Dimitr0w Публикувано 3 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2020 Здравейте. След смяна на турбо колата заработи доста по добре от преди това и няколко дена карах без никакъв проблем. Но забелязох че налягането на маслото не както трябва. Отворих картера и видях че пластмасата което се захваща за маслената помпа се е стопила и почти я няма ... закупих нова и сложих нова маслената помпа почистих цетката и затворих. Налягането се оправи но колата не върви както трябва... С чип е и надува до 0.9 но до 2500-3000 оборота прекъсва и след това почва да върви и надува до 1.5 и спада??? Някакви идеи къде да търся проблема? Благодаря! 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Провери си тръбните пътища на маслото към турбината, типичен проблем на А3 че се запушват. Само за това се сещам. Става от рядка смяна на масло от предишния собственик предимно от Италия.Маслото което качва помпата при мен е по метална плътна тръбичка и при мен прокапва от там, но макар че знам проблема все още не съм проверил. Възможна очаквана повреда - блокиране на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване