EmRaH4oO Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Здравейте отскоро имам 4г 3.0 тди 245 въпроса ми е за колко време Ви загряват колите. Моята ми е първа зима и незнам дали е нормално но ми се струва че загрява доста бавно. Примерно 10-15 км каране и е още на първото деление. Имам приятел с 4.2 тди и при него казва че е същот За 30 мин на място не загрява. Иначе като тръгна да карам си държи постоянно 90градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 14 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2020 На място няма да загрее,иначе на мен ми загрява за 3-4км,но то си зависи и от начина и режима на каране.Щом ти държи температурата стабилна и не изстива,значи всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 14 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2020 Загрява бързо ако не е пуснат климатика на топло. Приоритет е комфорта на водача и ако навън е студено, докато не стигне зададената температура в купето, може и да не стигне до 90 градуса толкова бързо. Така че преди да се зачудите дали не е сдал някой термостат, пробвайте с изключено парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 14 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2020 @Nikolay Tanchev Може би си прав,но на мен приоритет ми е да ми е топло,пък и не загрява чак толкова бавно все пак,е не е като японска кола,но е доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 16 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 Затова е хубаво на тези коли да имат печки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 16 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 Благодаря за отговорите колеги. Значи да не се притеснявам наистина като я настъпя загрява по бързо. А относно печката още не съм я пробвал тя принципно само двигателя ли топли или затопля и купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Най-вероятно нищо й няма на колата, но все пак една проверка дали термостата не е блокирал в постоянно отворено положение, не е излишна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 (Редактирано) Печката може да топли купето и мотора едновременно. Също така може да топли и само купето. Нз дали може да топли само мотора без купето. При бензиновите 4F фабричната настройка е да топли само купето. За да топло и мотора се променят разни кодинги с VCDS да отваря една клапа и те така. Предполагам при 4G е подобна схемата вече дали топли и мотора по подразбиране, бали го Провери какви опции имаш в менюто за печката. Редактирано 17 Ноември 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Загряват бавно, щото ги жалите. Аз в паля, слизат и оборотите и карам. И си загрява. Ама не карам с перото на десния крак. Не я мачкам. Просто карам. Ако живеете до магистралата. И тръгвате сутрин за София как ще я жалите ? Няма как - газ и това е и си загрява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Неправилно е човек да кара с по-високи обороти от необходимото само за да се сгрее с няколко секунди по-бързо, защото това е неикономично и най-вече опасно. Ако е чак толкова зиморничав, че при всяка секунда по-студено време му е некомфортно, по-добре да си купи електрическа печка с реотани, дето се включва към буксата на запалката. Евтини са и топлото тръгва веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Който иска да му идва бързо топлото да си купи бензинова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Да -разликата е огромна. Бензиновият осмак където е загрял, дизата се чуди още дали трябва да затопля антифриза или е станало пролет вече. Ама и двете ме кефят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 20 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 Определено сте прави, като я настъпя се сгрява по бързо. Пробвах и печката голям кеф е било досега не съм ползвал такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 Когато е цялата в сняг, пускаш я 20 минути преди да отидеш и стъклата стопили снега,антифриза затоплен, купето топло. Няма да ринеш и чистиш, голям кеф! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Във Варна няма приложение тая екстра. Тука няма сняг. И времето е меко зимата... Чудя се изобщо дали да сменям летните джантаци... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Сваляй тавана, кабриото да диша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 При мен, двигателя (4.2 на 4Ф) с пусната печка около 15-20мин преди да се кача в колата се усеща голяма разлика в това колко бързо дига градуси. Ако правилно съм разбрал печката върти малък цикъл за парното и топли купето, но като тръгна да карам го смесва с големия кръг на мотора и той дига градуси доста по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Правилно си разбрал, само че ще отвори големия кръг,чак като се до затопли малкия. Редактирано 1 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Термостат с корпуса за масления филтър 400лв, смени и вакуумния термостат 100лв на блока и ще загрява за 3-5км до 90 и ще свали разхода и износването на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 (Редактирано) Моята загрява до 90 за около 4 км Редактирано 14 Декември 2020 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване