Jump to content

2.7tdi - маслото се покачва


Marto7777

Recommended Posts

Колата е A6 2.7tdi 2009г. фейслифт. Маслото е сменено преди около 1000км. Преди смяна беше над максимума.След смяната вече са минати ~1000km и маслото отново е над максимума. Колата работи много тихо и меко, не пуши и върви нормално. Идеи от какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влиза нафта или антифриз. По-вероятно е първото. Виж дали маслото мирише на нафта и дали пада нивото на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с покачването на маслото и при мен го има... Смених месинговата дифтунга и о пръстена на 6-те дюзи и пак е същото.......

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, вода, кока кола, швепс....., за ХИЛЯДА (1000) КМ., колко мАсло да изхарчи ве, я се дръжте малко.

Автора, кат' претъркаляш тоя пробег по десет, тогава вече мери и се тръшкай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През "пикаеща" дюза/и, в цилиндъра, покрай сегментите и от там в картера ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI аз съм сменял сегменти на буталата, дюзите са проверени и са сменени комплектите на дюзите...... хайде кажете от къде пълни нафта в маслото

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не влиза през помпата за високо налягане? Тя не се ли смазва с масло? Визирам туй нещо: 

 

thumb?id=7294007&m=1&n=0&lng=bg&ccf=9407

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма масло на тая помпа, смазва я нафтата само и затова задира понякога.

 

Интересно как са проверени дюзите. Не може да са оригиналните и да са наред. 200х им  е максимума, след това когато и да ги правиш няма да сбъркаш. Може и до 300х да ги караш, но това не значи, че са в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това беше причината за ремонт на двигателя при което се смениха всички сегменти и бяха проверени дюзитеbef5efb6c21b5e72e351fe4930c7ca9e.jpg

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я от швейцария ... И това стана след 1 седмица ... Само от нафта трудно става трябва и турбото да хвърля масло ... Иначе е дошла с това но симптоми нямаше а тогава не разбирах толкова иначе на диагностика по данните може да се хване

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали сегментите са грешни не мога да кажа но ризите са измерени заедно с буталата и всичко е в нормите като има една нова риза и ново бутало на 4-ти цилиндър... Някъде във Варна стана това... След зимата ще свалям двигателя сам и ще проверя всичко дали е в спецификация

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е над максимума след смяна
и така си беше преди смяната - и вече почти година и 10000 км си е така.
Питах в сервиза казаха, че е възможно да не я меря на равно - което си е така .... живея на наклонена улица и я спирам на зверски наклон.

Общо взето ми казаха, да не се притеснявам и че за да покаже вярно трябва много време да седи на равно.
На работа не се сещам или като се сетя са минали 2 часа най много.
А някой ми каза, че са пикаещи дюзи при каране само в града (да я покарам извънграда и да проверя) .... не знам логично ли е или не.

Така, че ще следя темата и аз.

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста рових гледах и се чудих от къде е и какво е но още нямам решение ... при смяна на маслото вместо 8,200 или по малко масло източих към 9,800 така че това за меренето по наклон доста от давна просто си го избих от главата. И за това смяташ да сваля сваля двигателя като вече събирам информация за спецификации на бутала, ризи, сегменти, лагери и всичко друго което може да се сети човек.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...