mshbul Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Аз сипвам 8л. и е около средата. С 8.3 сигурно ще иде над максимум. При това си го източвам добре, оставям го да тече 30мин. В сервиза едва ли чакат много, вътре остава малко старо и 8.3 му идва много. Важното е дали се увеличава впоследствие. Иначе наистина трябва да е наравно. Изгаряне на бутало съм чел, на много места, че от пикаещи дюзи става. Няма нужда от масло. И точно на този цилиндър как беше дюзата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 @mshbul дюзата беше заминала тя се беше стопила леко отпред но повярвай само с нафта толкова реско няма как да стане трябва и масло.... Иначе интересното което срещнах в един чужд. форум е че човек с същата кола се оплакваше от същото закарал масло за тест и се оказало че няма нафта или антифриз в маслото но все пак му се покачвало. Аз исках да си правя тест попитах в една фирма и ми казаха че теста е към 150-160 лв праща се в швейцария и това е за наличие на гориво метал и антифриз. С човека говорихме 30 мин та и повече и той обясни как ако маслото не е по спецификация или не е наред молекулата му може да се раздели и съответно да си увеличи размера но не чак толкова много и т.н .... Като цяло нямам решение и не мога да намеря таковаSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 6 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Има ли как с Ваг-ком да се хване ако е от дюза ? И тия регенерации за които говорите за какво са, на какъв принцип са че от тях може да пудка нафта в маслото и как да проверя на колко км ги прави ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 По принцип трябва да гледаш следните неща:При студен двигател стойностите на канали 13-14При топъл двигател стойностите на канали 13-14.Стойностите на канали 72,73,74,75,76,77В зависимост от стойностите при 72-77 и стойностите на 13-14 при студен и топъл двигател може г/д да се каже ако има проблем някъде. Ако имаш дпф на канал 104 може да видиш стойностите. Първата стойност е за колко масло има в дпф-а (тук го брой на км) втората стойност е % по спецификация с саждите в дпф-а третата стойност е актуалните % на сажди в дпф-а който се мерат с датчик посредством измерване налягането преси дпф-а и след него последната стойност е км. след последна регенрация. Дпф при тоя модел се състой от 2 части FAP и DPF като FAP-a е филтър наподобяваш пита който при регенерация възпалява дизела за да се изгорят саждите в дпф-а. Регенерацията протича по следния начин:Когато компютъра прецени че критериите са спазени той влиза в регенерация и когато буталото се качва да изхвърли изгорелите газове дюзата прави леки впръсквания за да премине гориво към дпф-а. Регенерациите са пасивни и активни. При пасивната регенерация колата сама си прави регенерация след като достигне нужните критерии.Активната регенерация се активира примерно през VCDS и колата трябва да е загряла да е на място пуска се регенерацията и колата сама вдига 2000 оборота пуска двата вентилатора и това продължава г/д 20-40 минSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Забравих да кажа ако имаш лоша дюза течаща не трябва да се прави активна регенерация!!!Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Преди 3 часа, FanatikaTm написа: молекулата му може да се раздели и съответно да си увеличи размера Кое кое?!? К'ви са тия колайдери, дето ги търкаляте ве...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 4 hours ago, Marto7777 said: Има ли как с Ваг-ком да се хване ако е от дюза ? И тия регенерации за които говорите за какво са, на какъв принцип са че от тях може да пудка нафта в маслото и как да проверя на колко км ги прави ? ВагКом = ориентир Тестов стенд = потвърждение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 @NIKO така ми казваше пича .... Много сложни ги обясни това беше простото обяснениеSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2020 Да бе, точно ... направо произвеждате нова материя от нищото. Аз бих заложил на дюзи, че много народ се наигра с “проверени” на знайни и незнайни стендове дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 7 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2020 @BECKO кажи тогава къде могат да се тестват дюзи ???Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Това с атомизирането на маслото направо разцепи мрака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 7 hours ago, FanatikaTm said: @BECKO кажи тогава къде могат да се тестват дюзи ??? Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Освен при производителя Бош... доколкото съм чел имат завод в Турция и това е най-близката и удобна дестинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 @petarik Е твоя човек, прави 3.0тди дюзи. И мани тия лафоризми, за Швейцария, анализи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 и аз препоръчвам петарик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 16 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 +1 за петарик! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 Петър определено знае какво прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване