beast1122 Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Здравейте колеги . Пак съм аз с моите проблеми . Както споменах е заглавието имам много досадни вибрации в купето , които най-вече се усещат във волана . Това се случва само в спряло положение когато колата е на D или на R. Когато е на P намалалявят до минимум. Когато подам газ вибрациите тотално изчезват. Бих се радвал някой да сподели мнение преди да тръгна по сервизите и да си играя на проба-грешка. П.С Имам изгоряла свещ , може ли това да е причината. Колата е 2.7тди куатро 2006-та! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Може да е тампон на двигател/скорости или ако генерацията механично опира някъде по купето - трябва да се огледа отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 28 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 В купето е почти незабележимо . Проблема е във волана като го хвана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Залагам на тампони на мотора. Виж на около 850 900 оборота дали няма пак вибрация и след това да изчезва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 28 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 (Редактирано) Когато подам газ дори и минимално спира колега . Имаш ли идея каква е процедурата по смяна на тампоните . Като цена какво да очаквам за труд. Тампоните ги имам Редактирано 29 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Смяната е лесна, надига се мотора и се сменят. Само оригиналните вършат работа - 450лв броя с отстъпка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 28 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 (Редактирано) Аз имам а6-ца която взех за части само че 3.0 224 , а моята е 2.7 , дали пасват . Мисля да сложа тях да пробвам първо Редактирано 29 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 10 такива 6ци за части съм разглобил, само една беше със здрави тампони и пак нямат нищо общо с новите Иначе да еднакви с на 2.7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 Днес смених смених левия тампон на двигателя, защото ми наби грешка за него.Свалям аз тампона и какво да видя, корпуса на тампона се разцепил и тампона се смачкал. Имах вибрации на 1050-1100 оборота, направо си беше клатене. Тампона който взех е феби, но от Германия чрез един сайт за авто части. Сложих го стегнах и запалих и няма и помен от вибрации или клатене. Незнам защо само оригиналните се признават, но за цената на която го взех, ще си взема два комплекта феби спрямо един оригинален тампон и мога и два пъъти в годината да си ги сменям.Сега е ред на другия, но като се разбие тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 Слагал съм febi на Passat afn 110 коня и на светофаофар джамовете се тресяха като на дърт Ikarus. Не бих рискувал отново с неоригинален. Всъщност доста съм НЕдоволен от всичко febi което съм вземал покрай Пасата и съм я задраскал тази марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 Че, то пасата си се тресе по принцип.Както и да е и аз бях скептичен към неоригинален тампон след всичко изчетено за проблеми с тях, но не можах да се прежаля да дам толкова пари за тампон. Вибрациитеми намаляха, даже в движение намаляха. Ще сменя и другия и ще покарам известно време,ще си покаже. Между другото левия и десния еднакви ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 то въпросът е колко време ще издържи. Ще е добре след 10000 да пишеш пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 Не са еднакви. Аз смених единия ( не помня кой) в Порше още като я взех. Иначе Пасата с оригинален ( смених фебито с оригинален - пак само единия) не тресе грам. За Аудито беше към 600 кинта и е с кабел, на Пасата 450 ( фебито беше 85) без кабел. И двата съм ги вземал от Порше без отстъпки. И двата тампона съм ги сменял без никакви симптоми. На Аудито даваше грешка, а на Пасата като сменях водна помпа казаха че е изтекъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване