Jump to content

Вибрации в купето


beast1122

Recommended Posts

Здравейте колеги . Пак съм аз с моите проблеми . Както споменах е заглавието имам много досадни вибрации в купето , които най-вече се усещат във волана . Това се случва само в спряло положение когато колата е на D или на R. Когато е на P намалалявят до минимум. Когато подам газ вибрациите тотално изчезват. Бих се радвал някой да сподели мнение преди да тръгна по сервизите и да си играя на проба-грешка. 
П.С Имам изгоряла свещ , може ли това да е причината.

Колата е 2.7тди куатро 2006-та! 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е тампон на двигател/скорости или ако генерацията механично опира някъде по купето - трябва да се огледа отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато подам газ дори и минимално спира  колега . Имаш ли идея каква е процедурата по смяна на тампоните . Като цена какво да очаквам за труд. Тампоните ги имам 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам а6-ца която взех за части само  че 3.0 224 , а моята е 2.7 , дали пасват . Мисля да сложа тях да пробвам първо 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 такива 6ци за части съм разглобил, само една беше със здрави тампони и пак нямат нищо общо с новите :)

Иначе да еднакви с на 2.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених смених левия тампон на двигателя, защото ми наби грешка за него.
Свалям аз тампона и какво да видя, корпуса на тампона се разцепил и тампона се смачкал. Имах вибрации на 1050-1100 оборота, направо си беше клатене. Тампона който взех е феби, но от Германия чрез един сайт за авто части. Сложих го стегнах и запалих и няма и помен от вибрации или клатене. Незнам защо само оригиналните се признават, но за цената на която го взех, ще си взема два комплекта феби спрямо един оригинален тампон и мога и два пъъти в годината да си ги сменям.
Сега е ред на другия, но като се разбие тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагал съм febi на Passat afn 110 коня и на светофаофар джамовете се тресяха като на дърт Ikarus. Не бих рискувал отново с неоригинален.

Всъщност доста съм НЕдоволен от всичко febi което съм вземал покрай Пасата и съм я задраскал тази марка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че, то пасата си се тресе по принцип.
Както и да е и аз бях скептичен към неоригинален тампон след всичко изчетено за проблеми с тях, но не можах да се прежаля да дам толкова пари за тампон. Вибрациитеми намаляха, даже в движение намаляха. Ще сменя и другия и ще покарам известно време,ще си покаже. Между другото левия и десния еднакви ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са еднакви. Аз смених единия ( не помня кой) в Порше още като я взех.

Иначе Пасата с оригинален ( смених фебито с оригинален - пак само единия) не тресе грам. За Аудито беше към 600 кинта и е с кабел, на Пасата 450 ( фебито беше 85) без кабел. И двата съм ги вземал от Порше без отстъпки.  И двата тампона съм ги сменял без никакви симптоми. На Аудито даваше грешка, а на Пасата като сменях водна помпа казаха че е изтекъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...