да продухам отзад където е влажно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Ако водата е намокрила платката на някой модул - пиши го съсипан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 ако не ти пуска навън вода по стъклото, след като се опитваш да пуснеш, значи я пуска някъде вътре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) а как се мери точно на тези 10ампера тъй като нагласих мулти цета на 10ам и закачих към плюсовата клема но никакви стоиности. Редактирано 26 Октомври 2020 от danni95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) Прекъсваш веригата, така че тока да минава през мултицета (лампата представлява колата): Внимавай да не свържеш мултицета в режим амперметър директно към акумулатора, защото ще му изгориш бушона! Трябва да видиш нещо подобно. На моята кола всички модули се изключват до 2 минути след като я заключа, така че тогава гледам колко ток черпи. При тебе това време може да е повече. Това клипче го правих вчера за ColorMFA.ru, тъй като открих утечка от около 100 mA в таблото заради тяхното устройство: Редактирано 26 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 трябва да мине през крушка задължително ли ? Тъй като го направих на 10а с червения кабел и към +совата клема но никакви индикации https://ibb.co/TgwZdxv това представлява моят мулти цет бях го пуснал на 20v да вида как зарежда акумулатора и беше около 13.40 на загасена кола беше 12.24 и падна до 12.15 за около 10-на минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) Да, трябва да е през крушката, която символизира колата. Ако си свързал червения кабел на плюса на акумулатора а черния на минуса му, амперметъра е заминал. Също трябва да е на режим 10А, а не на 2000μА както е на снимката. Редактирано 26 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Ясно нов трябва да взимам тъй като го нагласих на 10а и директно към колата.Откачих кабелите на радио модула и да видим дали е от него докато взема нот мултицет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 (Редактирано) Би трябвало в мултицета да има 10 амперов бушон който се сменя (fused което виждам написано това означава). Ако има и нямаш наличен бушон, сложи му една жичка и внимавай в бъдеще. Редактирано 26 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 31 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2020 Открих теча отзад на свивката на багажника където се затваря маркуча е скъсан по точно счупен тъй като е като пласмасов възможно ли е радиото да е изгоряло и също забелязах че като включа и изключа парното се чува като балбукане това нормално ли е преди го е нямало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 31 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2020 Щом бълбука вероятно има въздух в радиаторчето. Или не е обезвъздушена или радиаторчето тече. Сухо ли е в краката отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 31 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2020 Сухо е.Относно другият проблем върнах си старият радио модул които не хващаше станции замерих акумулатора и за 2 часа не мръдна от 12.30 та този проблем е решен. А относно маркуча някои да има решение за него тъй като гледам тои е пласмасов някаква снадка ли се слага да се оправи или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване