Jump to content

2.7tdi - маслото се покачва


Marto7777

Recommended Posts

Аз сипвам 8л. и е около средата. С 8.3 сигурно ще иде над максимум. При това си го източвам добре, оставям го да тече 30мин. В сервиза едва ли чакат много, вътре остава малко старо и 8.3 му идва много.

 

Важното е дали се увеличава впоследствие. 

Иначе наистина трябва да е наравно.

 

Изгаряне на бутало съм чел, на много места, че от пикаещи дюзи става. Няма нужда от масло. И точно на този цилиндър как беше дюзата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul дюзата беше заминала тя се беше стопила леко отпред но повярвай само с нафта толкова реско няма как да стане трябва и масло.... Иначе интересното което срещнах в един чужд. форум е че човек с същата кола се оплакваше от същото закарал масло за тест и се оказало че няма нафта или антифриз в маслото но все пак му се покачвало. Аз исках да си правя тест попитах в една фирма и ми казаха че теста е към 150-160 лв праща се в швейцария и това е за наличие на гориво метал и антифриз. С човека говорихме 30 мин та и повече и той обясни как ако маслото не е по спецификация или не е наред молекулата му може да се раздели и съответно да си увеличи размера но не чак толкова много и т.н .... Като цяло нямам решение и не мога да намеря такова

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как с Ваг-ком да се хване ако е от дюза ? И тия регенерации за които говорите за какво са, на какъв принцип са че от тях може да пудка нафта в маслото и как да проверя на колко км ги прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трябва да гледаш следните неща:
При студен двигател стойностите на канали 13-14
При топъл двигател стойностите на канали 13-14.
Стойностите на канали 72,73,74,75,76,77
В зависимост от стойностите при 72-77 и стойностите на 13-14 при студен и топъл двигател може г/д да се каже ако има проблем някъде.
Ако имаш дпф на канал 104 може да видиш стойностите. Първата стойност е за колко масло има в дпф-а (тук го брой на км) втората стойност е % по спецификация с саждите в дпф-а третата стойност е актуалните % на сажди в дпф-а който се мерат с датчик посредством измерване налягането преси дпф-а и след него последната стойност е км. след последна регенрация. Дпф при тоя модел се състой от 2 части FAP и DPF като FAP-a е филтър наподобяваш пита който при регенерация възпалява дизела за да се изгорят саждите в дпф-а.
Регенерацията протича по следния начин:

Когато компютъра прецени че критериите са спазени той влиза в регенерация и когато буталото се качва да изхвърли изгорелите газове дюзата прави леки впръсквания за да премине гориво към дпф-а.
Регенерациите са пасивни и активни.
При пасивната регенерация колата сама си прави регенерация след като достигне нужните критерии.
Активната регенерация се активира примерно през VCDS и колата трябва да е загряла да е на място пуска се регенерацията и колата сама вдига 2000 оборота пуска двата вентилатора и това продължава г/д 20-40 мин

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, FanatikaTm написа:

молекулата му може да се раздели и съответно да си увеличи размера

Кое кое?!?:shocked:

К'ви са тия колайдери, дето ги търкаляте ве......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Marto7777 said:

Има ли как с Ваг-ком да се хване ако е от дюза ? И тия регенерации за които говорите за какво са, на какъв принцип са че от тях може да пудка нафта в маслото и как да проверя на колко км ги прави ?

 

ВагКом = ориентир

Тестов стенд = потвърждение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, точно ... направо произвеждате нова материя от нищото.

 

Аз бих заложил на дюзи, че много народ се наигра с “проверени” на знайни и незнайни стендове дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, FanatikaTm said:

@BECKO кажи тогава къде могат да се тестват дюзи ???

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
 

Освен при производителя Бош... доколкото съм чел имат завод в Турция и това е най-близката и удобна дестинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...