Jump to content

jacksavov

Recommended Posts

Привет,

Наскоро закупих от 2016 Аudi A4 Quattro 190 hp.

Колата е на 95 000 +. Преди няколко дни ми светна сигнала за Ад Блуе резеровара имах оставащи около 1900 км. Днес го напълних. Непосредствено след това ми светна и ДПФ филтъра. Първо има ли връзка между двете?

След това реших просто да изкарам колата извънградско с повече газ и обороти да регенерирам ДПФ-а. Първият проблем с който се сблъсках - нито един от режимите на каране не ми позволяваше постоянно да държа 2500+ оборота - нито спортния, нито индивидуалният. След това превключих на ръчен с перките, но отново, когато премина определени обороти колата автоматично връщаше на автоматик, което направи задачата ми доста сложна. След това установих, че след като задържа едната перка по-бавно превкл. на автоматичен режим...

Та карах колата около 25-30 минути, но ДПФ сигнала си е още там? Имали ли сте подобен проблем? Съвет?

Поздрави!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи лоста на дясно за да влезеш в постоянен ръчен режим. Тогава кутията няма да се върне сама обратно в автоматичен. Ако използваш перата на волана от D или S, влизаш във временен ръчен режим и след време се връща обратно на D или S. Това е нормално при Аудитата от поне 15 години.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...