Jump to content

А6 2.8 193 коня ускорява по-зле от 2.6 ABC 150 коня - впечатления


JohnP

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Доста години карах Ауди 100 2.6 мотора. Днес ми се удаде да покарам една А6 С4 quattro с 2.8 193-коньовия мотор. И естествено очаквах колата да върви доста повече от моята. Да, ама не. Не само, че не усетих по-бързо да ускорява, но ми се стори, че даже и колкото моя двигател не върви. Пробвах го основно на доускорението от 80 км/ч, доколкото може нагоре. Няколко пъти натискох докрай педала, и на 4-та и на 5-а от 80 км/ч, доколкото видях, от 140 повече не можах да вдигна, тъй като слънцето ми светеше в очите, пътя беше със завои и сравнително интензивно движение. Иначе исках поне до 170 км/ч да го тествам. Ами зле, не усещах познатото силно дръпване и изстрелване на колата между 4000 и 5000 оборота. Нито на 4-та, нито на 5-та. На моя двигател най-голямата му сила беше между посочените по-горе обороти, след 5000 вече скоростта се увеличаваше по-бавно. Това е на 4-та 140, на 5-та 170 км/ч, после вече се забавяше ускорението. Затова искам мнеието, впечатленията на тези, които са карали с поне два от трите двигателя - 2.6, 2.8 174 коня и 2.8 193 коня. Размишлявам защо така се получи. Да речем заради завоите и натовареното движение не можах спокойно да я натисна. Или пък прекалено големи са ми били очакванията. Може пък точно този двигател да е към 1 млн. км и да са избягали 30-40 коня. А може и да си е така по принцип. Преглледах информация за ускорението на С4-ки с тези три мотора. Ауди 100 4х4 ускорение 0-100 - 9.7 сек. Според мен е малко повече. На А6 193 коня пише 8.1 секунди и куатрото, и само предното. Тези данни могат и да са неточни, да речем. Гледах и доста клипчета за ускорение на С4-ки с тези три двигателя. асичах времето от 80 до 170 км/ч. И при трите е около 16 сек., плюс минус 1. Разбира и там го има фактора грешка, различни шофьори, различни пътища и пътни условия, но все пак се набиваше еднаквото време. Затова моля за вашите лични впечатления по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви грешки има ли в мотора? Клапите във всмукателния колектор работят ли? Иначе всеки си мисли, че взима 190 коня кола и ще лети, но пък тя е близо 2 тона....  Тия шестаци са прехвалена работа по принцип, един не съм видял да е в кондиция, да ми хареса откъм усковение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Мотора има клапи в колектора и активни обтегачи на веригите между разпределителните валове. Ако тия неща не работя адекватно рЕзко се спъват голяма част от кончетата,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На всички V6 и V8 от 92ра до 2006(да речем) са им умрели вихровите клапи на 100% което спъва работата ,вибрации и т.н., също както каза и колегата, като си заминат и обтегачите ...... нещата стават трагични, да не говорим за всичко останало дето може да е умряло като дебитомери, замърсени дюзи, детонационни датчици .... с един VAG-COM и някой който знае какво гледа .... за малко пари ще стане пак добра машината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...