Jump to content

Бавно загряване на двигателя


EmRaH4oO

Recommended Posts

Здравейте отскоро имам 4г 3.0 тди 245 въпроса ми е за колко време Ви загряват колите. Моята ми  е първа зима и незнам дали е нормално но ми се струва че загрява доста бавно. Примерно 10-15 км каране и е още на първото деление. Имам приятел с 4.2 тди и при него казва че е същот За 30 мин на място не загрява. Иначе като тръгна да карам си държи постоянно 90градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място няма да загрее,иначе на мен ми загрява за 3-4км,но то си зависи и от начина и режима на каране.Щом ти държи температурата стабилна и не изстива,значи всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява бързо ако не е пуснат климатика на топло. Приоритет е комфорта на водача и ако навън е студено, докато не стигне зададената температура в купето, може и да не стигне до 90 градуса толкова бързо.

Така че преди да се зачудите дали не е сдал някой термостат, пробвайте с изключено парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikolay Tanchev Може би си прав,но на мен приоритет ми е да ми е топло,пък и не загрява чак толкова бавно все пак,е не е като японска кола,но е доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги. Значи да не се притеснявам наистина като я настъпя загрява по бързо. А относно печката още не съм я пробвал тя принципно само двигателя ли топли или затопля и купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно нищо й няма на колата, но все пак една проверка дали термостата не е блокирал в постоянно отворено положение, не е излишна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката може да топли купето и мотора едновременно. Също така може да топли и само купето. Нз дали може да топли само мотора без купето. При бензиновите 4F фабричната настройка е да топли само купето. За да топло и мотора се променят разни кодинги с VCDS да отваря една клапа и те така. 

 

Предполагам при 4G е подобна схемата вече дали топли и мотора по подразбиране, бали го :nixweiss:

 

Провери какви опции имаш в менюто за печката. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загряват бавно, щото ги жалите. Аз в паля, слизат и оборотите и карам. И си загрява. Ама не карам с перото на десния крак. Не я мачкам. Просто карам. 
Ако живеете до магистралата. И тръгвате сутрин за София как ще я жалите ? Няма как - газ и това е и си загрява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неправилно е човек да кара с по-високи обороти от необходимото само за да се сгрее с няколко секунди по-бързо, защото това е неикономично и най-вече опасно. Ако е чак толкова зиморничав, че при всяка секунда по-студено време му е некомфортно, по-добре да си купи електрическа печка с реотани, дето се включва към буксата на запалката.

Евтини са и топлото тръгва веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да -разликата е огромна. Бензиновият осмак където е загрял, дизата се чуди още дали трябва да затопля антифриза или е станало пролет вече. Ама и двете ме кефят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено сте прави, като я настъпя се сгрява по бързо. Пробвах и печката голям кеф е било досега не съм ползвал такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Когато е цялата в сняг, пускаш я 20 минути преди да отидеш и стъклата стопили снега,антифриза затоплен, купето топло. Няма да ринеш и чистиш, голям кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна няма приложение тая екстра. Тука няма сняг. И времето е меко зимата...

Чудя се изобщо дали да сменям летните джантаци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, двигателя (4.2 на 4Ф) с пусната печка около 15-20мин преди да се кача в колата се усеща голяма разлика в това колко бързо дига градуси. Ако правилно съм разбрал печката върти малък цикъл за парното и топли купето, но като тръгна да карам го смесва с големия кръг на мотора и той дига градуси доста по-бързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си разбрал, само че ще отвори големия кръг,чак като се до затопли малкия.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Термостат с корпуса за масления филтър 400лв, смени и вакуумния термостат 100лв на блока и ще загрява за 3-5км до 90 и ще свали разхода и износването на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...