Jump to content

Избор на Audi A5


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Решил съм следващата ми кола да е А5 и от известно време се оглеждам за правилния екземпляр. От доста време следя форума и съм изчел бая теми, но в крайна сметка реших да пусна и аз, понеже имам нужда от съвет..

 

Бюджет: 17 - 18к, но ако може за по-малко - по-добре :)

 

В момента критериите ми са:
1.Quattro

2. Автоматик

3. Черен интериор/екстериор

4. Спортния салон

5. Възможно най-много екстри (навигация, парктроник и т.н.)

6. S-line не ми е задължителен, но пък ще държи повече цената

 

В момента съм хвърлил око на тези две:

1: 3.0 TDI - 2009  - 269000 km (Swiss)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11601292666945975&slink=hoavwj

 

+ с новите стопове (диодните)

+ сервизна история

+ на фактура (няма да плащам ддс / мито)

 

- не е пълен s-line (само от вътре)

- климатик, а не климатроник

- със стандартното аудио

 

Като цяло ми харесва, но километрите ми се струват много. Ще трябва доста да свалят.

 

2: 3.2 FSI - 2009 - 15000 km (Swiss)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11566486661590771&slink=hoa0l2

 

+ има s-line екстериор (брони)

+ всички екстри, които искам 

+ малко километри (стига да са реални)

+ спортна генерация

+ регистрирана е

 

- ще харчи доста повече

- със старите стопове е

 

Не съм наясно с този двигател от към цена как върви - до сега гледах само 3.0 TDI. Нещо ми се струват много тия пари дето искат.

Според вас как ви се струват цените на двата автомобила и кой от двата е по-добрия избор?

Редактирано от motomadness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са парите. Аз преди 3 месеца продадох моята 3.0 тди с лайн, с екстрите, които търсиш, единствено не беше автоматик за 14 800.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си сервизните истории.

Ако има пропуски или нещо съмнително - приключваш. Колите без сервизна история струват други пари.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията, колеги. 

 

Ходих да видя бензинката - отпада.. Поне знам, че и бензиновия 3.2 ми харесва, като вървеж/динамика. За първата май се отказах, че е на много километри. Търсенето продължава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атмосферните бензини тръгват впечатляващо.

Покарай нещо подобно 20-30км в реална пътна обстановка и в средни обороти, преди да си правиш заключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нямам познат с такъв двигател, но не мисля, че ще ме разочарова :)

 

Иначе гледам, че за около 19-20к има и S5 (4.2 fsi) - това ми изглежда, като по-добър вариант за тия пари. Ще ги наглеждам и тях.

 

За сега смятам да се ориентирам така:
15-17к А5 3.0 tdi/3.2 fsi
18-20к S5 4.2 fsi

Пък ще взема което е в по-добро състояние. От към вървеж всичките ме устройват (като се има предвид с какъв самолет съм свикнал) :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S5 с V8 е проблемен мотор , както и за S4 . Обтегачите на веригите правят мизерии и трябва да се вади мотора и бонус парички в коша /лично мнение / . Бензиновата която си качил е с дисктроник , а тях ги крадът много бързо и лесно и застрахователя не го плаща . Бензиновата ще е ламя 13-15 /100 :) за дизела  7-8/100 градско . Сядаш и караш и TDI и FSI  и ще ти се изясни :) Успех с покупката . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата за разхода, нека да не заблуждавате колегата, който ако няма реална представа, може спокойно да се заблуди. 3.0 тди градско харчи между 10 и 13литра според трафика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли пак да помогнете малко с цените? От доста време не мога да намеря читаво А5 3.0 тди двуврато за около 15-17 - все има нещо или им искат по 20к. Спортбека с 4-те врати, нали е нормално да държи по-висока цена? Според вас адекватно ли е да се дадат 20к за А5 Sportback 3.0 тди (2010-2011 с екстрите, които търся) или пак е много? Например:

1: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600788152736711&slink=ht36cb
2: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11603298268386932&slink=ht36cb

И двете са над 22к и не знам дали ще се навият да свалят на 20, но ви питам да кажете дали въобще има смисъл да опитвам или пак са много пари.


Гледам също, че за по 23-24к има и хубави А5 3.0 тди от фейслифта вече и за няколко хиляди отгоре, не е ли по-добре да събирам още и да гоня фейса направо?
1: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594582983190869&slink=ht36cb

2: https://www.cars.bg/offer/5ed6648fbd74991336511f42

Кофтито е, че колкото по-скъпа/нова колата - всичко друго ми се оскъпява - каско/поддръжка и т.н. А и първата версия (преди фейса) май ми харесва малко повече.. Най ми се иска читава А5 3.0 тди за около 15к, но нямам късмет нещо. Ще ви бъда много благодарен, ако споделите мнение, че съм доста объркан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, motomadness написа:

Колеги, може ли пак да помогнете малко с цените? От доста време не мога да намеря читаво А5 3.0 тди двуврато за около 15-17 - все има нещо или им искат по 20к. Спортбека с 4-те врати, нали е нормално да държи по-висока цена? Според вас адекватно ли е да се дадат 20к за А5 Sportback 3.0 тди (2010-2011 с екстрите, които търся) или пак е много?

 

Не знам за какво ти е 4-врата А5ца за 20к, като А4 е абсолютно същия автомобил, пак е с 4 врати и струва 15к.  Даже и А4ката е по-красива от гърбавата А5-ца.

Бонус - ако търсиш от първите години на производство А4 ще вземеш и много по-хубава скоростна кутия отколкото при А5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...