Marto7777 Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Колата е A6 2.7tdi 2009г. фейслифт. Маслото е сменено преди около 1000км. Преди смяна беше над максимума.След смяната вече са минати ~1000km и маслото отново е над максимума. Колата работи много тихо и меко, не пуши и върви нормално. Идеи от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Влиза нафта или антифриз. По-вероятно е първото. Виж дали маслото мирише на нафта и дали пада нивото на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 мдам, от дюзите влиза дизел в маслото най-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Аз пък от прочетеното не виждам проблем. Даже описваш, че колата не харчи масло както и трябва да е. Не търсете под вола теле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Да не харчи е едно, но да започне да го произвежда е вече съвсем друго! 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Това с покачването на маслото и при мен го има... Смених месинговата дифтунга и о пръстена на 6-те дюзи и пак е същото.......Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Да бе, вода, кока кола, швепс....., за ХИЛЯДА (1000) КМ., колко мАсло да изхарчи ве, я се дръжте малко. Автора, кат' претъркаляш тоя пробег по десет, тогава вече мери и се тръшкай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 6 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Антифриза не мърда, главното което и мен ме съмнява е нафта, обаче откъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 През "пикаеща" дюза/и, в цилиндъра, покрай сегментите и от там в картера ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 @VBI аз съм сменял сегменти на буталата, дюзите са проверени и са сменени комплектите на дюзите...... хайде кажете от къде пълни нафта в маслотоSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Да не влиза през помпата за високо налягане? Тя не се ли смазва с масло? Визирам туй нещо: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Вече съм я свалял... Само 2 маркуча с нафта отиват към нея Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 няма масло на тая помпа, смазва я нафтата само и затова задира понякога. Интересно как са проверени дюзите. Не може да са оригиналните и да са наред. 200х им е максимума, след това когато и да ги правиш няма да сбъркаш. Може и до 300х да ги караш, но това не значи, че са в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 @mshbul 3 дюзи са закупени от Дани дизел сервиз Варна 3 са проверени на стенд в София Дизел център.Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 А това беше причината за ремонт на двигателя при което се смениха всички сегменти и бяха проверени дюзитеSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Не можа ли да я хванеш на време? Нямаше ли симптоми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Взех я от швейцария ... И това стана след 1 седмица ... Само от нафта трудно става трябва и турбото да хвърля масло ... Иначе е дошла с това но симптоми нямаше а тогава не разбирах толкова иначе на диагностика по данните може да се хванеSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 има ли дпф колата? Ако прави чести регенерации мисля, че и тогава може да пълни дизелче в маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Има дпф който скоро беше почистен и г.д на 300-450 км прави регенерация Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Прекалено често е това според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 С условията който карам не е ... Проверено е в няколко форумаSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Чести регенерации, грешни сегменти и/ или ризи като бъчви, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Дали сегментите са грешни не мога да кажа но ризите са измерени заедно с буталата и всичко е в нормите като има една нова риза и ново бутало на 4-ти цилиндър... Някъде във Варна стана това... След зимата ще свалям двигателя сам и ще проверя всичко дали е в спецификация Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 (Редактирано) И моята е над максимума след смяна и така си беше преди смяната - и вече почти година и 10000 км си е така. Питах в сервиза казаха, че е възможно да не я меря на равно - което си е така .... живея на наклонена улица и я спирам на зверски наклон. Общо взето ми казаха, да не се притеснявам и че за да покаже вярно трябва много време да седи на равно. На работа не се сещам или като се сетя са минали 2 часа най много. А някой ми каза, че са пикаещи дюзи при каране само в града (да я покарам извънграда и да проверя) .... не знам логично ли е или не. Така, че ще следя темата и аз. Редактирано 6 Ноември 2020 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Доста рових гледах и се чудих от къде е и какво е но още нямам решение ... при смяна на маслото вместо 8,200 или по малко масло източих към 9,800 така че това за меренето по наклон доста от давна просто си го избих от главата. И за това смяташ да сваля сваля двигателя като вече събирам информация за спецификации на бутала, ризи, сегменти, лагери и всичко друго което може да се сети човек.Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване