Jump to content

Колата няма парно??? Audi A8 D3 4.2i


Mad Maxx

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Преди 2 седмици взех въпросната кола и още тогава собственика ми каза че няма парно(за радиаторчета)

даже едното са го сменяли но пак няма..

Колата е с 4 зони,климатика си работи,от дясната страна духа леко топло но само на първа степен на моторчето но от лявата е лед.

Може ли да ме насочите към някой дето ги разбира и ще може да оправи проблема?

Редактирано от Mad Maxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледахте ли дали клапите се движат? Може да не е запушване на радиаторчетата. Отделно отвън под кората на чистачките има едни клапани, които може да са блокирали затворени (това при 3.0тди, 4.2 бензин не знам дали има).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези отвън под кората даже са изолирани...:/

Или има някъде други клапи или има въздух в парното и не знам от къде се обезвъздушава или е за радиаторчета🤷‍♂️ Трябва ми майстор дето разбира и е правил този модел.

Редактирано от Mad Maxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. винаги върти антифриза през радиаторчетата на парното? Ако е така, виж изходящия маркуч дали е топъл както входящия. Ако е топъл, значи е друг проблема със студа вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо я прочетете за грешки, ако няма и задайте базови настройки има ли недейте ги задава че после ядове (почва да си духа както си иска) 

Ще споделя моя опит, радиаторчета свалях чистих (не бяха запушени) грешка имах на клапата за входящ въздушен поток и клапата за заден десен пасажери. Смених всичко базови настройки и ура грешки няма, ама и парно нямаше 😂. Що годе духаше топло ама не както трябва да е. После се появи странен проблем между 110 до 130 почваше да духа студено. Разпитах тук там но не получих отговор. Остана само да проверя смесителната клапа за топло студено да не би да е от качена или счупена защото моторчето си работеше. Що литература и четох и накрая ми писна, че като знам къде е навряна тая клапа и продадох колата. Сега поне имам парно 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под таблото, намери първо причината, имаш идеите по-горе. Виж и в ММИ настройките за централните духалки, там може да се зададе да духа по-студено/по-топло спрямо другите. Трябва да се видят и живи данни от сензорите на всяка зона, защото ако те подават инфо, че е топло, клапите ще седят в положение за охлаждане.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се,човека каза за понеделник да отида...оказа се че освен водната помпа тази кола имала и други помпи дето въртят охладителната течност🥴

Като имам резултат ще пиша по темата да се знае,някой може да има същият проблем..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 на 100 го имат този проблем вътре в клапите на парното се образуват налепи намира се точно до въздушния филтър разглабяш всичко и почистваш няма нищо сложно ето ти видео но е от а6 на а8 тази помпа се пада точно вдясно на въздушния филтър при мем само тези клапи непомогнаха на електромоторчето му бяха свършили четките но за 8 кинта и 3 часа труд го оправих  ако искаш в събота съм в софия за 100 кинта ще го оправя

 

Редактирано от ddalgiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...